Az oktató a doktori iskola doktoranduszai számára oktat tantárgyat, és/vagy a doktori iskola megszavazta, hogy doktoranduszok számára kutatási témát írjon ki.
Alkalmazott nyelvészet, ezen belül az idegen nyelvtudás mérése (idegen nyelvi mérés) és a köztes nyelvek (interlanguage) kutatása
jelenlegi kutatásainak tudományága
neveléstudományok nyelvtudományok
Közlemények
2023
adattárból, 2024. III. 22.
Dávid Gergely András: Three Mediums of Test-taking and Performance in the Measurement of Foreign Language Competence at Level B2, ALKALMAZOTT NYELVTUDOMÁNY 2023: (1) pp. 18-35. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL
2021
adattárból, 2024. III. 22.
Dávid Gergely: Two Decades of the Hungarian Foreign Language Accreditation Scheme, In: Kenyeres, János; Illés, Éva (szerk.) Changing Perspectives, ELTE School of English and American Studies (SEAS) (2021) pp. 27-55. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol URL
2020
adattárból, 2024. III. 22.
Gergely A. Dávid: A Human Face To Technology?, WORKING PAPERS IN LANGUAGE PEDAGOGY 15: pp. 1-13. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol Teljes szöveg
2019
adattárból, 2024. III. 22.
Dávid Gergely A.: Bias Sequences and Turn-taking in the Validation of the Small Group Oral Examination, WORKING PAPERS IN LANGUAGE PEDAGOGY 13: pp. 82-107. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol Teljes szöveg
2018
adattárból, 2024. III. 22.
Dávid Gergely, Piniel Katalin: Establishing Categories in the Design of Rating Scales for MA-in-ELT Theses, WORKING PAPERS IN LANGUAGE PEDAGOGY 12: pp. 55-82. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol Teljes szöveg
2017
adattárból, 2024. III. 22.
Dávid Gergely: Szótárhatás az idegen nyelvi mérésben, In: Károly, Krisztina; Homonnay, Zoltán (szerk.) Mérési és értékelési módszerek az oktatásban és a pedagógusképzésben, ELTE Eötvös Kiadó (2017) pp. 271-281. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: Angol, Magyar URL
2014
adattárból, 2024. III. 22.
Dávid Gergely: Mitől jó egy nyelvvizsga?, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 24: (4) pp. 3-25. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar
2012
adattárból, 2024. III. 22.
Dávid Gergely: A szintleírások nyelvének szerepe a közös európai referenciakeret magyar, angol és német nyelvű kiadásában., MAGYAR PEDAGÓGIA 112: (1) pp. 19-39. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: magyar
2011
adattárból, 2024. III. 22.
Dávid A Gergely: Linking the Euroexams to the Common European Framework of Reference, Euroexam Nyelvvizsga Kft. dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol
2007
adattárból, 2024. III. 22.
Gergely Dávid: Investigating the Performance of Alternative Types of Grammar Items, LANGUAGE TESTING 24: (1) pp. 65-97. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 31 nyelv: angol URL
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
Közélet:
A Nyelvvizsgát Akkreditáló Testület tagja 1998-2003.
MANYE tagja 2000-től, konferencia szekcióelnökség 2004-2005
Nyelvvizsgáztatók és Nyelvtudásmérési Szakértők Országos Egyesületének alapítója és elnöke, 2002.
Az European Association for Language Testing and Assessment (EALTA) tagja 2004-től