Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2017. VI. 07.
Személyes adatok
név Bodnár Éva
születési év 1973
intézmény neve
doktori iskola
BCE Társadalmi Kommunikáció Doktori Iskola (témakiíró)
Elérhetőségek
drótpostacím eva.bodnaruni-corvinus.hu
telefonszám +36 1 482-7371
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2007
fokozat tudományága pszichológiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Pécsi Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2004 - Budapesti Corvinus Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Az online tanulási környezet elterjedése nyomán szükségessé válik az általuk felkínált tanulási, tanítási és módszertani lehetőségek hátterében álló pszichológiai és kommunikációs tényezők vizsgálata.
jelenlegi kutatásainak tudományága pszichológiai tudományok
média-és kommunikációs tudományok
Közlemények
2016

Sass Judit, Bodnár Éva, Köpeczi-Bócz Tamás, Kiss János: Érzelmi igénybevétel a tanári pályán, In: Szerk.: Tóth Péter, Szerk.: Holik Ildikó Új kutatások a neveléstudományokban 2015: Pedagógusok, tanulók, iskolák - az értékformálás, az értékközvetítés és az értékteremtés világa. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 2016. pp. 105-111.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2016

Csillik Olga, Sass Judit, Bodnár Éva, Daruka Magdolna: Ki ma a „jó tanár" - a tanárok szerint?, In: Szerk.: Maior Enikő, Szerk.: Tóth Péter, Szerk.: Varga Anikó Empirikus kutatások az oktatásban határon innen és túl. Budapest: Óbudai Egyetem Trefort Ágoston Mérnökpedagógiai Központ, 2016. pp. 114-133. (I. Kárpát-medencei Oktatási Konferencia; 1.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
2016

Sass Judit, Bodnár Éva: A tükrözött osztályterem motivációs potenciáljai, In: Szerk.: Tóth Péter, Szerk.: Makó Ferenc, Szerk.: Varga Anikó Empirikus kutatások az oktatásban és a pedagógusképzésben: VI. Trefort Ágoston Szakképzés- és Felsőoktatás-pedagógiai Konferencia tanulmánykötet. Budapest: Óbudai Egyetem Trefort Ágoston Mérnökpedagógiai Központ, 2016. pp. 126-147.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2015

Bodnár Éva, Sass Judit: A kognitív stílus mint online tanulási környezetet perszonalizáló tényező, In: Szerk.: Ujhelyi Adrienn, Szerk.: Lévai Dóra VII. Oktatás-Informatikai Konferencia : tanulmánykötet. Budapest: ELTE PPK Neveléstudományi Intézet, 2015. pp. 111-128.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2015

Sass Judit, Bodnár Éva: A tanulói motiváció egyik lehetséges megoldási lehetősége a perszonalizáció, In: Szerk.: Daruka Magdolna Iránytű helyett: Pillanatkép, kihívások, szempntok és tendenciák. Budapest: Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), 2015. pp. 83-114.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2014

Sass Judit, Bodnár Éva: Kihívások: Változó tanulók - változó módszerek – változó tanárszerepek, In: Szerk.: Tóth Péter, Szerk.: Ősz Rita, Szerk.: Várszegi Ágnes Pedagógusképzés - személyiségformálás, értékközvetítés, értékteremtés: IV. Trefort Ágoston Szakmai Tanárképzési Konferencia tanulmánykötet. Budapest: Óbudai Egyetem Trefort Ágoston Mérnökpedagógiai Központ, 2014. pp. 183-196.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2013

Sass Judit, Bodnár Éva: A szorongás tartalmának változásai e-tanulók körében, In: Szerk.: Ollé János V. Oktatás-Informatikai Konferencia: tanulmánykötet. Budapest: ELTE PPK Neveléstudományi Intézet, 2013. pp. 239-254.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
2012

Dr. Bodnár Éva, Dr. Sass Judit: Netgeneration and Computer Course, EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATION & EDUCATIONAL PSYCHOLOGY (EJEEP) 1: (1) pp. 114-145.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2009

Hercegfi K, Csillik O, Bodnár É, Sass J, Izsó L: Designers of Different Cognitive Styles Editing E-Learning Materials Studied by Monitoring Physiological and Other Data Simultaneously, In: Szerk.: anon Engineering Psychology and Cognitive Ergonomics: 8th International Conference on Engineering Psychology and Cognitive Ergonomics: Held as Part of HCII2009 (Human-Computer Interaction International 2009). Berlin; Heidelberg: Springer, 2009. pp. 179-186. (Lecture Notes in Artificial Intelligence; 5639.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: angol
DOI 
2003

Bodnár Éva, Csillik Olga, Rakaczki Zsolt: Az e-oktatás pedagógiája egy tanár-továbbképzési tananyag tükrében, TÁRSADALOM ÉS GAZDASÁG 25: (2) pp. 329-341.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
DOI 
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
32
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
91
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
1
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
18 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
6
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
0
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
14

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )