Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2017. XII. 10.
Személyes adatok
Dörfler Viktor
név Dörfler Viktor
születési év 1969
intézmény neve
doktori iskola
SzE Regionális- és Gazdaságtudományi Doktori Iskola (témavezető)
Elérhetőségek
drótpostacím viktor.dorflerstrath.ac.uk
telefonszám +36 20 492-4426
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2005
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve University of Strathclyde
Jelenlegi munkahelyek
2003 - Unniversity of Strathclyde (további intézmény)
további (Senior Lecturer)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 1.5
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Bacher Péter PhD (2020/04)  RGDI
Balásy Zsolt PhD (2020/04)  RGDI
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Kulcsár Zita (PhD) (2021/08)  RGDI
Bacher Péter (PhD) (2018/08)  RGDI
Balásy Zsolt (PhD) (2018/08)  RGDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Személyes tudás, tanulás és megismerés a szervezet kontextusában. Tudásmodellezés tudásbázisú szakértőrendszerrel, különösen a Doctus KBS-sel.
jelenlegi kutatásainak tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
pszichológiai tudományok
Közlemények
2017

Igor Pyrko, Viktor Dörfler, Colin Eden: Thinking Together, HUMAN RELATIONS 70: (4) pp. 389-409.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 11
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2016

Stierand Marc, Dörfler Viktor: The Role of Intuition in the Creative Process of Expert Chefs, JOURNAL OF CREATIVE BEHAVIOR 50: (3) pp. 178-185.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
DOI 
2016

Jolan Velencei, Zoltan Baracskai, Viktor Dorfler, Marc Stierand: Supporting the Competent Practitioner: Trans-disciplinary Coaching with a Knowledge-Based Expert System, THE INTERNATIONAL JOURNAL OF MANAGEMENT SCIENCE AND BUSINESS ADMINISTRATION 2: (12) pp. 20-27.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2016

Baracskai Z, Dörfler V, Kádár Á J: The new practitioner: transcending disciplinary boundaries, WORK BASED LEARNING E-JOURNAL INTERNATIONAL 6: (1) pp. 8-21.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2014

Stierand Marc, Dörfler Viktor, MacBryde Jillian: Creativity and Innovation in Haute Cuisine: Towards a Systemic Model, CREATIVITY AND INNOVATION MANAGEMENT 23: (1) pp. 15-28.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 27
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2014

Dörfler Viktor, Eden Colin: Understanding ‘Expert’ Scientists: Implications for Management and Organization Research, In: AoM 2014: The 74th Annual Meeting of the Academy of Management.Philadelphia, Amerikai Egyesült Államok, 2014.08.01-2014.08.05. Academy of Management, Paper 10732. Kiadvány: Academy of Management, 2014. 20141
dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
DOI 
2012

Stierand Marc B, Dörfler Viktor: Reflecting on a phenomenological study of creativity and innovation in haute cuisine, INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY HOSPITALITY MANAGEMENT 24: (6) pp. 946-957.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 30
nyelv: angol
DOI 
2012

Dörfler Viktor, Ackermann Fran: Understanding Intuition: The Case for Two Forms of Intuition, MANAGEMENT LEARNING 43: (5) pp. 545-564.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 41
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2010

Velencei Jolán, Baracskai Zoltán, Dörfler Viktor: Understanding creativity, TRANSACTIONS ON ADVANCED RESEARCH 6: (2) pp. 17-25. pp. 17-25.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2010

Dörfler Viktor: Learning Capability: The Effect of Existing Knowledge on Learning, KNOWLEDGE MANAGEMENT RESEARCH & PRACTICE 8: (4) pp. 369-379.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 11
nyelv: angol
Teljes szöveg 
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:134 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
43
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
46
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
2
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
7 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
37
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
4
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
294

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )