Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
ARCHÍV OLDAL
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2022. II. 09.
Személyes adatok
Lénárd András
név Lénárd András
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (oktató)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola 100%
Elérhetőségek
drótpostacím lenardaelte.hu
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2013
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve ELTE
Jelenlegi munkahelyek
1988 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 1
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 1
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Digitális pedagógia: az információs társadalom hatása a kisgyermekkorban,az információs társadalom tanuláselméletei, laikus nézetek az információs társadalomban, a gondolkodás fejlesztése, kódolással
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2020

Lénárd András: Fekete pedagógia, avagy hallgatói tapasztalatok az informatika tantárgy oktatásáról, GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 8: (2) pp. 174-191.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
URL 
2020

Darvay Sarolta, Golyán Szilvia, Lénárd András, Bereczkiné Záluszki Anna: Servizi educativi per la prima infanzia e pratiche d’inclusione in Ungheria, In: Clara, Silva (szerk.) ECEC in prospettiva interculturale. I risultati di una ricerca internazionale, Edizioni Junior (2020) pp. 119-138.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: olasz
2019

Lénárd András: A digitális környezet következményei és lehetőségei kisgyermekkorban, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 29: (4-5) pp. 99-114.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
URL 
2019

Lénárd András: A digitális oktatás útjain: Okos Doboz módszertani kézikönyv, Wizper Kft.
dokumentum típusa: Könyv/Kézikönyv
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2018

András Lénárd, Judit Szitányi: Methodological Questions od Digital Teaching Material Development Made in the Subject of Mathematics, TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE 16: (1) pp. 25-41.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
2018

Lénárd András, Sarbó Gyöngyi: Kódolás kisiskoláskorban, ELTE Eötvös Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2018

Darvay Sarolta, Golyán Szilvia, Lénárd András: Developing competences of Roma children in nursing, pre-school and primary teacher education, In: Clara, Silva; Bajzáth, Angéla; Claudia, Piovano (szerk.) THE INTERCULTURAL NEEDS OF EDUCATORS IN EARLY CHILDHOOD SERVICES, Università degli Studi di Firenze (2018) pp. 31-37.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2017

Lénárd András: A digitális tananyagok kiválasztásának pedagógiai háttere: egy optimális rendszer jellemzőinek bemutatása, In: Szerk.: Karlovitz János Tibor Válogatott tanulmányok a pedagógiai elmélet és szakmódszertanok köréből. Komárno: International Research Institute, 2017. pp. 371-374.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2017

Lénárd András : Kütyük és az online világ, Budapest: Móra, 64 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: magyar
2017

Lénárd András: Developing the algorithmic thinking with BeeBot school robots in lower grades, In: Lehmann, Miklós; Eszterág, Ildikó (szerk.) Gondolkodni-más-hogy?, ELTE Tanító- és Óvóképző Kar (2017) pp. 79-101.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
2016

Lénárd András: A digitális tananyagfejlesztés új útjai: szoftverfejlesztés a tanulók bevonásával, In: Szerk.: Berghauer-Olasz Emőke, Szerk.: Greba Ildikó, Szerk.: Hutterer Éva, Szerk.: Pallay Katalin Innovatív módszerek a pedagógiai-pszichológiai gyakorlatban Ukrajna európai integrációjának tükrében. Beregszász: Kálvin Nyomda, 2016. pp. 237-244.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
2016

Lénárd András: Paperttől a konnektivizmusig: tanulás-tudás az információs társadalomban, In: Zsakó, László; Szlávi, Péter (szerk.) INFODIDACT 2016, Webdidaktika Alapítvány (2016) 978-615-80608-0-6
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: Angol, Magyar
2015

Lénárd András: A digitális kor gyermekei, GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 3: (1) pp. 74-83.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 13
nyelv: magyar
URL 
2014

Lénárd András: A didaktika helyzete a neveléstudományon belül, In: Szerk.: Szitányi Judit Fókuszban a tanuló: Tanulmányok Szendrei Julianna emlékére. Budapest: ELTE Tanító- és Óvóképző Kar, 2014. pp. 32-37.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2014

Lénárd András: Kísérlet a digitális tananyag-értékelés hazai és nemzetközi gyakorlatának áttekintésére egy komplex rendszer alkalmazásával, In: Szerk.: Ollé János VI. Oktatás-Informatikai Konferencia Tanulmánykötet. Budapest: ELTE PPK Neveléstudományi Intézet, 2014. pp. 375-392.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2009

Lénárd András: A laikus pedagógiai nézetek megjelenése az interneten, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 19: (1-2) pp. (116+) 3-11.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
URL 
2004

Lénárd András: A szülők, a pedagógusok és a tanulók párbeszéde, In: Ballér Piroska Szerk.: Hunyady Györgyné, Szerk.: M. Nádasi Mária Osztályozás? Szöveges értékelés?. Budapest: Dinasztia Tankönyvkiadó Kft., 2004. pp. 211-221.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:25 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
74
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
56
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
5
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
32 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
30


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )