Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. XI. 20.
Személyes adatok
Káplár-Kodácsy Kinga
név Káplár-Kodácsy Kinga
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témakiíró)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola 100%
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2021
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2017 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 0
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Reflektív tanári gyakorlat, mentorálás a középfokú és felsőoktatásban, szakmai fejlődés és szakmai támogatás a felsőoktatásban, online és távoktatás
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2022

Káplár-Kodácsy Kinga, Dorner Helga: Az iskola-egyetem partnerség és a mentori gyakorlat összekapcsolódásának lehetséges dimenziói, In: Rónay, Zoltán; Fazekas, Ágnes; Horváth, László; Kálmán, Orsolya (szerk.) Keresni az újat szüntelen..., L'Harmattan Kiadó (2022) pp. 344-359.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2021

Andrew J. Hobson, Bronwen Maxwell, Káplár-Kodácsy Kinga: THE ROLE OF THE MENTORING PROGRAMME COORDINATOR,
dokumentum típusa:
nyelv: angol
2021

Káplár-Kodácsy Kinga, Rónay Zoltán, Dorner Helga: Adaptációs stratégiák a felsőoktatásban, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 31: (11-12) pp. 115-129.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
URL 
2020

Káplár-Kodácsy Kinga, Dorner Helga: The use of audio diaries to support reflective mentoring practice in Hungarian teacher training, INTERNATIONAL JOURNAL OF MENTORING AND COACHING IN EDUCATION 9: (3) pp. 257-277.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
URL 
2020

Dorner Helga, Káplár-Kodácsy Kinga: Analyzing Mentor Narratives of Reflective Practice: A Case for Supporting Adult Learning in Hungarian Initial Teacher Education, MENTORING AND TUTORING: PARTNERSHIP IN LEARNING 28: (3) pp. 318-339.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2020

Káplár-Kodácsy Kinga, Dorner Helga: Rebuilding faculty capacities in higher education: An alternative for relational mentoring, INNOVATIONS IN EDUCATION AND TEACHING INTERNATIONAL 1: pp. 1-11.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
URL 
2020

Káplár-Kodácsy Kinga, Dorner Helga: Diverse aspects of school-university partnership in mentoring teachers: roles, functions and potentials, In: Edith, Braun; Rachelle, Esterhazy; Robert, Kordts-Freudinger (szerk.) Research on Teaching and Learning in Higher Education, Waxmann Verlag Gmbh (2020) pp. 21-36.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2020

Andrew J. Hobson, Bronwen Maxwell, Káplár-Kodácsy Kinga, Eleanor Hotham: THE NATURE AND IMPACT OF EFFECTIVE MENTORING TRAINING, EDUCATION AND DEVELOPMENT (MTED),
dokumentum típusa:
nyelv: angol
2020

Erdei Luca Alexa, Káplár-Kodácsy Kinga: International Student Mobility at a Glance, ELTE Eötvös Loránd University Department of Erasmus+ and International Programmes
dokumentum típusa:
nyelv: angol
URL 
2017

Káplár-Kodácsy Kinga, Dorner Helga: Felnőttkori tanulási modellek a reflektív gyakorlat szolgálatában : A mentori munka mint felnőttkori tanulásszervezési forma, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ (3) pp. 31-49.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
48
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
48
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
3 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
21
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
4
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
32
Témavezetés
témavezető Dorner Helga
vezetés módja egyéni
fokozat PhD
a képzés kezdete 2016/09
abszolutóriumot szerzett (év, hónap) 2020/08
a fokozatszerzés éve 2021
diszertáció az értekezés tézisei (magyar)az értekezés tézisei (angol nyelven)az értekezés
a védés adatai védés


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )