Nyomtatási kép ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. II. 06. Közlemények |
2018
adattárból, 2019. IV. 06. |
Bordás Andrea: TANÍTÓ- ÉS ÓVÓKÉPZŐSÖK PÁLYAKÖVETÉSE A PARTIUMI KERESZTÉNY EGYETEMEN, In: Tóth, Péter; Maior, Enikő; Horváth, Kinga; Kautnik, András; Duchon, Jenő; Sass, Bálint (szerk.) Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben, Óbudai Egyetem Trefort Ágoston Mérnökpedagógiai Központ (2018) pp. 890-902. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2016
adattárból, 2019. IV. 06. |
Ceglédi Tímea, Bordás Andrea, Kardos Katalin: Egyről a kettőre vagy nulláról a háromra? Szakkollégiumok intézményi hatása, In: Pusztai, Gabriella; Bocsi, Veronika; Ceglédi, Tímea (szerk.) A felsőoktatás (hozzáadott) értéke, Partium; Új Mandátum; PPS (2016) pp. 302-316. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 4 nyelv: magyar
|
2016
adattárból, 2019. IV. 06. |
Bordás Andrea: A szituatív tanulás szerepe partiumi magyar pedagógusok szakmai fejlődésében, REGIO: KISEBBSÉG KULTÚRA POLITIKA TÁRSADALOM 24: (4) pp. 211-239. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2016
adattárból, 2019. IV. 06. |
Bordás Andrea: A bricolage (barkácsolás) mint a kvalitatív pedagógiai kutatás egy lehetséges formája I., PEDACTA 6: (1) pp. 67-80. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2015
adattárból, 2019. IV. 06. |
Bordás Andrea: Megtölteni a formát tartalommal - avagy hogyan fordíthatóak át a romániai tanári munkaközösségek kötelezettségei lehetőségekké?, In: Pusztai, Gabriella; Morvai, Laura (szerk.) Pálya-modell, Partium Press (2015) pp. 207-221. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2015
adattárból, 2019. IV. 06. |
Bordás Andrea: Pillanatkép Románia oktatási gyakorlatáról és az intézmények közötti kapcsolatrendszerről, In: Chrappán, Magdolna (szerk.) Tanárképzési háromszögek: Iskolák, fenntartók és képzők együttműködése, Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar (2015) pp. 103-139. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2014
adattárból, 2019. IV. 06. |
Bordás Andrea: Dominancia és szabadság egy pedagógusokkal készített fókuszcsoportos interjú tanításértelmezéseiben, In: Ceglédi, Tímea; Gál, Attila; Nagy, Zoltán (szerk.) Határtalan oktatáskutatás: Tanulmányok a 75 éves Kozma Tamás tiszteletére, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (2014) pp. 23-34. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2012
adattárból, 2019. IV. 06. |
Bordás Andrea, Ceglédi Tímea: A debreceni szakkollégiumok mint a tudásmegosztó és tudásteremtő tanulóközösségek színterei, In: Dusa, Ágnes; Kovács, Klára; Márkus, Zsuzsanna; Nyüsti, Szilvia; Sőrés, Anett (szerk.) Egyetemi élethelyzetek I-II., Debreceni Egyetemi Kiadó (2012) pp. 9-52. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 16 nyelv: magyar
|
2011
adattárból, 2019. IV. 06. |
Bordás Andrea: A kisebbségi egyetemek kutatása hermeneutikai megközelítésben, In: Kozma, T; Pataki, Gy (szerk.) Kisebbségi felsőoktatás és a Bologna-folyamat, University of Debrecen, CHERD (2011) pp. 199-214. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 5 nyelv: magyar
|
2010
adattárból, 2019. IV. 06. |
Bordás Andrea: A kiégés-szindróma a külföldi és a hazai szakirodalomban, EDUCATIO 19: (4) pp. 666-672. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 20 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 48 |
|
|