 |
|
Személyi adatlap |
Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. X. 17. Közlemények |
2022
 adattárból, 2022. X. 17. |
Szabó Éva, Kóródi Kitti, Szél Erzsébet, Jagodics Balázs: Facing the Inevitable: The Effects of Coronavirus Disease Pandemic and Online Teaching on Teachers’ Self-Efficacy, Workload and Job Satisfaction, EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH 11: (1) pp. 151-162. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol URL |
2021
 adattárból, 2022. X. 17. |
La Salle Tamika P., Rocha-Neves Jesslynn, Jimerson Shane, Di Sano Sergio, Martinsone Baiba, Majercakova Albertova Silvia, Gajdošová Eva, Baye Ariane, Deltour Caroline, Martinelli Victor, Raykov Milosh, Hatzichristou Chryse, Palikara Olympia, Szabó Éva, Arlauskaite Zydre, Athanasiou Danai, Brown-Earle Orlean, Casale Gino, Lampropoulou Aikaterini, Mikhailova Aleksandra, Pinskaya Marina, Zvyagintsev Roman: A multinational study exploring adolescent perception of school climate and mental health., School Psychology 36: (3) pp. 155-166. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 6 nyelv: angol URL |
2021
 adattárból, 2022. X. 17. |
Martos Tamás, Jagodics Balázs, Kőrössy Judit, Szabó Éva: Psychological resources, dropout risk and academic performance in university students – pattern-oriented analysis and prospective study of Hungarian freshmen, CURRENT PSYCHOLOGY dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2020
 adattárból, 2022. X. 17. |
Szabó Éva, Bátor Bettina, Bobor Péter, Korláth Petra, Szappanos Csilla, Jagodics Balázs: Mi van a kiégés-fogékonyság mögött?, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 30: (3) pp. 3-17. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL |
2020
 adattárból, 2022. X. 17. |
Jagodics Balázs, Gajdics Janka, Gubics Flórián, Horvát Barbara, Vatai Katalin, Szabó Éva: Az Észlelt Tanári Kiégés Kérdőív szerkezetének vizsgálata középiskolás diákok körében, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 30: (7) pp. 46-60. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL |
2019
 adattárból, 2022. X. 17. |
Szabó Éva, Jagodics Balázs: Teacher burnout in the light of workplace, organizational, and social factors, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 9: (3) pp. 1-21. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 7 nyelv: angol URL |
2019
 adattárból, 2022. X. 17. |
Virág Krisztina, Dudok Réka, Szabó Éva: Tanulási korláttal küzdő tanulók egyes pszichológiai erőforrásainak vizsgálata, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 29: (9) pp. 38-50. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2019
 adattárból, 2022. X. 17. |
Balázs Jagodics, Kitti Kóródi, Tamás Martos, Judit Kőrössy, Éva Szabó: Az aktív-passzív halogatás kérdőív magyar változatának pszichometriai jellemzői és módosított struktúrája [Modified structure and psychometric properties of the hungarian version of the active-passive procrastination scale], MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 74: (4) pp. 489-505. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL |
2019
 adattárból, 2022. X. 17. |
Kóródi Kitti, Szabó Éva: A tanulmányi reziliencia értelmezése, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 74: (4) pp. 527-545. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL |
2019
 adattárból, 2022. X. 17. |
Szántai Levente, Szabó Éva: Csoportnormák lehetséges kapcsolata az edzésminőséggel fiatalkorú labdarúgók esetében, ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA 19: (4) pp. 55-72. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 20  |
|
|
|
|
|