Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2019. III. 30.
Személyes adatok
H. Ekler Judit
név H. Ekler Judit
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témakiíró)
Elérhetőségek
drótpostacím heszterane.ekler.juditppk.elte.hu
telefonszám +36 70 533-3126
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2007
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Pannon Egyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2019
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2017 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Az iskolai testnevelés hatékonysága. Tanulóközpontú tanítási módszerek a testnevelésben. Az iskolai testnevelés és az iskoláskor utáni sportolás kapcsolatrendszere. A sport és a társadalom.
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
sporttudományok
Közlemények
2018

Judit H Ekler: PE project. Measuring impact and effectiveness, In: H, Dancs; M, Hughes; A, Penichet-Tomás; J, Gaillard; A, Baca (szerk.) Recent Researches in Sports Science, Savaria University Press (2018) pp. 80-86.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2018

H Ekler Judit: Modern tanulástámogatás a sportképzésekben – innovatív rendszerelemek hatása a Gimnasztika tantárgy tanulási eredményességére, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2018: (2) pp. 22-33.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2018

Hein V, Emeljanovas A, Ries F, Valantine I, Ekler J H, López P G: The perception of the autonomy supportive behaviour as a predictor of perceived effort and physical self-esteem among school students from four nations, MONTENEGRIN JOURNAL OF SPORTS SCIENCE AND MEDICINE 7: (1) pp. 21-30.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
2018

H.Ekler Judit: Tananyagfeldolgozás a testnevelésben projekt módszerrel – a projektesi, SPORT- ÉS EGÉSZSÉGTUDOMÁNYI FŰZETEK 2: (4) pp. 15-28.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2016

H Ekler Judit: Projekt, mint tananyag-feldolgozási lehetőség a testnevelésben - gondolatok és eredmények egy módszertani akciókutatás nyomán, MAGYAR SPORTTUDOMÁNYI SZEMLE 17: (67) pp. 38-44.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2015

H Ekler Judit: A hatékony testnevelés módszertani lehetőségei, In: Révész, László; Csányi, Tamás (szerk.) Tudományos alapok a testnevelés tanításához I. kötet, Magyar Diáksport Szövetség (2015) pp. 87-105.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2015

Judit H Ekler: Learner-centred teaching methods in PE. Processing athletics teaching material in project method, JOURNAL OF HUMAN SPORT AND EXERCISE 10: (1Proc) pp. 236-246.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2013

H. Ekler Judit, Nagyváradi Katalin, Kiss-Geosits Beatrix, Csányi Tamás: Moderate and vigorous physical activity in the 55+ teachers' daily routine., JOURNAL OF HUMAN SPORT AND EXERCISE 8: (8) pp. 204-210.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2012

Hein V, Ries F, Pires F, Caune A, Emeljanovas A, Heszteráné Ekler J, Valantiniene I: The relationship between teaching styles and motivation to teach among physical education teachers, JOURNAL OF SPORTS SCIENCE AND MEDICINE 11: (1) pp. 123-130.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 49
nyelv: angol
URL 
2011

H. Ekler Judit: Módszertan testnevelés tanítása tárgyból, projektmódszer felhasználásával, In: Iker, János; Szihay, Mónika (szerk.) Záró tanulmányok a Pedagógiai szolgáltató és kutató hálózat kialakítása a pedagógus-képzésben a nyugat-dunántúli régióban című projekt eredményeiből, Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ (2011) pp. 48-66.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:52 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
42
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
78
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
3 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
58


2019. IX. 13.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2019. október 11-én 12.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )