Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. II. 08.
Személyes adatok
Bredács Alice Mária
név Bredács Alice Mária
intézmény neve
doktori iskola
PTE Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása PTE Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola 100%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Pécsi Tudományegyetem
Elérhetőségek
telefonszám +36 30 502-6025
mobiltelefon száma +36 30 502-6025
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2013
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola
Jelenlegi munkahelyek
2012 - Pécsi Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 7
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 1
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Csepcsényi Lajos Lászlóné Balogh Melinda PhD 2022  OTNDI
Csepcsényi Lajos Lászlóné Balogh Melinda PhD 2022  OTNDI

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Horváth Réka PhD (2024/08)  OTNDI
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Kígyós Borbála (PhD) (2026/08)  OTNDI
Reikort Ildikó (PhD) (2026/08)  OTNDI
Zsidek Barbara Csilla (PhD) (2026/08)  OTNDI
Bauer Andrea (PhD) (2024/08)  OTNDI
Szakálos Sziringia (PhD) (2024/08)  OTNDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület A 14-18 éves tanulók gondolkodásának vizsgálata, E-learning és IKT alkalmazása a pedagógiában, Mérés és értékelés, Tehetséggondozás és fejlesztés, Alternatív művészeti nevelési programok vizsgálata.
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
művészettudomány
Közlemények
2022

Bredács Alice: A végzettség nélküli iskolaelhagyás ellen – művészeti nevelés alapú módszerek című tanártovábbképzési project – beszámoló és javaslatok, PARLANDO: ZENEPEDAGÓGIAI FOLYÓIRAT p. &.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2022

Bredács Alice, Szakálos Sziringa: A szociális hátrányból származó stressz verbális és non-verbális megnyilvánulásai az intézményben, valamint vizuális megjelenése a tanulói rajzon, mit vizsgálati eszközön, In: Molnár, Gyöngyvér; Tóth, Edit (szerk.) Új kutatások a neveléstudományokban 2021 : A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira, Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Intézet; MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság (2022) pp. 74-88.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2020

Csepcsényi Lajos Lászlóné Balogh Melinda, Bredács Alice: Kreativitáskutatás a középfokú építőipar és földmérés ágazati szakképzésben, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 30: (12) pp. 81-101.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2020

Bredács Alice, Takács Kíra: A stresszel való megküzdőképesség fejlesztése az iskolában a reziliencia és a pszichológiai immunitás eszközeivel, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 30: (3) pp. 62-84.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
URL 
2019

Bredács Alice: A pozitív pedagógia fejlesztési területei – a pszichológiai immunkompetencia és a reziliencia fogalmainak tükrében, PARLANDO: ZENEPEDAGÓGIAI FOLYÓIRAT (2) 2019/2019-3
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2019

Bredács Alice: A pozitív pedagógia és a művészeti nevelés hatása a végzettség nélküli iskolaelhagyás csökkentésére, In: Tóth, Péter; Benedek, András; Mike, Gabriella; Duchon, Jenő (szerk.) Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar, Műszaki Pedagógia Tanszék (2019) pp. 606-617.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: Angol, Magyar
2018

Bredács Alice: A pozitív pszichológia pedagógiai és művészetpedagógiai aspektusai és a pozitív irányzat mozgalommá válása az oktatásban, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 28: (1-2) pp. 3-22.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
URL 
2016

Bredács Alice Mária: Psychological Immunity Research to the Improvement of the Professional Teacher Training’s National Methodological and Training Development, PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION 11: (2) pp. 118-141.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
2015

Bredács Alice Mária: A pszichológiai immunitás vizsgálatának eredményei a szakmai tanárképzés országos módszertani- és képzésfejlesztéséhez. (p. 87-127, In: Daruka, Magdolna (szerk.) A tanári szerep változásának háttértényezői a szakképzésben, Budapesti Corvinus Egyetem (2015) pp. 87-127.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
URL 
2012

Bredács Alice, Kárpáti Andrea: A 14-16 éves művészeti képzésben részesülő tanulók pszichológiai immunkompetenciája és ennek integrációja a művészeti neveléssel, MAGYAR PEDAGÓGIA 112: (4) pp. 197-219.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
60
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
53
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
5 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
11


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )