Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Hallgatói adatlap
 Nyomtatási kép
Személyes adatok
Ladnai Attiláné Szerencsés Anita
név Ladnai Attiláné Szerencsés Anita
intézmény neve Pécsi Tudományegyetem
doktori iskola PTE Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola
Elérhetőségek
mobiltelefon száma +36 70 339-7431
Témavezetés
témavezető Bálint Ágnes
vezetés módja egyéni
fokozat PhD
abszolutóriumot szerzett (év, hónap) 2019/08
Jelenlegi munkahelyek
2019 - Pécsi Tudományegyetem
további (egyetemi tanársegéd)
Közlemények
2020

Ladnai Attiláné: Pozitív teljesítmény Rogers-módra, KATEDRA: A SZLOVÁKIAI MAGYAR PEDAGÓGUSOK ÉS SZŰLŐK LAPJA (DUNAJSKA STREDA) 2020/4: pp. 1-5.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2020

Ladnai Attiláné: A positive education és az inkluzív környezet lehetséges összefüggései, In: Hideg, Gabriella; Simándi, Szilvia; Virág, Irén (szerk.) Prevenció, intervenció és kompenzáció, Debreceni Egyetemi Kiadó (2020) pp. 67-77.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
2019

Ladnai Attiláné: "POZITÍV TELJESÍTMÉNY" AZ ALTERNATÍV KERETTANTERVEK VONATKOZÁSÁBAN, In: J., Bukor; P., Tóth; M., Nagy; B., Pukánszki; A., Csehiová; A., Tóth-Bakos; K., Józsa; I., Szőköl (szerk.) 11th International Conference of J. Selye University. Pedagoogical Sections, Janos Selye University (2019) pp. 91-105.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
URL 
2019

Ladnai Attiláné: A "pozitív pedagógia" lehetséges útjai, AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 4: (1-4) pp. 25-48.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2019

Ladnai Attiláné: A positive education néhány magyarországi úttörője, In: Juhász, Erika; Endrődy, Orsolya (szerk.) OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM, Debreceni Egyetem; Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA) (2019) pp. 559-575.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2019

Ladnai Attiláné: Let us dream of positive pedagogy!, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 9: (3) pp. 527-538.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2019

Ladnai Attiláné: A “pozitív teljesítmény” lehetséges összetevői, KATEDRA: A SZLOVÁKIAI MAGYAR PEDAGÓGUSOK ÉS SZŰLŐK LAPJA (DUNAJSKA STREDA) XXVII: (3) pp. 16-19.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2018

Ladnai Attiláné: A SZAVAK FORRADALMA, AZ OKTATÁS FORRADALMA?,
dokumentum típusa:
nyelv: magyar
2018

Ladnai Attiláné: Positive voices from Pécs,
dokumentum típusa:
nyelv: angol
2018

Ladnai Attiláné, Sanda István Dániel: Well-being in School: Studying, Teaching, Knowledge from a Different Approach,
dokumentum típusa:
nyelv: angol
2017

Ladnai Attiláné: Tereld más mederbe a folyót! Avagy önértékelés a tanári praxisban, In: Károly, Krisztina; Homonnay, Zoltán (szerk.) A tanulás és a tanítás értékelése, ELTE Eötvös Kiadó (2017) pp. 145-155.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2017

Ladnai Attiláné: HA A VIRÁG NEM VIRÁGZIK, MIN VÁLTOZTASSUNK? – POZITÍV PSZICHOLÓGIA AZ OKTATÁSBAN, In: Éva, Borsos; Zsolt, Námesztovszki; Ferenc, Németh (szerk.) A Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar 2017-es tudományos konferenciáinak tanulmánygyűjteménye [Zbornik Radova Nachnih Konferencija Uchitel'skov Fakulteta na Magarskom Nastavnom Jeziku 2017]: Tanulmánygyűjtemény [Zbornik radova] [Book of selected papers], Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar (2017) pp. 282-291.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2016

Ladnai Attiláné: Érzelmek, motiváció és bölcsesség – avagy a pozitív oktatás ’sava és borsa’ 1 rész, KATEDRA: A SZLOVÁKIAI MAGYAR PEDAGÓGUSOK ÉS SZŰLŐK LAPJA (DUNAJSKA STREDA) XXIV/1: (XXIV/1) pp. 16-17.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2016

Ladnai Attiláné: A pedagógia napos oldala, KATEDRA: A SZLOVÁKIAI MAGYAR PEDAGÓGUSOK ÉS SZŰLŐK LAPJA (DUNAJSKA STREDA) 23: (9) pp. 10-12.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk
nyelv: magyar
2016

Ladnai Attiláné: Érzelmek, motiváció és bölcsesség, KATEDRA: A SZLOVÁKIAI MAGYAR PEDAGÓGUSOK ÉS SZŰLŐK LAPJA (DUNAJSKA STREDA) 1: (XXIV/2) pp. 8-10.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk
nyelv: magyar
2016

Ladnai Attiláné: Értékítéletek és normavilágok a középiskolások szemüvegén keresztül, In: Juhász, György; Orsovics, Ivette; Nagy, Melinda (szerk.) Korszerű szemlélet a tudományban és az oktatásban = Súčasné aspekty vedy a vzdelávania, Selye János Egyetem (2016) pp. 1-455.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2016

Ladnai Attiláné: Pozitív pedagógia, In: Karlovitz, János Tibor (szerk.) Tanulás és fejlődés, International Research Institute (2016) pp. 111-118.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
2015

Ladnai Attiláné: Álmodjuk meg a pozitív pedagógiát!, In: Koncz, István; Szova, Ilona (szerk.) PEME XI. PhD Konferencia Előadásai [elektronikus dokumentum], Professzorok az Európai Magyarországért Egyesület (2015) pp. 150-157.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
2015

Ladnai Attiláné: Positive pedagogy: Utopia or reality?, In: Ma, Maja Bjelica Andonov (szerk.) CONTEXTS, University of Novi Sad (2015) p. 32.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
 
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
 
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
 
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
 

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )