Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2018. II. 08. Közlemények |
2017
 adattárból, 2018. II. 08. |
Bredács Alice Mária: Rendszerelvűség, mérési és értékelési modellezés és stratégiák a művészeti nevelésben, In: Szerk.: Károly Krisztina, Szerk.: Homonnay Zoltán A tanulás és a tanítás értékelése. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 2017. pp. 284-296. (Diszciplínák tanítása - a tanítás diszciplínái; 4.) dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2017
 adattárból, 2018. II. 08. |
Bredács Alice Mária: A pozitív pszichológia pedagógiai és művészetpedagógiai aspektusai és szemléletváltás igénye a közoktatásban, PARLANDO: ZENEPEDAGÓGIAI FOLYÓIRAT 59: (6) dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar Teljes szöveg |
2016
 adattárból, 2018. II. 08. |
Csepcsényi Lajos Lászlóné Balogh Melinda, Bredács Alice: A probléma-alapú tanulás és tanítás iránti igények és lehetőségek a középfokú építőipari szakképzésben, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 26: (7-8) pp. 100-119. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar Teljes szöveg |
2016
 adattárból, 2018. II. 08. |
Bredács Alice Mária: Psychological Immunity Research to the Improvement of the Professional Teacher Training’s National Methodological and Training Development, PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION 11: (2) pp. 118-141. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol Teljes szöveg |
2015
 adattárból, 2018. II. 08. |
Bredács Alice Mária: A pszichológiai immunitás vizsgálatának eredményei a szakmai tanárképzés országos módszertani- és képzésfejlesztéséhez. (p. 87-127, In: Szerk.: Daruka Magdolna A tanári szerep változásának háttértényezői a szakképzésben. Budapest: Budapesti Corvinus Egyetem, 2015. pp. 87-127. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar URL |
2014
 adattárból, 2018. II. 08. |
Bredács Alice: A 14–16 éves, művészeti képzésben részesülő tanulók pszichológiai immunkompetenciája és az eredmények hasznosítása a művészeti nevelésben., In: Szerk.: Szabolcs Éva, Szerk.: Garai Imre Neveléstudományi kutatások közben: Válogatás doktori hallgatók munkáiból. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 2014. pp. 168-179. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2012
 adattárból, 2018. II. 08. |
Bredács Alice, Kárpáti Andrea: A 14-16 éves művészeti képzésben részesülő tanulók pszichológiai immunkompetenciája és ennek integrációja a művészeti neveléssel, MAGYAR PEDAGÓGIA 112: (4) pp. 197-219. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar Teljes szöveg |
2011
 adattárból, 2018. II. 08. |
Bredács Alice: A 14-16 éves, művészeti képzésben részesülő tanulók olvasásértésének vizsgálata, ANYANYELV-PEDAGÓGIA 4: (2) p. 1. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2011
 adattárból, 2018. II. 08. |
Bredács Alice: A hazai művészeti tehetségfejlesztés iskolarendszere, NEVELÉSTÖRTÉNET: A SZÉKESFEHÉRVÁRI KODOLÁNYI JÁNOS FŐISKOLA FOLYÓIRATA 8: (1-2) pp. 5-30. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2010
 adattárból, 2018. II. 08. |
Bredács Alice: Emotional Intelligence and its Development in School - With a Special View to Talent Management, PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION 5: (1) pp. 65-86. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar Teljes szöveg |
| a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma: | 3  |
|
|