Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2019. III. 31.
Személyes adatok
Serfőző Mónika
név Serfőző Mónika
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témakiíró)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím serfozo.monikatok.elte.hu
telefonszám +36 1 487-8146
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2004
fokozat tudományága pszichológiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem Pszichológia Doktori Iskola
Jelenlegi munkahelyek
1997 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Kora gyermekkorral foglalkozó pedagógusok képzése - pályamotiváció, szakmai énkép, pedagógiai nézetek, szakmai fejlődés. Kora gyermekkorral foglalkozó pedagógusok képzésének sajátosságai.
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2018

Serfőző Mónika, Böddi Zsófia: A „hópehely” és a „varázsló” - kisgyermeknevelő-, óvodapedagógus- és tanítójelöltek szerepértelmezés, In: Szerk.: Endrődy-Nagy Orsolya, Szerk.: Fehérvári Anikó Innováció, kutatás, pedagógusok. Budapest: Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA), 2018. pp. 281-298. (HERA Évkönyvek; V.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2017

Serfőző Mónika: Az iskola mint szervezet, In: Szerk.: N Kollár Katalin, Szerk.: Szabó Éva Pedagógusok pszichológiai kézikönyve 2.. Budapest: Osiris Kiadó, 2017. pp. 455-487.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2017

Serfőző Mónika, Bajzáth Angéla, F. Lassú Zsuzsa : Hallgatói és oktatói reflektív folyamatok a pedagógusképzésben, In: Szerk.: Károly Krisztina, Szerk.: Homonnay Zoltán A tanulás és a tanítás értékelése. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 2017. pp. 163-171. (Diszciplínák tanítása - a tanítás diszciplínái; 4.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2017

Serfőző Mónika, Bajzáth Angéla, Sándor Mónika, F. Lassú Zsuzsa: Pedagógushallgatók reflexiója a projektalapú tanulási folyamatra, In: Szerk.: Zsolnai Anikó, Szerk.: Kasik László Új kutatások a neveléstudományokban 2016: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése. Szeged: SZTE BTK Neveléstudományi Intézet; MTA Pedagógiai Bizottság, 2017. pp. 393-420.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2016

Angéla Bajzáth, Mónika, Serfőző: Learner centred curriculum design and redesign in initial teacher training, In: Szerk.: Renata Jukic, Szerk.: Katarina Bogatic, Szerk.: Senka Gazibara, Szerk.: Sara Pejakovic, Szerk.: Sanja Sime, Szerk.: Anikó Nagy Varga, Szerk.: Verity Cambell-Bar Conference Proceedings Book (professional papers): International Scientific Conference ’Global and Local Perspectives of Pedagogy’. Osijek: Filozofski Fakultet Osijek, 2016. pp. 11-17.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
2006

Hunyady Györgyné, M Nádasi Mária, Serfőző Mónika : "Fekete pedagógia", Budapest: Argumentum Kiadó, 186 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 32
nyelv: magyar
2005

Serfőző Mónika: Az iskolák szervezeti kultúrája, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 15: (10) pp. 70-83.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2005

Serfőző Mónika: Az iskola mint szervezet a pedagógusok véleményének tükrében, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 60: (1-2) pp. 249-265.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: magyar
URL 
2003

Serfőző Mónika, Biró Balázs : Szervezetek és kultúra, In: Szerk.: Hunyady György, Szerk.: Székely Mózes Gazdaságpszichológia. Budapest: Osiris Kiadó, 2003. pp. 481-541. (Osiris tankönyvek)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: magyar
URL 
2002

Serfőző Mónika: A szervezeti kultúra fogalmának, modelljeinek értelmezése az óvodában, iskolában, In: Szerk.: Mészáros Aranka Az iskola szociálpszichológiai jelenségvilága: egyetemi és főiskolai tankönyv. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 2002. pp. 495-525.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:49 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
32
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
75
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
1
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
19 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
73


2019. IX. 13.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2019. október 11-én 12.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )