Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. I. 05. Közlemények |
2022
adattárból, 2023. XII. 01. |
Ambrus Gabriella, Csapodi Csaba, Vancsó Ödön, Varga Eszter: Mathematikunterricht in Ungarn – Traditionen und Erneuerungen, In: Rolfes, Tobias; Rach, Stefanie; Ufer, Stefan; Heinze, Aiso (szerk.) Das Fach Mathematik in der gymnasialen Oberstufe, Waxmann Verlag Gmbh (2022) pp. 177-195. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: német URL |
2022
adattárból, 2023. XII. 01. |
Jánvári Zsuzsanna, Csapodi Csaba: Teaching statistics in Hungarian schools: situation analysis and development opportunities., dokumentum típusa: nyelv: angol
|
2022
adattárból, 2023. XII. 01. |
Csapodi Csaba: The reform of mathematics teacher education in Hungary, dokumentum típusa: nyelv: angol
|
2021
adattárból, 2023. XII. 01. |
Krajcsi Attila, Csapodi Csaba, Stettner Eleonóra: Algotaurus: an educational computer programming game for beginners, INTERACTIVE LEARNING ENVIRONMENTS 29: (4) pp. 634-647. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 8 nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2023. XII. 01. |
Csapodi Csaba: Geometric proofs in Hungarian teaching practice in grades 9-12, In: Éva, Vásárhelyi; Johann, Sjuts (szerk.) Theoretische und empirische Analysen zum geometrischen Denken, WTM-Verlag (2021) pp. 31-44. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol
|
2021
adattárból, 2023. XII. 01. |
Csapodi Csaba, Hoffmann Miklós: Changes in Mathematics Core Curriculum and Matriculation Exam in the Light of the COVID-19-Shock, EDUCATION SCIENCES 11: (10) 610 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Esszé független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
2018
adattárból, 2023. XII. 01. |
Csapodi C, Hegyvari N: On some irrational decimal fractions, revisited, ELEMENTE DER MATHEMATIK 73: (1) pp. 23-28. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2018
adattárból, 2023. XII. 01. |
Ambrus G., Csapodi C., Vancsó Ö.: Teaching reality based tasks in Hungarian schools based on some national traditions, HISTORY OF EDUCATION AND CHILDREN’S LITERATURE 13: (1) pp. 461-477. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
2016
adattárból, 2023. XII. 01. |
Csapodi Csaba, Koncz Levente: The efficiency of written final exam questions in mathematics based on voluntary data reports, 2012–2015, TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE 14: (1) pp. 63-81. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 6 nyelv: angol URL |
2015
adattárból, 2023. XII. 01. |
Lavicza Zsolt, Juhos Istvan, Koren Balazs, Fenyvesi Kristof, Csapodi Csaba, Kis Marta, Mantecón Jose-Diego: Integrating technology into primary and secondary school teaching to enhance mathematics education in Hungary, In: CERME 9 - Proceedings of the Ninth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, European Society for Research in Mathematics Education (ERME) (2015) pp. 2430-2431. dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 20 |
|
|