Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2018. IX. 29.
Személyes adatok
Janacsek Karolina
név Janacsek Karolina
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Pszichológiai Doktori Iskola (témavezető)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím janacsek.karolinappk.elte.hu
telefonszám +36 1 461-4500/3564
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2012
fokozat tudományága klinikai orvostudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Szegedi Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2012 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
(50%) Virág Márta PhD (2020/02)  PDI1-ELTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Tóth-Fáber Eszter (PhD) (2022/08)  PDI1-ELTE
(50%) Horváth Kata (PhD) (2021/08)  PDI1-ELTE
(50%) Zavecz Zsófia (PhD) (2020/08)  PDI1-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület statisztikai/szekvenciatanulás, implicit vs. explicit folyamatok, végrehajtó funkciók és szekvenciatanulás kapcsolata, memóriakonszolidáció, alvás és memória, tanulás/konszolidáció életkori változásai
jelenlegi kutatásainak tudományága pszichológiai tudományok
Közlemények
2018

Takács Á, Kóbor A, Chezan J, Éltető N, Tárnok Zs, Nemeth D, Ullman M T, Janacsek K: Is procedural memory enhanced in Tourette syndrome? Evidence from a sequence learning task, CORTEX: A JOURNAL DEVOTED TO THE STUDY OF THE NERVOUS SYSTEM AND BEHAVIOR 100: pp. 84-94.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2017

Török B, Janacsek K, Nagy DG, Orbán G, Németh D: Measuring and filtering reactive inhibition is essential for assessing serial decision making and learning, JOURNAL OF EXPERIMENTAL PSYCHOLOGY-GENERAL 146: (4) pp. 529-542.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
URL 
2017

Kóbor A., Janacsek K., Takács Á., Nemeth D.: Statistical learning leads to persistent memory: Evidence for one-year consolidation, SCIENTIFIC REPORTS 7: 760
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2017

Szegedi-Hallgató Emese, Janacsek Karolina, Vékony Teodóra, Tasi Lia Andrea, Kerepes Leila, Hompoth Emőke Adrienn, Bálint Anna, Németh Dezső: Explicit instructions and consolidation promote rewiring of automatic behaviors in the human mind, SCIENTIFIC REPORTS 7: (1) 4365
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2015

Janacsek K, Ambrus GG, Paulus W, Antal A, Nemeth D: Right Hemisphere Advantage in Statistical Learning: Evidence From a Probabilistic Sequence Learning Task, BRAIN STIMULATION 8: (2) pp. 277-282.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 9
nyelv: angol
URL 
2013

Janacsek K, Nemeth D: Implicit Sequence Learning and Working Memory: Correlated or Complicated?, CORTEX: A JOURNAL DEVOTED TO THE STUDY OF THE NERVOUS SYSTEM AND BEHAVIOR 49: (8) pp. 2001-2006.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk
független idéző közlemények száma: 31
nyelv: angol
URL 
2012

Janacsek K, Nemeth D: Predicting the future: From implicit learning to consolidation, INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOPHYSIOLOGY 83: (2) pp. 213-221.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk
független idéző közlemények száma: 35
nyelv: angol
URL 
2012

Janacsek K, Fiser J, Nemeth D: The best time to acquire new skills: age‐related differences in implicit sequence learning across the human lifespan, DEVELOPMENTAL SCIENCE 15: (4) pp. 496-505.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 96
nyelv: angol
URL 
2010

Nemeth D, Janacsek K, Balogh V, Londe Z, Mingesz R, Fazekas M, Jambori Sz, Danyi I, Vetro A: Learning in autism: Implicitly superb, PLOS ONE 5: (7) N°e11731
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 54
nyelv: angol
URL 
2010

Nemeth D, Janacsek K, Londe Z, Ullman M T, Howard D V, Howard Jr J H: Sleep has no critical role in implicit motor sequence learning in young and old adults, EXPERIMENTAL BRAIN RESEARCH 201: (2) pp. 351-358.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 81
nyelv: angol
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:311 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
72
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
274
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
12 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
636


2019. IX. 13.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2019. október 11-én 12.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )