Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2018. III. 14.
Személyes adatok
név Kim Sunae
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Pszichológiai Doktori Iskola (témakiíró)
Elérhetőségek
drótpostacím sunaekim2gmail.com
telefonszám +36 70 461-2681
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2010
fokozat tudományága multidiszciplináris társadalomtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve University of Wisconsin Madison
Jelenlegi munkahelyek
2017 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi tanár
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Developmental psychology
jelenlegi kutatásainak tudományága pszichológiai tudományok
Közlemények
2017

Kim S, Paulus M, Kalish C: Young Children's Reliance on Information From Inaccurate Informants, COGNITIVE SCIENCE 41: pp. 601-621.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
DOI 
2017

Kim S, Paulus M, Sodian B, Itakura S, Ueno M, Senju A, Proust J: Selective Learning and Teaching Among Japanese and German Children, DEVELOPMENTAL PSYCHOLOGY 54: (3) pp. 536-542.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
DOI 
2016

Kim S, Paulus M, Sodian B, Proust J: Young children's sensitivity to their own ignorance in informing others, PLOS ONE 11: (3) Paper e0152595. p.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
DOI 
2016

Kim S, Kalish CW, Weisman K, Johnson MV, Shutts K: Young Children Choose to Inform Previously Knowledgeable Others, JOURNAL OF COGNITION AND DEVELOPMENT 17: (2) pp. 320-340.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
DOI 
2015

Paulus M, Kim S, Sodian B: Clarifying the range of social-cognitive processes subserving human teaching, BEHAVIORAL AND BRAIN SCIENCES 38: Paper e55. p.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
DOI 
2014

Kim S, Harris PL: Children prefer to learn from mind-readers, BRITISH JOURNAL OF DEVELOPMENTAL PSYCHOLOGY 32: (4) pp. 375-387.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
DOI 
2014

Kim S, Harris PL: Belief in Magic Predicts Children's Selective Trust in Informants, JOURNAL OF COGNITION AND DEVELOPMENT 15: (2) pp. 181-196.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
DOI 
2014

Kim S, Harris PL, Warneken F: Is it okay to tell? Children's judgements about information disclosure, BRITISH JOURNAL OF DEVELOPMENTAL PSYCHOLOGY 32: (3) pp. 291-304.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: angol
DOI 
2012

Kim S, Kalish CW, Harris PL: Speaker reliability guides children's inductive inferences about novel properties, COGNITIVE DEVELOPMENT 27: (2) pp. 114-125.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: angol
DOI 
2009

Kim S, Kalish CW: Children's ascriptions of property rights with changes of ownership, COGNITIVE DEVELOPMENT 24: (3) pp. 322-336.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 46
nyelv: angol
DOI 
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:66 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
15
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
15
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
1 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
67

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )