Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
ARCHÍV OLDAL
Az adatok hitelességéről még nem nyilatkozott.
Személyes adatok
név Veres Zoltán
Elérhetőségek
drótpostacím Veres.Zoltaneco.u-szeged.hu
telefonszám +36 30 960-1609
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 1996
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve MTA TMB
tudományos fokozat, cím CSc
fokozat megszerzésének éve 1996
fokozat tudományága
fokozatot kiadó intézmény neve MTA
Jelenlegi munkahelyek
2002 - SZTE GTK (további intézmény)
1990 - BGF KKFK (további intézmény)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 3
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 1
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Hlédik Erika PhD 2013  SZTE-KDI
Németh Ildikó PhD 2011  RGDI

Kutatás
kutatási terület Szolgáltatásmarketing Kockázat-kommunikáció és igénybevevői elégedettség a szolgáltatás tranzakciókban
Közlemények
2006

Veres, Z. – Kozák, Á. – Hoffmann, M.: Bevezetés a piackutatásba, Akadémiai, Budapest
dokumentum típusa: Egyéb/Számítógépes program
2005

Veres, Z. – Buzás, N.: Bilaterális kockázatok menedzselése a technológia transzferben, Buzás N. (szerk.): Tudásmenedzsment és tudásalapú gazdaságfejlesztés, JATEPress, Szeged, 195-217. o.
dokumentum típusa: Könyvfejezet/Cikk szerkesztett könyvben
2005

Józsa, L. – Piskóti, L. – Rekettye, G.- Veres, Z.: Decision oriented marketing, KJK-KERSZÖV, Budapest, 413. o.
dokumentum típusa: Egyéb/Számítógépes program
2004

Dinya, L. – Farkas, F. – Hetesi, E. - Veres, Z.: Non-business marketing és menedzsment, KJK-KERSZÖV, Budapest, 416 o.
dokumentum típusa: Egyéb/Számítógépes program
2004

Veres, Z. – Majó, Z.: E-optimizmus, e-pragmatizmus, e-pesszimizmus: használati szokásokat befolyásoló tényezők a digitális korban, ITTK Kutatási Jelentés 26, május, 12-21. o.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
2004

Z. Veres: The Problem of Response Scattering in the Satisfaction Research Conducted among Clients of Professional Service Providers, Berács–Lehota–Piskóti–Rekettye(eds.):Marketing Theory and Practice–A Hungarian Perspective,Transition,Vol.7,Akadémiai K.,Bp,253-273.o
dokumentum típusa: Könyvfejezet/Cikk szerkesztett könyvben
független idéző közlemények száma: 1
2004

Z. Veres: Advantages and Risks in Service Standardisation, Marketing, Vol. 35, Issue 1, Beograd, Spring, 7-14. o.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
2003

Veres, Z.: Szolgáltatásmarketing, KJK-KERSZÖV, Budapest, 343 o.
dokumentum típusa: Egyéb/Számítógépes program
független idéző közlemények száma: 9
1998

Veres, Z.: Találkozások a frontvonalban, Vezetéstudomány, XXIX. évf., No. 6., 12-17. o.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
1990

Veres, Z.: Integrált minőség a nagyberendezések minőségpolitikájában, Marketing, XXIV. évf., No. 5-6, 281-286. o.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:10 
Tudománymetriai adatok
A publikációs lista az MTMT-ben innen nem érhető el
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
 
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
 
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0 
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
0 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
69 


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )