|
|
Személyi adatlap |
Nyomtatási kép ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2022. II. 09. Közlemények |
2020
adattárból, 2024. I. 05. |
Lénárd András: Fekete pedagógia, avagy hallgatói tapasztalatok az informatika tantárgy oktatásáról, GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 8: (2) pp. 174-191. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL |
2020
adattárból, 2024. I. 05. |
Darvay Sarolta, Golyán Szilvia, Lénárd András, Bereczkiné Záluszki Anna: Servizi educativi per la prima infanzia e pratiche d’inclusione in Ungheria, In: Clara, Silva (szerk.) ECEC in prospettiva interculturale. I risultati di una ricerca internazionale, Edizioni Junior (2020) pp. 119-138. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: olasz
|
2019
adattárból, 2024. I. 05. |
Lénárd András: A digitális környezet következményei és lehetőségei kisgyermekkorban, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 29: (4-5) pp. 99-114. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar URL |
2019
adattárból, 2024. I. 05. |
Lénárd András: A digitális oktatás útjain: Okos Doboz módszertani kézikönyv, Wizper Kft. dokumentum típusa: Könyv/Kézikönyv nyelv: magyar Teljes szöveg |
2018
adattárból, 2024. I. 05. |
András Lénárd, Judit Szitányi: Methodological Questions od Digital Teaching Material Development Made in the Subject of Mathematics, TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE 16: (1) pp. 25-41. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol
|
2018
adattárból, 2024. I. 05. |
Lénárd András, Sarbó Gyöngyi: Kódolás kisiskoláskorban, ELTE Eötvös Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: magyar Teljes szöveg |
2018
adattárból, 2024. I. 05. |
Darvay Sarolta, Golyán Szilvia, Lénárd András: Developing competences of Roma children in nursing, pre-school and primary teacher education, In: Clara, Silva; Bajzáth, Angéla; Claudia, Piovano (szerk.) THE INTERCULTURAL NEEDS OF EDUCATORS IN EARLY CHILDHOOD SERVICES, Università degli Studi di Firenze (2018) pp. 31-37. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2017
adattárból, 2018. IV. 01. |
Lénárd András: A digitális tananyagok kiválasztásának pedagógiai háttere: egy optimális rendszer jellemzőinek bemutatása, In: Szerk.: Karlovitz János Tibor Válogatott tanulmányok a pedagógiai elmélet és szakmódszertanok köréből. Komárno: International Research Institute, 2017. pp. 371-374. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2017
adattárból, 2018. IV. 01. |
Lénárd András : Kütyük és az online világ, Budapest: Móra, 64 p. dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: magyar
|
2017
adattárból, 2024. I. 05. |
Lénárd András: Developing the algorithmic thinking with BeeBot school robots in lower grades, In: Lehmann, Miklós; Eszterág, Ildikó (szerk.) Gondolkodni-más-hogy?, ELTE Tanító- és Óvóképző Kar (2017) pp. 79-101. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol
|
2016
adattárból, 2018. IV. 01. |
Lénárd András: A digitális tananyagfejlesztés új útjai: szoftverfejlesztés a tanulók bevonásával, In: Szerk.: Berghauer-Olasz Emőke, Szerk.: Greba Ildikó, Szerk.: Hutterer Éva, Szerk.: Pallay Katalin Innovatív módszerek a pedagógiai-pszichológiai gyakorlatban Ukrajna európai integrációjának tükrében. Beregszász: Kálvin Nyomda, 2016. pp. 237-244. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar
|
2016
adattárból, 2024. I. 05. |
Lénárd András: Paperttől a konnektivizmusig: tanulás-tudás az információs társadalomban, In: Zsakó, László; Szlávi, Péter (szerk.) INFODIDACT 2016, Webdidaktika Alapítvány (2016) 978-615-80608-0-6 dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: Angol, Magyar
|
2015
adattárból, 2024. I. 05. |
Lénárd András: A digitális kor gyermekei, GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 3: (1) pp. 74-83. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 13 nyelv: magyar URL |
2014
adattárból, 2018. IV. 01. |
Lénárd András: A didaktika helyzete a neveléstudományon belül, In: Szerk.: Szitányi Judit Fókuszban a tanuló: Tanulmányok Szendrei Julianna emlékére. Budapest: ELTE Tanító- és Óvóképző Kar, 2014. pp. 32-37. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2014
adattárból, 2018. IV. 01. |
Lénárd András: Kísérlet a digitális tananyag-értékelés hazai és nemzetközi gyakorlatának áttekintésére egy komplex rendszer alkalmazásával, In: Szerk.: Ollé János VI. Oktatás-Informatikai Konferencia Tanulmánykötet. Budapest: ELTE PPK Neveléstudományi Intézet, 2014. pp. 375-392. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2009
adattárból, 2018. IV. 01. |
Lénárd András: A laikus pedagógiai nézetek megjelenése az interneten, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 19: (1-2) pp. (116+) 3-11. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar URL |
2004
adattárból, 2018. IV. 01. |
Lénárd András: A szülők, a pedagógusok és a tanulók párbeszéde, In: Ballér Piroska Szerk.: Hunyady Györgyné, Szerk.: M. Nádasi Mária Osztályozás? Szöveges értékelés?. Budapest: Dinasztia Tankönyvkiadó Kft., 2004. pp. 211-221. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 25 |
|
|
|
|
|