Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2017. XI. 06. Közlemények |
2016
 adattárból, 2017. XI. 06. |
Varga Ákos, Zsólyom Laura: A mozifilmekben lévő termékmegjelenítések észlelésének nemek szerinti különbségei, JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA : (2016/4.) pp. 67-84. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar DOI |
2016
 adattárból, 2017. XI. 06. |
Varga Ákos: Neuromarketing, a marketingkutatás új iránya, VEZETÉSTUDOMÁNY 47: (9) pp. 55-63. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2016
 adattárból, 2017. XI. 06. |
Ákos Varga, Ildikó Kemény: Examining Young People's Attitude toward Special Domestic Items in Hungary, EUROPEAN JOURNAL OF BUSINESS SCIENCE AND TECHNOLOGY 2: (2) pp. 140-150. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
2015
 adattárból, 2017. XI. 06. |
SZENTE V, SZIGETI O, POLERECZKI ZS, VARGA Á, SZAKÁLY Z: Towards a new strategy for organic milk marketing in Hungary, ACTA ALIMENTARIA HUNGARICA 44: (1) pp. 32-38. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol DOI |
2015
 adattárból, 2017. XI. 06. |
Varga Ákos, Kemény Ildikó: Examining Young People’s Attitude toward Special Domestic Items in Hungary, In: Szerk.: Svatopluk Kapounek 18 Annual International Conference ENTERPRISE AND COMPETITIVE ENVIRONMENT Conference Proceedings: March 5–6, 2015 Mendel University in Brno Czech Republic. Brno: Mendel University in Brno, 2015. pp. 967-976. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol
|
2015
 adattárból, 2017. XI. 06. |
Varga Ákos, Kemény Ildikó: A hungarikumok hatása a fiatal generációra, In: Szerk.: Malota Erzsébet Marketing nemzetközi színtéren: Esettanulmányok a hazai és külföldi piacokról. Budapest: Alinea Kiadó, 2015. pp. 29-34. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
|
2012
 adattárból, 2017. XI. 06. |
Varga Ákos, Pintér Attila: Marketingkommunikáció, In: Szerk.: Szakály Zoltán, Szerk.: Szente Viktória Agrártermékek közvetlen értékesítése, marketingje. Budapest: Magyar Agrárkamara; Szaktudás, 2012. pp. 108-117. (Business sorozat) dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
|
2011
 adattárból, 2017. XI. 06. |
Ákos Varga, Szilárd Berke, Sára Szabó: Consumer judgment of advertisings strategies in the dairy products market, REGIONAL AND BUSINESS STUDIES 3: (No 1 / Suppl 1) pp. 641-646. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény nyelv: angol URL |
2011
 adattárból, 2017. XI. 06. |
Varga Ákos, Berke Szilárd: Tejreklámok kvalitatív elemzése a kognitív válaszelemzés módszerével [Qualitative analysis of milk advertisements with cognitive response analysis], TEJIPAR: A TEJIPARI IGAZGATÓSÁG ÉS A MITE TEJIPARI SZAKOSZTÁLYÁNAK KÖZLEMÉNYEI 71: (1-2) pp. 63-70. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2009
 adattárból, 2017. XI. 06. |
Varga Ákos: Utilization of new marketing applications to the Hungarian market, ACTA SCIENTIARUM SOCIALIUM 30: pp. 131-135. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
| a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma: | 1  |
|
|