Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2017. I. 02.
Személyes adatok
Eisingerné Balassa Boglárka
név Eisingerné Balassa Boglárka
születési év 1976
intézmény neve
doktori iskola
SzE Regionális- és Gazdaságtudományi Doktori Iskola (oktató)
Elérhetőségek
drótpostacím eisingernesze.hu
telefonszám +36 96 503-400/3831
mobiltelefon száma +36 30 396-0035
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2013
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Széchenyi István Egyetem, Regionális- és Gazdaságtudományi D
Jelenlegi munkahelyek
2009 - Széchenyi István Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Kutatás
kutatási terület Marketing, fogyasztói magatartás
jelenlegi kutatásainak tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
Közlemények
2015

Boglárka Eisingerné Balassa, Andrea Sólyom: How can we prepare for the EYOF 2017?, In: Szerk.: Kim-Shyam Fam, Szerk.: Pedro Quelhas Brito Travel, Discover, Marketing: MAG Scholar Global Business, Marketing Tourism Conference 2015 Proceedings. Porto: MAG Scholar, 2015. Paper EYOF 2017. 8 p.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
2015

Sólyom Andrea, Eisingerné Balassa Boglárka: Hogyan tovább - avagy a fenntartható fejlődés biztosítása a FÉM-LACK családi vállalkozásban egy generációváltás során, In: Szerk.: Ercsey Ida, Szerk.: Szegedi Zoltán Fenntartható fejlődés és innováció: Esettanulmányok objektív és szubjektív megközelítésben. Győr: Universitas-Győr Nonprofit Kft., 2015. pp. 143-156.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2015

Andrea Solyom, Boglarka Eisingerne Balassa, Zsuzsa Stion: Soft skill competency of the futures employee, In: Szerk.: Slawomir Smyczek, Szerk.: Justyna Matysiewicz New Media in Higher Education Market. Katowice: University of Economics in Katowice, 2015. pp. 383-401.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2014

Eisingerné Balassa Boglárka : Édesem vagy mostohák?, Pécs; Győr: Széchenyi István Egyetem Regionális- és Gazdaságtudományi Doktori Iskola, 151 p. (Regionális- és gazdaságtudományi kismonográfiák)
dokumentum típusa: Könyv/Monográfia
nyelv: magyar
2014

Eisingerné Balassa Boglárka, Józsa László: A mozaikcsaládok fogyasztási döntései, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 48: (1) pp. 3-12.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2014

Eisingerné Balassa Boglárka, Koltai Judit, Makkos-Káldi Judit: Tehetség, szorgalom, teljesítmény, In: Szerk.: Dusek Tamás A városi rendszer működése: Közösségi szféra, oktatás és Győr jövőképe. Győr: Universitas-Győr Nonprofit Kft., 2014. pp. 206-220. (A győri járműipari körzet, mint a térségi fejlesztés új irányai és eszköze c. kutatás monográfiái; 3.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2013

Makkos-Káldi Judit, Eisingerné Balassa Boglárka, Kecskés Petra: Aranyat ér-e az ezüstgeneráció?, TÉR-GAZDASÁG-EMBER 1: (1) pp. 119-134.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2012

Eisingerné Balassa Boglárka, Makkos-Káldi Judit: "Buyologic" in stepfamilies, In: Szerk.: Branko Maricic, Szerk.: Galjina Ognjanov 3rd Emac CEE Regional Conference: Marketing Theory Challanges in Emerging Societies. Belgrád: University of Belgrade, Faculty of Economics, 2012. pp. 62-69.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
2009

Józsa L, Eisingerné Balassa B: Strategic Analysis through the Example of the Hungarian Sugar Market, In: Szerk.: Petkovic Györgyi Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management Conference Proceedings. Subotica: University of Novi Sad, 2009. pp. 1-9.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
2009

Eisingerné Balassa Boglárka, Keller Veronika: Vásárlási stílusok a Nyugat-dunántúli régióban élő fiatalok körében, In: Kaposvári Egyetem Gazdaságtudományi Kar Új marketing kihívások a XXI. században - fenntartható fogyasztás [elektronikus dok.]: Marketing Oktatók Klubja 15. Jubileumi Országos Konferencia : Kaposvár, 2009. augusztus 25-26. : proceeding. Kaposvár: Kaposvári Egyetem Gazdaságtudományi Kar, 2009. pp. 37-47.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
48
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
54
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
1
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
7

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )