|
|
Személyi adatlap |
Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. IV. 27. Közlemények |
2022
adattárból, 2023. V. 01. |
Nyitrai Ágnes: A mesélés jelentősége kisgyermekkorban, In: Gyöngy, Kinga (szerk.) Első lépések a művészetek felé I, Ludovika Egyetemi Kiadó (2022) pp. 341-384. dokumentum típusa: nyelv: magyar
|
2022
adattárból, 2023. V. 01. |
Nyitrai Ágnes: A kompetenciaalapú szemlélet a bölcsődepedagógiában, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 32: (11) pp. 127-136. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2020
adattárból, 2023. V. 01. |
Nyitrai Ágnes: A gondozás-neveléstől a nevelés-gondozásig: kisgyermeknevelési koncepciók változásai a szakemberképzésben és a bölcsődei munkában, GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 8: (1) pp. 15-25. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL |
2020
adattárból, 2023. V. 01. |
George A. Morgan, Su-Ying Huang, Stephen Amukune, Jessica M. Gerton, Ágnes Nyitrai, Krisztián Józsa: Evidence for Reliability of the DMQ, In: Morgan, George A.; Liao, Hua-Fang; Józsa, Krisztián (szerk.) Assessing Mastery Motivation in Children Using the Dimensions of Mastery Questionnaire (DMQ), Szent István Egyetem (2020) pp. 87-104. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2023. V. 01. |
Krisztián Józsa, Karen Caplovitz Barrett, Stephen Amukune, Marcela Calchei, Masoud Gharib, Shazia Iqbal Hashmi, Judit Podráczky, Ágnes Nyitrai, Jun Wang: Implications of the DMQ for Education and Human Development: Culture, Age and School Performance, In: Morgan, George A.; Liao, Hua-Fang; Józsa, Krisztián (szerk.) Assessing Mastery Motivation in Children Using the Dimensions of Mastery Questionnaire (DMQ), Szent István Egyetem (2020) pp. 133-158. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol URL |
2017
adattárból, 2023. V. 01. |
Morgan G A, Liao H -F, Nyitrai Á, Huang S -Y, Wang P-J, Blasco P, Ramakrishnan J, Józsa K: The revised Dimensions of Mastery Questionnaire (DMQ 18) for infants and preschool children with and without risks or delays in Hungary, Taiwan, and the US, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 7: (2) pp. 48-67. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 14 nyelv: angol Teljes szöveg |
2016
adattárból, 2023. V. 01. |
Nyitrai Ágnes: Mese és mesélés, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 26: (4) pp. 75-83. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 18 nyelv: magyar URL |
2015
adattárból, 2023. V. 01. |
Nyitrai Ágnes: Pedagógiai szemléletmód a bölcsődei nevelésben-gondozásban, In: Podráczky, Judit (szerk.) Szemelvények a kisgyermeknevelés köréből 1., Kaposvári Egyetem Pedagógiai Kar (2015) pp. 35-56. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 9 nyelv: magyar Teljes szöveg |
2009
adattárból, 2023. V. 01. |
Nyitrai Ágnes: A mese és a mesélés fejlesztő hatása, In: Nagy, József (szerk.) Fejlesztés mesékkel, Mozaik Kiadó (2009) pp. 9-31. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 17 nyelv: magyar
|
2009
adattárból, 2023. V. 01. |
Nyitrai Ágnes: Az összefüggés-kezelés fejlődésének segítése, In: Nagy, József (szerk.) Fejlesztés mesékkel, Mozaik Kiadó (2009) pp. 53-80. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 7 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 66 |
|
|
|
|
|