 |
|
Személyi adatlap |
Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. VIII. 14. Közlemények |
2022
 adattárból, 2022. XII. 14. |
Pawlak Mirosław, Csizér Kata: Investigating the Use of Grammar Learning Strategies in Hungary and Poland, APPLIED LINGUISTICS 43: amac038 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2020
 adattárból, 2022. XII. 14. |
Csizér Kata, Kontra Edit H.: Foreign Language Learning Characteristics of Deaf and Severely Hard-of-Hearing Students, MODERN LANGUAGE JOURNAL 104: (1) pp. 233-249. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
2020
 adattárból, 2022. XII. 14. |
Pawlak Mirosław, Csizér Kata, Soto Amy: Interrelationships of motivation, self-efficacy and self-regulatory strategy use, SYSTEM 93: 102300 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
2020
 adattárból, 2022. XII. 14. |
Csizér Kata: Second Language Learning Motivation in a European Context, Springer Nature dokumentum típusa: Könyv/Monográfia nyelv: angol URL |
2019
 adattárból, 2022. XII. 14. |
Csizér Kata: L2 Motivational Self System, In: Lamb, Martin; Csizér, Kata; Henry, Alastair; Ryan, Stephen (szerk.) The Palgrave Handbook of Motivation for Language Learning, Springer International Publishing (2019) pp. 71-93. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 22 nyelv: angol URL |
2019
 adattárból, 2022. XII. 14. |
Csizér Kata: The language-learning experiences and their perceived impact on teaching, In: Masatoshi, Sato; Shawn, Loewen (szerk.) Evidence-based second language pedagogy, Routledge (2019) pp. 314-330. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
2010
 adattárból, 2022. XII. 14. |
Kata Csizér, Gabriella Lukács: The comparative analysis of motivation, attitudes and selves, SYSTEM 38: (1) pp. 1-13. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 162 nyelv: angol URL |
2009
 adattárból, 2022. XII. 14. |
Kata Csizér, Judit Kormos: Learning experiences, selves and motivated learning behaviour, In: Zoltán, Dörnyei; Ema, Ushioda (szerk.) Motivation, Language Identity and the L2 self, Multilingual Matters Ltd. (2009) pp. 98-119. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 263 nyelv: angol URL |
2005
 adattárból, 2022. XII. 14. |
Csizér Kata, Dörnyei Zoltán: The internal structure of language learning motivation and its relationship with language choice and effort, MODERN LANGUAGE JOURNAL 89: (1) pp. 19-36. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 369 nyelv: angol URL |
2005
 adattárból, 2022. XII. 14. |
Csizér Kata, Dörnyei Zoltán: Language learners' motivational profiles and their motivated learning behaviour, LANGUAGE LEARNING 55: (4) pp. 613-659. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 230 nyelv: angol URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 1052  |
|
|
|
|
|