Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. XII. 16. Közlemények |
2022
adattárból, 2022. XII. 16. |
Putzer Petra, Józsa László: A marketinghatékonyság mérése, Akadémiai Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: magyar URL |
2022
adattárból, 2022. XII. 16. |
Zsuzsanna Tóth, László Józsa, Erika Seres Huszárik, Kim-Shyan Fam: Business Culture and Behavioral Characteristics, ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 19: (7) pp. 69-86. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2022. XII. 16. |
Cham Tat-Huei, Cheah Jun-Hwa, Memon Mumtaz Ali, Fam Kim-Shyan, László Józsa: Digitalization and its impact on contemporary marketing strategies and practices, Journal of Marketing Analytics 2022: pp. 1-3. dokumentum típusa: nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2022. XII. 16. |
Wee-Ming Lau, László Józsa, Yoong-Wai Chan, Yee-Ling Fong, Hiram Ting, Kim-Lim Tan: BELIEFS AND ATTITUDE TOWARDS POLITICAL ADVERTISING DURING MALAYSIA'S GE14 POLITICAL TSUNAMI, INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & SOCIETY 21: (1) pp. 285-299. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
2019
adattárból, 2022. XII. 16. |
Liu Yang, Li Qi, Edu Tudor, Jozsa Laszlo, Negricea Iliuta Costel: Mobile shopping platform characteristics as consumer behavior determinants, ASIA PACIFIC JOURNAL OF MARKETING AND LOGISTICS ahead-of-print: (ahead-of-print) pp. 1-23. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol URL |
2019
adattárból, 2022. XII. 16. |
Marina Railevna Galiakhmetova, Vladimir Pavlovitch Koretskiy, Irina Mikhailovna Mardanova, László Józsa: Methods and approaches of Complexity Theory and Fuzzy Logic for intensity of university research in terms of Creative Work to be estimated, JOURNAL OF EASTERN EUROPEAN AND CENTRAL ASIAN RESEARCH 6: (1) pp. 86-98. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2017
adattárból, 2022. XII. 16. |
Seres-Huszárik Erika, Józsa László, Tóth Zsuzsanna: Factors Determining the Development of Business Relationships in the Advertising Market, ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 14: (8) pp. 65-82. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2017
adattárból, 2022. XII. 16. |
Huszarik Erika Seres, Jozsa Laszlo, Hevesi Andrej: Client groups in the early stage of the lifecycle of business relationships on the advertising market, MARKETYNH I MENEDZHMENT INNOVACIJ / MARKETING AND MANAGEMENT OF INNOVATIONS 3: (3) pp. 23-32. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2016
adattárból, 2022. XII. 16. |
Józsa László: Nemzetközi marketing az átalakuló világban, VEZETÉSTUDOMÁNY 47: (4) pp. 15-18. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2014
adattárból, 2022. XII. 16. |
Józsa László: Marketingstratégia, Akadémiai Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 4 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 8 |
|
|