Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2021. XII. 21.
Személyes adatok
Sikné Lányi Cecília
név Sikné Lányi Cecília
intézmény neve
doktori iskola
PE Informatikai Tudományok Doktori Iskola (témavezető)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Pannon Egyetem
Elérhetőségek
drótpostacím lanyialmos.uni-pannon.hu
telefonszám +36 88 624-601
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2000
fokozat tudományága informatikai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Veszprémi Egyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2017
fokozat tudományága informatikai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Pannon Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
1987 - Pannon Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 3
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Guzsvinecz Tibor PhD 2021  ITDI-PE
Mostafa Abdallah Abbas Atwa Elgendy PhD 2021  ITDI-PE
Szücs Veronika PhD 2019  ITDI-PE
Kosztyánné Mátrai Rita PhD 2011  ITDI-PE
(50%) Fekete Sándorné PhD 2010  ITDI-PE

abszolutóriumot szerzett:
Guzsvinecz Tibor (PhD) 2021/01  ITDI-PE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Ara Jinat (PhD) (2025/08)  ITDI-PE
Halmosi Bence (PhD) (2025/08)  ITDI-PE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület multimédia, virtuális valóság, Human Computer Interaction, Design for All, Assistive Technology, színtan
jelenlegi kutatásainak tudományága informatikai tudományok
Közlemények
2021

Elgendy Mostafa, Sik-Lanyi Cecilia, Kelemen Arpad: A Novel Marker Detection System for People with Visual Impairment Using the Improved Tiny-YOLOv3 Model, COMPUTER METHODS AND PROGRAMS IN BIOMEDICINE 205: p. 106112.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2020

Guzsvinecz Tibor, Sik-Lanyi Cecilia, Orban-Mihalyko Eva, Perge Erika: The Influence of Display Parameters and Display Devices over Spatial Ability Test Answers in Virtual Reality Environments, APPLIED SCIENCES-BASEL 10: (2) 526
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
URL 
2019

Sik-Lanyi Cecilia, Orban-Mihalyko Eva: Accessibility Testing of European Health-Related Websites, ARABIAN JOURNAL FOR SCIENCE AND ENGINEERING 44: (11) pp. 9171-9190.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
URL 
2019

Sik-Lanyi Cecilia, Szucs Veronika, Hirschler Robert: Coloured shadows-Why they can be photographed, COLOR RESEARCH AND APPLICATION 44: (6) pp. 859-874.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2018

Tagaytayan R, Kelemen A, Sik-Lanyi C: Augmented reality in neurosurgery, ARCHIVES OF MEDICAL SCIENCE 14: (3) pp. 572-578.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 26
nyelv: angol
URL 
2016

Yates M, Kelemen A, Lanyi CS: Virtual reality gaming in the rehabilitation of the upper extremities post-stroke, BRAIN INJURY 30: (7) pp. 855-863.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk
független idéző közlemények száma: 31
nyelv: angol
URL 
2014

Sik Lányi C: Styles or Cultural Background does Influence the Colors of Virtual Reality Games?, ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 11: (1) pp. 97-119.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
URL 
2012

Sik Lányi C, Brown D., Penny Standen P., Lewis J., Butkute V.: Results of user interface evaluation of serious games for students with intellectual disability, ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 9: (1) pp. 225-245.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 48
nyelv: angol
URL 
2007

Lanyi CS, Kosztyan Z, Kranicz B, Schanda J, Navvab M: Using multimedia interactive e-teaching in color science, LEUKOS 4: (1) pp. 71-82.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 9
nyelv: angol
URL 
2004

Lanyi CS, Tilinger A: Multimedia and virtual reality in the rehabilitation of autistic children, LECTURE NOTES IN COMPUTER SCIENCE 3118: pp. 22-28.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 37
nyelv: angol
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:160 
Tudománymetriai adatok
Saját közlemény- és idézőlista Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
544
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
423
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
3
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
23 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
256
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
53
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
679
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
Három folyóirat speciális számot illetve nyolc könyvet szerkesztett angol nyelven. 2008 és 2018 között az International Federation for Information Processing (IFIP), TC13 Human Computer Interaction, delegált magyar képviselője. Fontosabb kitüntetések: 2018- „King Salman Award for Disability Research" 2016- „Kalmár díj” 2015-“AAATE-diamond-award” 2001 - “Mester tanár” kitüntetés

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )