|
|
Hallgatói adatlap |
Nyomtatási képKözlemények |
2019
adattárból, 2020. XI. 20. |
Takács Nikolett: Kindergarten teachers' and primary teachers’ good practices for the foundation of LLL, In: Manuel, Vara Pires; Cristina, Mesquita; Rui, Pedro Lopes; Elisabete, Silva; Graça, Santos; Raquel, Patrício; Luís, Castanheira (szerk.) 4th International Conference on Teacher Education (INCTE). Proceedings, Instituto Politécnico de Braganca (2019) pp. 649-661. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2019
adattárból, 2020. XI. 20. |
Takács Nikolett: Views of primary school and kindergarten teacher students about lifelong learning, In: Ž. Žagar, Igor; Mlekuž, Ana (szerk.) Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju, Pedagoski institut (2019) pp. 67-81. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2019
adattárból, 2020. XI. 20. |
Takács Nikolett: Az élethosszig tartó tanulás megalapozása óvodás és kisiskolás korban, GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 7: (2) pp. 156-169. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2019
adattárból, 2020. XI. 20. |
Flick-Takács Nikolett: Az élethosszig tartó tanulás mérésének kihívásai és a jelenség kutatásának jellegzetességei a nemzetközi kutatásokban, MAGYAR PEDAGÓGIA 119: (4) pp. 313-328. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2018
adattárból, 2020. XI. 20. |
Nikolett Takács: Pre-service primary and pre-school teachers' views on lifelong learning, In: Éva, Borsos; Rita, Horák; Zsolt, Námesztovszki (szerk.) Book of selected papers of the Hungarian Language Teacher Training Faculty's scientific conferences, University of Novi Sad Hungarian Language Teacher Training Faculty, Subotica (2018) pp. 321-332. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol Teljes szöveg |
2017
adattárból, 2020. XI. 20. |
Takács Nikolett: A gyakorlati képzés mint a pályaszocializáció alappillére a tanítóképzők és a „képzettek” szemével, GRADUS 4: (2) pp. 27-34. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2017
adattárból, 2020. XI. 20. |
Takács Nikolett: Grade school teachers’ views on their teacher training, ÉVKÖNYV - ÚJVIDÉKI TUDOMÁNYEGYETEM MAGYAR TANNYELVŰ TANÍTÓKÉPZŐ KAR (2011-) XII.: (1) pp. 10-28. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
2016
adattárból, 2020. XI. 20. |
Takács Nikolett: A pedagógus szakmai önreflexiójának szerepe énhatékonyságának alakulásában, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 66: (5-6) pp. 71-76. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2016
adattárból, 2020. XI. 20. |
Takács Nikolett: Pályakezdő pedagógusok szakmai énképének, énhatékonyságának alakulása szakmai önreflexiójuk tükrében, In: Hercz, Mária; Koltói, Lilla; Steklács, János (szerk.) Hallgatói kutatások: fókuszban az általános iskola, Kecskeméti Főiskola Tanítóképző Főiskolai Kar (2016) pp. 65-70. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2015
adattárból, 2020. XI. 20. |
Takács Nikolett: A „jó” pedagógussá válás kezdetén, In: Sándor, Zsuzsa (szerk.) XXXII. Országos Tudományos Diákköri Konferencia Tanulás- és Tanításmódszertani - Tudástechnológiai Szekció, Eszterházy Károly Főiskola Comenius Kar (2015) pp. 28-29. dokumentum típusa: nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 0 |
|
|
|
|
|