Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2018. VII. 09.
Személyes adatok
Szabó Éva
név Szabó Éva
intézmény neve
doktori iskola
DE Humán Tudományok Doktori Iskola (témakiíró)
ELTE Pszichológiai Doktori Iskola (oktató)
PTE Pszichológia Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása DE Humán Tudományok Doktori Iskola 30%
ELTE Pszichológiai Doktori Iskola 40%
PTE Pszichológia Doktori Iskola 30%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím szeva64gmail.com
telefonszám +36 62 544-510
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2000
fokozat tudományága pszichológiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve ELTE
Jelenlegi munkahelyek
1992 - Szegedi Tudományegyetem (további intézmény)
további (docens)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 4
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 2
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Harsányi Szabolcs Gergő PhD 2014  PDI1-ELTE

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Szabó Beáta PhD (2019/05)  PDI1-ELTE
abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
Mihalik Árpád (PhD) 2014/01  PDI1-ELTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Jagodics Balázs (PhD) (2021/08)  PDI-PTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Társadalom percepció, szociális reprezentáció, sztereotípiák. A felelősség alakulása egyéni és társas felelősség. Tanulást támogató pszichológiai erőforrások vizsgálatat Tanár-diák kiégés okai
jelenlegi kutatásainak tudományága pszichológiai tudományok
Közlemények
2017

Szabó Éva, N Kollár Katalin, Vörös Anna: A tanár szerep, a vezetés és tekintély problémái, In: Szerk.: N Kollár Katalin, Szerk.: Szabó Éva Pedagógusok pszichológiai kézikönyve 2.. Budapest: Osiris Kiadó, 2017. pp. 407-454.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2017

Éva Szabó, Katinka Dancs: Hungary - Participation crisis, disappointed youths, In: Szerk.: Beata Krzywosz-Rynkiewicz, Szerk.: Anna M Zalewska, Szerk.: Kerry J Kennedy Young People and Active Citizenship in Post-Soviet Times: a Challenge for Citizenship Education. London; New York: Routledge, 2017. pp. 124-140. (Asia-Europe Education Dialogue)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
2017

Anna M Zalewska, Beata Krzywosz-Rynkiewicz, Eva Szabo, Iveta Kovalcikova: Young people citizenship activity in post-soviet satellites’ states – comparison across countries, In: Szerk.: Beata Krzywosz-Rynkiewicz, Szerk.: Anna M Zalewska, Szerk.: Kerry J Kennedy Young People and Active Citizenship in Post-Soviet Times: a Challenge for Citizenship Education. London; New York: Routledge, 2017. pp. 99-110. (Asia-Europe Education Dialogue)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
2016

Szabó Éva, Kékesi Márk: A felelősség koncentrikus szerkezetének vizsgálata középiskolások körében, ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA 2: pp. 53-68.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
DOI 
2016

Szabó Éva, Jagodics Balázs: Erőforrások és követelmények, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 26: (11) pp. 3-15.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2015

Jagodics Balázs, Szabó Éva: Job demands versus resources: workplace factors related to teacher burnout, PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION 9: (4) pp. 377-390.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
2015

Szabó Éva: A digitális szakadékon innen és túl, OKTATÁS-INFORMATIKA 1: (1) pp. 17-32.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
2015

Szabó Éva, Zsadányi Zsuzsa, Szabó Hangya Lilla: Ki szeret iskolába járni?, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 25: (10) pp. 5-20.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2015

Szabó Éva, Labancz Ágnes: „Én nem helyeslem, de a többiek biztosan”- Normák és vélt normák működése és mérése iskolai osztályokban, In: Szerk.: Kovács Judit Szociálpszichológiai tanulmányok a Szociál- és Munkapszichológiai Tanszék fennállásának 25. évfordulójára. Debrecen: Debreceni Egyetemi Kiadó, 2015. pp. 77-97.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2014

Szabó Éva, Kékesi Márk: Success Perception Embedded in the Experience of Adverse Social Slection of Psot-Communist Transition Society, BELVEDERE MERIDIONALE 26: (4) pp. 95-110.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
54
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
79
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
3
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
7 
műszaki és/vagy művészeti alkotásainak száma:
0
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
11
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
2
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
142

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )