Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. II. 01.
Személyes adatok
Majó-Petri Zoltán
név Majó-Petri Zoltán
intézmény neve
doktori iskola
SzTE Közgazdaságtani Doktori Iskola (témavezető)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Szegedi Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím majozeco.u-szeged.hu
telefonszám +36 62 544-146
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2008
fokozat tudományága közgazdaságtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Szegedi Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
1999 - Szegedi Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 0.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Gyarmati László (PhD) (2023/08)  SZTE-KDI
(50%) Makra Norbert (PhD) (2020/08)  ÁDI-SzTE
Kutatás
kutatási terület Elektronikus humán erőforrás menedzsment (e-HRM), elektronikus toborzás, MOOC, távoktatás (e-learning), e-Business, Információs társadalom gazdasága
jelenlegi kutatásainak tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
közgazdaságtudományok
Közlemények
2019

Majó-Petri Zoltán, Makra Norbert: Az érdekegyeztetés és a munkaügyi viták platformja: "munkahelyi ABS és szervezeti légzsákok" egy közlekedési társaságnál., MUNKAÜGYI SZEMLE ONLINE 62: (1) pp. 46-53.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2019

Megyeri István, Csirik János, Majó-Petri Zoltán: Utasszámlálás a városi közösségi közlekedésben: mire lehet alkalmas több adat és a „free WiFi”?, In: Horváth, Gábor; Gaál, Bertalan; Horváth, Balázs (szerk.) Közlekedéstudományi Konferencia Győr 2019 Conference on Transport Sciences, Széchenyi István Egyetem (2019) p. 1.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
URL 
2019

Majó-Petri Zoltán, Révész Balázs: Parkolási szokások feltárása, In: Veres, Zoltán; Sasné, Grósz Annamária; Liska, Fanny (szerk.) Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája, Pannon Egyetem (2019) pp. 604-613.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
URL 
2016

Majó-Petri Zoltán, Kazár Klára: The MOOC business model: the e-business and autonomous work inflection point in higher education?, JOURNAL L ASSOCIATION 1901 SEPIKE 14: pp. 102-108.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2015

Majó Zoltán, Kazár Klára: A MOOC ÜZLETI MODELLJE: AZ E-BUSINESS ÉS AZ AUTONÓM MUNKAVÉGZÉS INFLEXIÓS PONT AZ OKTATÁSBAN?, In: Veresné, Somosi Mariann; Lipták, Katalin (szerk.) „Mérleg és Kihívások” IX. Nemzetközi Tudományos Konferencia = „Balance and Challenges” IX. International Scientific Conference: A Gazdaságtudományi Kar megalapításának 25. évfordulója alkalmából, Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar (2015) pp. 211-221.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
URL 
2012

Dobay Péter, Majó Zoltán: Az emberi erőforrás menedzsment információs rendszere (HR a XXI. században), In: Matiscsákné, Lizák Marianna (szerk.) Emberi erőforrás gazdálkodás, Complex Kiadó Kft. (2012) pp. 381-406.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2010

Dobay Péter, Majó Zoltán: 12. Az EEM információs rendszerei, In: Karoliny, Mártonné; Poór, József (szerk.) Emberi erőforrás menedzsment kézikönyv, Complex Kiadó (2010) pp. 449-474.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2006

Majó Zoltán: Úton az információs társadalom felé: tudjuk-e, hová tartunk?, INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 6: (1) pp. 30-39.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: magyar
2004

Riedl John, Konstan Joseph, Majó Zoltán, Révész Balázs: Szájtpropaganda, KJK-KERSZÖV
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
2004

Majó Zoltán, Révész Balázs, Szekfű Balázs: A collaborative filtering szerepe az online marketing munkában, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 38: (4) pp. 61-71.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:14 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
50
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
60
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
4
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
5 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
32

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )