Nyomtatási kép ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2022. IV. 28. Közlemények |
2020
adattárból, 2022. IV. 28. |
Janacsek Karolina, Shattuck Kyle F, Tagarelli Kaitlyn M, Lum Jarrad AG, Turkeltaub Peter E, Ullman Michael T: Sequence learning in the human brain: A functional neuroanatomical meta-analysis of serial reaction time studies, NEUROIMAGE 207: p. 116387. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 26 nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2022. IV. 28. |
Ullman Michael T, Earle F Sayako, Walenski Matthew, Janacsek Karolina: The neurocognition of developmental disorders of language, ANNUAL REVIEW OF PSYCHOLOGY 71: pp. 389-417. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk független idéző közlemények száma: 26 nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2022. IV. 28. |
Zavecz Zsófia, Nagy Tamás, Galkó Adrienn, Janacsek Karolina, Nemeth Dezso: The relationship between subjective sleep quality and cognitive performance in healthy young adults: Evidence from three empirical studies, SCIENTIFIC REPORTS 10: 4855 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 19 nyelv: angol URL |
2019
adattárból, 2022. IV. 28. |
Simor Peter, Zavecz Zsofia, Horvath Kata, Elteto Noemi, Torok Csenge, Pesthy Orsolya, Gombos Ferenc, Janacsek Karolina, Nemeth Dezso: Deconstructing procedural memory: Different learning trajectories and consolidation of sequence and statistical learning, FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 9: 2708 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 18 nyelv: angol URL |
2017
adattárból, 2022. IV. 28. |
Török B, Janacsek K, Nagy DG, Orbán G, Németh D: Measuring and filtering reactive inhibition is essential for assessing serial decision making and learning, JOURNAL OF EXPERIMENTAL PSYCHOLOGY-GENERAL 146: (4) pp. 529-542. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 9 nyelv: angol URL |
2013
adattárból, 2022. IV. 28. |
Nemeth D, Janacsek K, Polner B, Kovacs ZA: Boosting Human Learning by Hypnosis, CEREBRAL CORTEX 23: (4) pp. 801-805. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 42 nyelv: angol URL |
2013
adattárból, 2022. IV. 28. |
Nemeth D, Janacsek K, Fiser J: Age-dependent and coordinated shift in performance between implicit and explicit skill learning, FRONTIERS IN COMPUTATIONAL NEUROSCIENCE 7: (OCT) 147 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 40 nyelv: angol URL |
2013
adattárból, 2022. IV. 28. |
Janacsek K, Nemeth D: Implicit Sequence Learning and Working Memory: Correlated or Complicated?, CORTEX: A JOURNAL DEVOTED TO THE STUDY OF THE NERVOUS SYSTEM AND BEHAVIOR 49: (8) pp. 2001-2006. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk független idéző közlemények száma: 56 nyelv: angol URL |
2012
adattárból, 2022. IV. 28. |
Janacsek K, Nemeth D: Predicting the future: From implicit learning to consolidation, INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOPHYSIOLOGY 83: (2) pp. 213-221. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk független idéző közlemények száma: 48 nyelv: angol URL |
2012
adattárból, 2022. IV. 28. |
Janacsek K, Fiser J, Nemeth D: The best time to acquire new skills: age‐related differences in implicit sequence learning across the human lifespan, DEVELOPMENTAL SCIENCE 15: (4) pp. 496-505. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 151 nyelv: angol URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 435 |
|
|