Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2022. VIII. 03.
Személyes adatok
Rónay Zoltán
név Rónay Zoltán
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím ronay.zoltanppk.elte.hu
telefonszám +36 1 461-4500/3864
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2017
fokozat tudományága állam- és jogtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Szegedi Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
1999 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
abszolutóriumot szerzett:
(50%) Rodrigues Pimenta Carla Liege (PhD) 2022/08  NDI2-ELTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Enim Peter (PhD) (2025/08)  NDI2-ELTE
Laura Alzmeter (PhD) (2025/08)  NDI2-ELTE
(50%) Suleiman Zachariah Yeboah (PhD) (2025/08)  NDI2-ELTE
Makhmetov Askhat (PhD) (2024/08)  NDI2-ELTE
Reményi Tamás (PhD) (2024/08)  NDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Oktatási jog és jogtörténet; kapcsolódó munka- és közigazgatási jogi szabályok, felelősség a felsőoktatásban; jog (jogtudat) és nevelés, jog a pedagógusképzésben, alapvető jogok az oktatásban.
jelenlegi kutatásainak tudományága állam- és jogtudományok
neveléstudományok
Közlemények
2022

Niemczyk Ewelina K., Rónay Zoltán: Roles, requirements and autonomy of academic researchers, HIGHER EDUCATION QUARTERLY 00: pp. 1-15.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2021

Kovats Gergely, Ronay Zoltan: Academic Freedom in Hungary, CEU OSUN
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2020

Rónay Zoltán: LEGAL CASE VS LEGAL TEXT, In: Mafalda, Carmo (szerk.) Education Applications & Developments V., InScience Press (2020) pp. 94-103.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
2019

Rónay Zoltán: Vezetők, testületek, felelősség a felsőoktatási intézményekben, különös tekintettel az állami egyetemekre, ELTE PPK; L'Harmattan Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
2018

Rónay Zoltán: Jogszerűség és etika a tanári pályán, ELTE Eötvös Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Monográfia
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
2018

Kováts Gergely, Rónay Zoltán: Intézményi integrációk és dezintegrációk, In: Kováts, Gergely; Temesi, József (szerk.) A magyar felsőoktatás egy évtizede. 2008 – 2017, Budapesti Corvinus Egyetem, Nemzetközi Felsőoktatási Kutatások Központja (2018) pp. 69-78.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: magyar
2018

Rónay Zoltán, Kováts Gergely: Ágazatirányítás 2008 és 2017 között, In: Kováts, Gergely; Temesi, József (szerk.) A magyar felsőoktatás egy évtizede. 2008 – 2017, Budapesti Corvinus Egyetem, Nemzetközi Felsőoktatási Kutatások Központja (2018) pp. 60-68.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: magyar
2018

Rónay Zoltán: Az intézményvezetés átalakulása, In: Kováts, Gergely; Temesi, József (szerk.) A magyar felsőoktatás egy évtizede. 2008 – 2017, Budapesti Corvinus Egyetem, Nemzetközi Felsőoktatási Kutatások Központja (2018) pp. 102-110.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 10
nyelv: magyar
2018

Rónay Zoltán: Bologna húsz éve. A felsőoktatás mint az europaizálódás útja a kormányzati intézkedések tükrében, In: Fehérvári, Anikó (szerk.) A Borsszem Jankótól Bolognáig, ELTE PPK; L'Harmattan Kiadó (2018) pp. 165-185.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
2018

Rónay Z: Centralizations and Autonomies: The Delimitation of Education by the Hungarian Government, In: Nikolay, Popov; Charl, Wolhuter; Juliana, Maria Smith; Gillian, Hilton; James, Ogunleye; Elizabeth, Achinewhu-Nworgu; Ewelina, Niemczyk (szerk.) Education in Modern Society, Bulgarian Comparative Education Society (BCES) (2018) pp. 177-182.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:34 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
119
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
132
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
7
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
17 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
24
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
8
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
94
Témavezetés
témavezető Hajdú József
vezetés módja egyéni
fokozat PhD
a képzés kezdete 2015
abszolutóriumot szerzett (év, hónap) 2016/08
a fokozatszerzés éve 2017
diszertáció Doi/handle elérés (értekezés, tézisek)
a védés adatai védés

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )