Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2022. III. 07. Közlemények |
2020
 adattárból, 2021. XII. 31. |
Barnucz Nóra, Fónai Mihály: Az IKT-eszközök használata az idegennyelv-oktatásban hátrányos helyzetű tanulók iskoláiban [The Use of ICT in Language Education in Schools of Disadvantaged Students], INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 20: (1) pp. 7-28. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 6 nyelv: magyar URL |
2019
 adattárból, 2021. XII. 31. |
Pusztai Gabriella, Fónai Mihály, Bocsi Veronika: A társadalmi státus transzmissziója és a felsőoktatási lemorzsolódás, ACTA MEDICINAE ET SOCIOLOGICA 10: (28) pp. 5-24. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: magyar URL |
2018
 adattárból, 2021. XII. 31. |
Fónai Mihály, Hüse Lajos, Balogh Erzsébet, Toldi Andrea: School integration, inclusion and exclusion: experiences of empirical researches., In: Tóth, Norbert (szerk.) Peremhelyzetben III. = Marginal Position III., Didakt (2018) pp. 221-239. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol URL |
2018
 adattárból, 2021. XII. 31. |
Fónai Mihály, Hüse Lajos: Roma tanulók és az iskola, In: Endrődy-Nagy, Orsolya; Fehérvári, Anikó (szerk.) Innováció, kutatás, pedagógusok, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA) (2018) pp. 600-611. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 4 nyelv: magyar
|
2018
 adattárból, 2021. XII. 31. |
Fónai Mihály: A hallgatói lemorzsolódás törésvonalai a Debreceni Egyetemen, In: Pusztai, Gabriella; Szigeti, Fruzsina (szerk.) Lemorzsolódás és perzisztencia a felsőoktatásban, Debreceni Egyetemi Kiadó (2018) pp. 239-249. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 4 nyelv: magyar
|
2014
 adattárból, 2021. XII. 31. |
Fónai Mihály: Joghallgatók: honnan jönnek, és hová tartanak?, Debreceni Egyetem, Állam- és Jogtudományi Kar; Dela Könyvkiadó Kereskedelmi és Szolgáltató Kft dokumentum típusa: Könyv/Monográfia független idéző közlemények száma: 25 nyelv: magyar URL |
2014
 adattárból, 2021. XII. 31. |
Fónai Mihály, Dusa Ágnes: A tanárok presztízsének és társadalmi státuszának változásai a kilencvenes és a kétezres években, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 24: (6) pp. 41-49. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 24 nyelv: magyar
|
2005
 adattárból, 2021. XII. 31. |
Drabancz M Róbert, Fónai Mihály: A magyar kultúrpolitika története 1920 – 1990., Csokonai Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 33 nyelv: magyar
|
2002
 adattárból, 2021. XII. 31. |
Fónai Mihály, Filepné Nagy Éva: Egy megyei romakutatás főbb eredményei, SZOCIOLÓGIAI SZEMLE 12: (3) pp. 91-115. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 17 nyelv: magyar
|
1999
 adattárból, 2021. XII. 31. |
Fónai Mihály, Kiss János, Fábián Gergely: Szociális munkás szakos hallgatók pályaképének néhány eleme, ESÉLY: TÁRSADALOM ÉS SZOCIÁLPOLITIKAI FOLYÓIRAT 10: (1) pp. 114-134. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 23 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 144  |
|
|