Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2018. III. 28.
Személyes adatok
név Csizér Kata
születési év 1971
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
ELTE Nyelvtudományi Doktori Iskola (témavezető)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím wein.katalinbtk.elte.hu
telefonszám +36 1 485-4421
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2004
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve ELTE BTK
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2012
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve ELTE
Jelenlegi munkahelyek
2004 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 8
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 2
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
(50%) Gutierrez Eugenio Esther PhD 2018  NDI2-ELTE
(50%) Asztalos Réka PhD 2016  NDI2-ELTE
(50%) Feyér Bálint PhD 2016  NDI2-ELTE
Kálmán Csaba PhD 2016  NDI2-ELTE
Juhász Andrea PhD 2015  NDI2-ELTE
Henkel Beatrix PhD 2013  NDI2-ELTE
Mezei Gabriella PhD 2012  NDI2-ELTE
Szaszkó Rita Terézia PhD 2011  NDI2-ELTE

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Kovács Lászlóné PhD (2019/07)  NDI2-ELTE
abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
(50%) Kálmos Borbála (PhD) 2012/01  NDI2-ELTE
Szy Ágnes (PhD) 2013/08  NDI2-ELTE
(50%) Horváthné Pálinkás Magdolna (PhD) 2017/01  NDI2-ELTE
Juhász Dávid László (PhD) 2016/08  NDI2-ELTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Baafi Richard Akrofi Kwabena (PhD) (2020/08)  NDI2-ELTE
Mikusová Melinda (PhD) (2020/08)  NDI2-ELTE
Khudhur Sana Yaseen (PhD) (2018/08)  NDI3-ELTE
(50%) Sándor Eszter (PhD) (2018/08)  NDI2-ELTE
Smid Dávid (PhD) (2018/08)  NDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Idegennyelv-tanulás szociálpszichológiája Idegen nyelvi motiváció különböző tanulói csoportokban Többváltozós statisztikai eljárások a nyelvtanulás folyamatának kutatásában
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
nyelvtudományok
Közlemények
2017

Csizér K, Tankó G: English majors' self-regulatory control strategy use in academic writing and its relation to L2 motivation, APPLIED LINGUISTICS 38: (3) pp. 386-404.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
DOI 
2017

Csizér Kata: Motivation in the L2 classroom, In: Szerk.: S Loewen, Szerk.: M Sato The Routledge Handbook of Instructed Second Language Acquisition. London; New York: Taylor and Francis, 2017. pp. 418-432.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
2016

You C Julia, Dörnyei Zoltán, Csizér Kata: Motivation, vision, and gender: A survey of learners of English in China., LANGUAGE LEARNING 66: (1) pp. 94-123.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
2015

Csizér Kata, Kontra Edit H., Piniel Katalin: An investigation of the self-related concepts and foreign language motivation of young Deaf and hard-of-hearing learners in Hungary, STUDIES IN SECOND LANGUAGE LEARNING AND TEACHING 5: (2) pp. 229-249.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
DOI 
2014

Kormos J, Csizér K: The interaction of motivation, self-regulation and autonomous learner behavior in different learner groups., TESOL QUARTERLY 48: (2) pp. 275-299.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 13
nyelv: angol
DOI 
2014

Katalin Piniel, Kata Csizér: Changes in motivation, anxiety, and self-efficacy during the course of an academic writing seminar, In: Szerk.: Zoltán Dörnyei, Szerk.: Peter D MacIntyre, Szerk.: Alastair Henry Motivational dynamics in language learning. Bristol: Multilingual Matters Ltd., 2014. pp. 164-194.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 17
nyelv: angol
2011

Csizér Kata: A csoportdinamikai folyamatok jelentősége a nyelvtanulásban, In: Szerk.: Csizér Kata, Szerk.: Holló Dorottya, Szerk.: Károly Krisztina Dinamikus csoport, dinamikus tanulás: a csoportdinamika szerepe a nyelvtanulásban. Budapest: Tinta Könyvkiadó, 2011. pp. 11-23. (Segédkönyvek a nyelvészet tanulmányozásához; 122.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2010

Csizér Kata: Diszlexia és nyelvtanulási motiváció, In: Szerk.: Kormos Judit, Szerk.: Csizér Kata Idegennyelv-elsajátítás és részképesség-zavarok. Budapest: Eötvös Kiadó, 2010. pp. 97-124.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2009

Csizér Kata: An overview of L2 motivation research in Hungary, In: Szerk.: Pawlak M Individual differences in language learning. Lodz: Adam Mickiewicz University, 2009. pp. 237-250.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
2008

Kormos J, Csizér K, Menyhárt A, Török D: 'Great expectations', ARTS AND HUMANITIES IN HIGHER EDUCATION 7: (1) pp. 65-82.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 10
nyelv: angol
DOI 
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:49 
Tudománymetriai adatok
Saját közlemény- és idézőlista Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
88
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
100
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
1
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
24 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
44
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
9
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
1276

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )