Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Hallgatói adatlap
 Nyomtatási kép
Személyes adatok
Katona Dániel
név Katona Dániel
intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
doktori iskola ELTE Matematika Doktori Iskola
Témavezetés
témavezető Juhász Péter
társ témavezető Vancsó Ödön
vezetés módja társ
fokozat PhD
a képzés kezdete 2016/09
abszolutóriumot szerzett (év, hónap) 2020/08
a fokozatszerzés éve 2023
diszertáció Doi/handle elérés (értekezés, tézisek)
a védés adatai védés
Közlemények
2021

Katona Dániel: Kernels of Mathematical Thinking as Task- and Curriculum Design Tool in the Pósa Method, In: Ruiz-Munzón, Noemí; Nicolás, Pedro; Florensa, Ignasi; Barquero, Berta (szerk.) Extended Abstracts Spring 2019, Springer International Publishing (2021) pp. 141-148.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
URL 
2020

Katona Dániel: The Pósa method with ATD lenses, Educação Matemática Pesquisa : Revista do Programa de Estudos Pós-Graduados em Educação Matemática 22: (4) pp. 259-281.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2020

Katona Dániel: Categorising question question relationships in the Pósa method, TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE 18: (3) pp. 91-100.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2019

Juhász P., Katona D.: Pósa method, In: M., Nolte (szerk.) ncluding the highly gifted and creative students - current ideas and future directions, WTM Verlag für wissenschaftliche Texte und Medien (2019) pp. 270-276.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
URL 
2019

Katona Dániel: Web of problem threads (WPT), Freudenthal Group & Freudenthal Institute; European Society for Research in Mathematics Education (ERME)
dokumentum típusa:
nyelv: angol
2018

Wintsche Gergely, Katona Dániel, Szmerka Gergely: Integrating the conclusions of Teachers' Feedback into the new Textbooks, In: Proceedings of the Second International Conference on Mathematics Textbook Research and Development, (2018) pp. 344-352.
dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke
nyelv: angol
2018

Ambrus András, Katona Dániel: Teachers' Point of View in Teaching Mathematical Problem-Solving, Magistra Iadertina 12: (2) pp. 39-66.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2017

Katona Dániel, Szűcs G.: Pósa-method & cubic geometry, In: Karlovitz, János Tibor (szerk.) Differences in Pedagogical Theory and Practice, International Research Institute (2017) pp. 17-34.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
URL 
2017

Katona Dániel, Szmerka Gergely, Wintsche Gergely: The effects of literacy supporting elements in the new Hungarian mathematics textbooks, In: Korándi, József; Vásárhelyi, Éva (szerk.) Arbeitskreis Ungarn, Haxel kiadó (2017) pp. 83-94.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
 
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
 
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
 
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
 
Kutatás
kutatási terület Pósa Lajos felfedeztető matematikatanítási módszere (Pósa módszer); The Anthropological Theory of the Didactic (ATD); Reverse Didactic Engineering (RDE)
jelenlegi kutatásainak tudományága matematika- és számítástudományok
neveléstudományok


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )