Az adott oktató valamelyik doktori iskolában kiírt doktoranduszok számára kutatási témát, amire most jelentkezni is lehet, de még nincsen témavezetett doktorandusza.
)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása
Tanterv- és vizsgakövetelmények fejlesztése, hatásuk vizsgálata a tanulás eredményessége szempontjából, történelemdidaktika, tankönyvek vizsgálata és készítése (történelem, dráma).
jelenlegi kutatásainak tudományága
történelemtudományok színházművészet
Közlemények
2023
adattárból, 2024. VIII. 29.
Fischer-Dárdai Ágnes, Kaposi József, Suzanne Popp: The constantly changing discipline of history didactics – An introduction, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 13: (4) pp. 461-469. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
2022
adattárból, 2024. VIII. 29.
Fischer-Dárdai Ágnes, Kaposi József: Trends in changing History Teaching in Hungary (1990-2020), HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 12: (2) pp. 164-192. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL
2022
adattárból, 2024. VIII. 29.
Kaposi József: Széljegyzetek a hazai történelemtanítás tartalmi szabályozóinak változásairól, MÁLTAI TANULMÁNYOK. A MAGYAR MÁLTAI SZERETETSZOLGÁLAT TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 4: (1) pp. 53-68. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
2022
adattárból, 2024. VIII. 29.
Kaposi József: Issues Concerning History Teaching and Education for Democracy in Hungary, In: Mező, Ferenc (szerk.) Tanulás és társadalom, Magyar Tudományos Akadémia Miskolci Akadémiai Bizottsága Pszichológiai Szakbizottsága (2022) pp. 81-92. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
2022
adattárból, 2024. VIII. 29.
Kaposi József: A történelemtanítás tartalmi és módszertani kérdései Magyarországon (1985-2015), Szaktudás Kiadó Ház dokumentum típusa: Könyv/Monográfia nyelv: magyar
2021
adattárból, 2024. VIII. 29.
Kaposi József: Pendulum movements, Schenk Verlag dokumentum típusa: független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol
2020
adattárból, 2024. VIII. 29.
Kaposi József: Issues concerning education for democracy in contemporary Hungary, INTERNATIONAL JOURNAL OF RESEARCH ON HISTORY DIDACTICS HISTORY EDUCATION AND HISTORY CULTURE 41: pp. 219-242. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol
2020
adattárból, 2024. VIII. 29.
Kaposi József: Current issues concerning education for democracy in Hungary, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 10: (3) pp. 280-295. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL
2020
adattárból, 2024. VIII. 29.
F. Dárdai Ágnes, Kaposi József: Változó történelemtanítás Magyarországon (1990-2020), In: F., Dárdai Ágnes; Kaposi, József; Katona, András (szerk.) A történelemt@nítás a történelemtanításért, Magyar Történelmi Társulat (2020) pp. 15-59. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 6 nyelv: magyar
2020
adattárból, 2024. VIII. 29.
Kaposi József: A hazai történelemoktatás dilemmái, TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT 11: (1-2) 11_01_03_Kaposi dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 11 nyelv: magyar Teljes szöveg
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
15
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.