Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. I. 08. Közlemények |
2020
 adattárból, 2020. XII. 01. |
H. Ekler Judit: A projektpedagógia alkalmazásának lehetőségei a testnevelés oktatásában, Magyar Diáksport Szövetség dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: magyar
|
2019
 adattárból, 2020. XII. 01. |
H. Ekler Judit, Koltai Miklós, Némethné Tóth Orsolya: Tanulási képességek fejlesztése mozgásos eszközökkel, Eötvös Loránd Tudományegyetem (ELTE) dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: magyar
|
2018
 adattárból, 2020. XII. 01. |
Judit H Ekler: PE project. Measuring impact and effectiveness, In: H, Dancs; M, Hughes; A, Penichet-Tomás; J, Gaillard; A, Baca (szerk.) Recent Researches in Sports Science, Savaria University Press (2018) pp. 80-86. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2018
 adattárból, 2020. XII. 01. |
H Ekler Judit: Modern tanulástámogatás a sportképzésekben – innovatív rendszerelemek hatása a Gimnasztika tantárgy tanulási eredményességére, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 6: (2) pp. 22-33. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2018
 adattárból, 2020. XII. 01. |
Hein V, Emeljanovas A, Ries F, Valantine I, Ekler J H, López P G: The perception of the autonomy supportive behaviour as a predictor of perceived effort and physical self-esteem among school students from four nations, MONTENEGRIN JOURNAL OF SPORTS SCIENCE AND MEDICINE 7: (1) pp. 21-30. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: angol URL |
2016
 adattárból, 2020. XII. 01. |
H Ekler Judit: Projekt, mint tananyag-feldolgozási lehetőség a testnevelésben - gondolatok és eredmények egy módszertani akciókutatás nyomán, MAGYAR SPORTTUDOMÁNYI SZEMLE 17: (67) pp. 38-44. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar Teljes szöveg |
2015
 adattárból, 2020. XII. 01. |
H Ekler Judit: A hatékony testnevelés módszertani lehetőségei, In: Révész, László; Csányi, Tamás (szerk.) Tudományos alapok a testnevelés tanításához I. kötet, Magyar Diáksport Szövetség (2015) pp. 87-105. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar
|
2015
 adattárból, 2020. XII. 01. |
Judit H Ekler: Learner-centred teaching methods in PE. Processing athletics teaching material in project method, JOURNAL OF HUMAN SPORT AND EXERCISE 10: (1Proc) pp. 236-246. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
2013
 adattárból, 2020. XII. 01. |
H. Ekler Judit, Nagyváradi Katalin, Kiss-Geosits Beatrix, Csányi Tamás: Moderate and vigorous physical activity in the 55+ teachers' daily routine., JOURNAL OF HUMAN SPORT AND EXERCISE 8: (8) pp. 204-210. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
2012
 adattárból, 2020. XII. 01. |
Hein V, Ries F, Pires F, Caune A, Emeljanovas A, Heszteráné Ekler J, Valantiniene I: The relationship between teaching styles and motivation to teach among physical education teachers, JOURNAL OF SPORTS SCIENCE AND MEDICINE 11: (1) pp. 123-130. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 63 nyelv: angol URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 74  |
|
|