Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Hallgatói adatlap
 Nyomtatási kép
Személyes adatok
Vekety Boglárka
név Vekety Boglárka
intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
doktori iskola ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola
Témavezetés
témavezető Garai-Takács Zsófia
társ témavezető Logemann Herman Nico Alexander
vezetés módja társ
fokozat PhD
a képzés kezdete 2017/09
abszolutóriumot szerzett (év, hónap) 2021/08
Közlemények
2020

Vekety Boglarka, Logemann H. N. Alexander, Takacs Zsofia K.: The effect of mindfulness-based interventions on inattentive and hyperactive–impulsive behavior in childhood: A meta-analysis, INTERNATIONAL JOURNAL OF BEHAVIORAL DEVELOPMENT 10: OnlineFirst
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2019

Vekety Boglárka, Alexander Logemann, Takacs Zsófia: Association of adults’ trait mindfulness, EDA and EEG oscillations, In: Zsolnai, Anikó; Rausch, Attila (szerk.) 7th ENSEC Conference - Well-being and Social, Emotional Development, Eötvös Loránd University, Faculty of Education and Psychology (2019) p. 29.
dokumentum típusa:
nyelv: angol
2018

Vekety Boglárka, Logemann Alexander, Takacs Zsófia, Kassai Réka: The effects of mindfulness meditation on children's executive functioning, In: [s.n.] (szerk.) BCCCD 2018, CEU (2018) pp. 99-100.
dokumentum típusa:
nyelv: angol
2018

Vekety Boglárka, Alexander Logemann, Takacs Zsófia: The effects of mindfulness-based interventions on symptoms of attention-deficit hyperactivity disorder among children., In: Science from Within, University of Amsterdam (2018) W08
dokumentum típusa:
nyelv: angol
2018

Vekety Boglárka, Alexander Logemann, Takács Zsófia: MINDFULNESS-ALAPÚ INTERVENCIÓK HATÁSA A FIGYELMI PROBLÉMÁKRA ÉS IMPULZÍV VISELKEDÉSRE GYERMEKKORBAN: METAANALÍZIS, In: Fehérvári, Anikó; Széll, Krisztián; Misley, Helga (szerk.) Kutatási sokszínűség, oktatási gyakorlat és együttműködések, ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK); MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság (2018) p. 218.
dokumentum típusa:
nyelv: magyar
2018

Kassai Réka, Vekety Boglárka, Takács Zsófia: HOGYAN LEHET MEDITÁLNI GYEREKEKKEL? A BIZONYÍTÉKOKON ALAPULÓ MINDFULNESS INTERVENCIÓK TARTALMI ANALÍZISE, In: Fehérvári, Anikó; Széll, Krisztián; Misley, Helga (szerk.) Kutatási sokszínűség, oktatási gyakorlat és együttműködések, ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK); MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság (2018) pp. 219-219.
dokumentum típusa:
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
 
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
 
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
 
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
 
Kutatás
kutatási terület Kora gyermekkor pedagógiája és pszichológiája, Mindfulness-alapú programok hatásvizsgálata gyerekek kognitív fejlődésére, ADHD-s gyerekek fejlesztése, Végrehajtó funkciók és önszabályozás
jelenlegi kutatásainak tudományága pszichológiai tudományok
neveléstudományok


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )