Nyomtatási kép ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2022. I. 17. Közlemények |
2023
adattárból, 2024. I. 02. |
'Sass Judit', 'Vinczéné Fekete Lídia', 'Bodnár Éva ': Boredom as a Challenge to Knowledge Acquisition: Mapping Boredom-Inducing Elements of a Video Presentation, Using Multimodal Measurements, In: Lerro, Antonio; Carlucci, Daniela; Schiuma, Giovanni (szerk.) Proceedings IFKAD: Managing Knowledge for Sustainability, University of Basilicata (2023) pp. 2379-2393. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2022
adattárból, 2024. I. 02. |
Sass Judit, Bodnár Éva: A tanári szerepek kompetencia-összetevői a 21. századi felsőoktatásban, FILOLÓGIA.HU 2022/1−4.: pp. 80-88. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2021
adattárból, 2024. I. 02. |
'Sass Judit', 'Bodnár Éva': A Budapesti Corvinus Egyetem tavaszi digitális kihívásai diák és oktató szemmel, In: Fodorné, Tóth Krisztina (szerk.) TANULÁS – TUDÁS – INNOVÁCIÓ A FELSŐOKTATÁSBAN – REFLEKTORFÉNYBEN AZ INNOVÁCIÓ KIHÍVÁSAI, MELLearN Egyesület (2021) pp. 258-271. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2021
adattárból, 2024. I. 02. |
M. Pintér Tibor, Bodnár Éva, Dósa Katalin, Dorner Helga, Lénárt Krisztina, Lengyelné Molnár Tünde, Gorana Misic, Ollé János, Margaryta Rymarenko, Vörös Zoltán, Dringó-Horváth Ida: Oktatásinformatikai helyzetkép a magyarországi felsőoktatásban, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 71: (3-4) pp. 54-74. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 11 nyelv: magyar URL |
2020
adattárból, 2024. I. 02. |
Dr.Sass Judit, Dr. Bodnár Éva: Pedagógusok a tehetséggondozásról, Nemzeti Tehetség Központ dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: magyar
|
2019
adattárból, 2024. I. 02. |
Bodnár Éva, Sass Judit: A tehetség mint forrás – a tehetség mint sebezhetőség, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 69: (7-8) pp. 46-66. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2018
adattárból, 2024. I. 02. |
Sass Judit, Bodnár Éva: Az iskola bizalmi klímájának verbális markerei, EDUCATIO 27: (4) pp. 603-622. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2015
adattárból, 2024. I. 02. |
Bodnár Éva, Sass Judit: A kognitív stílus mint online tanulási környezetet perszonalizáló tényező, In: Ujhelyi, Adrienn; Lévai, Dóra (szerk.) VII. Oktatás-Informatikai Konferencia : tanulmánykötet, ELTE PPK Neveléstudományi Intézet (2015) pp. 111-128. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2009
adattárból, 2024. I. 02. |
Csillik Olga, Dr. Sass Judit, Dr. Bodnár Éva: A "kognitív stílusra" szabott e-tananyag, PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 7: (1) pp. 5-24. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar
|
2003
adattárból, 2024. I. 02. |
Bodnár Éva, Csillik Olga, Rakaczki Zsolt: Az e-oktatás pedagógiája egy tanár-továbbképzési tananyag tükrében, TÁRSADALOM ÉS GAZDASÁG 25: (2) pp. 329-341. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 14 |
|
|