Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. IV. 08. Közlemények |
2020
 adattárból, 2020. IV. 08. |
Dóczi Brigitta: An Overview of Conceptual Models and Theories of Lexical Representation in the Mental Lexicon, In: Webb, Stuart (szerk.) The Routledge Handbook of Vocabulary Studies, Routledge (2020) pp. 46-65. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol
|
2020
 adattárból, 2020. IV. 08. |
Eszenyi Réka, Dóczi Brigitta: Rage against the machine –will post-editing assignments outnumber translations in the future?, In: Besznyák, Rita; Szabó, Csilla; Fischer, Márta (szerk.) Fit-for-Market Translator and Interpreter Training in the Digital Age, Vernon Press (2020) pp. 119-134. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol
|
2019
 adattárból, 2020. IV. 08. |
Eszenyi Réka, Dóczi Brigitta: Translation, vocabulary and the mental lexicon, In: Horváth, Ildikó (szerk.) TransELTE 2018, ELTE Eötvös Kiadó (2019) pp. 39-54. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol
|
2016
 adattárból, 2020. IV. 08. |
Dóczi Brigitta, Kormos Judit: Longitudinal developments in vocabulary knowledge and lexical organization, Oxford University Press dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 20 nyelv: angol
|
2016
 adattárból, 2020. IV. 08. |
Vida Balázs, Dóczi Brigitta: The changing role of grammar in instructed language learning, In: Feld-Knapp, Ilona (szerk.) Grammatik, ELTE Eötvös József Collegium (2016) pp. 244-267. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol
|
2015
 adattárból, 2020. IV. 08. |
Dóczi Brigitta: Szókincsfejlesztés a 21. században IKT-eszközökkel, In: Major, Éva; Tóth, Etelka (szerk.) Szakpedagógiai körkép II., Eötvös Loránd Tudományegyetem (2015) pp. 9-23. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2012
 adattárból, 2020. IV. 08. |
Brigitta Dóczi: Theories and models of the mental lexicon, In: Éva, Illés; Tamás, Eitler (szerk.) Studies in applied linguistics in honour of Edit H. Kontra, ELTE BTK (2012) pp. 165-178. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2012
 adattárból, 2020. IV. 08. |
Dóczi Brigitta: Mapping the Changes in the Mental Lexicon of Pre-Intermediate Learners of English, dokumentum típusa: nyelv: angol
|
2011
 adattárból, 2020. IV. 08. |
Dóczi Brigitta: Comparing the vocabulary learning strategies of high school and university students, WORKING PAPERS IN LANGUAGE PEDAGOGY 5: pp. 138-158. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 20 nyelv: angol URL |
2006
 adattárból, 2020. IV. 08. |
Brigitta Dóczi: Mapping the mental lexicon of pre-intermediate learners, In: Nikolov, Marianne; Horvath, József (szerk.) Empirical Studies in English Applied Linguistics, Lingua Franca Csoport (2006) pp. 117-137. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 8 nyelv: angol
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 49  |
|
|