Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. VIII. 06. Közlemények |
2024
adattárból, 2024. VIII. 06. |
Kováts Gergely, Derényi András, Keczer Gabriella, Rónay Zoltán: The role of boards in Hungarian public interest foundation universities, STUDIES IN HIGHER EDUCATION 49: (2) pp. 368-381. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 6 nyelv: angol URL |
2023
adattárból, 2024. VIII. 06. |
Kováts Gergely, Rónay Zoltán: How academic freedom is monitored: Overview of methods and procedures, European Parliamentary Research Service (EPRS) dokumentum típusa: független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2024. VIII. 06. |
Antonowicz Dominik, Rónay Zoltán, Jaworska Marta: The power of policy translators: New university governing bodies in Hungary and Poland, EUROPEAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL May 2022.: 147490412210952 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 7 nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2024. VIII. 06. |
Kálmán Orsolya, Horváth László, Kardos Dorottya, Kozma Borbála, Feyisa Mebrate Bekele, Rónay Zoltán: Review of benefits and challenges of co‐supervision in doctoral education, EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATION 57: (3) pp. 452-468. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 15 nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2024. VIII. 06. |
Niemczyk Ewelina K., Rónay Zoltán: Roles, requirements and autonomy of academic researchers, HIGHER EDUCATION QUARTERLY 00: pp. 1-15. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 11 nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2024. VIII. 06. |
Rónay Zoltán, Niemczyk Ewelina K: A Worldwide Pandemic and Academic Freedom: Challenges of the Changing Landscape, In: Popov, N.; Wolhuter, C.; de Beer, L.; Hilton, G.; Ogunleye, J.; Achinewhu-Nworgu, E.; Niemczyk, E. (szerk.) New Challenges to Education: Lessons from Around the World, Bulgarian Comparative Education Society (BCES) (2021) pp. 10-16. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol
|
2021
adattárból, 2024. VIII. 06. |
Kovats Gergely, Ronay Zoltan: Academic Freedom in Hungary, CEU Open Society University Network dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 14 nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2024. VIII. 06. |
Vámos Ágnes, Kálmán Orsolya, Bajzáth Angéla, Rónay Zoltán, Rapos Nóra: A különböző ágazatokra jellemző professzionalizálódás tanulságai a pedagógus folyamatos szakmai fejlődésének, tanulásának megértésében, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 8: (1) pp. 7-27. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 6 nyelv: magyar URL |
2020
adattárból, 2024. VIII. 06. |
Rónay Zoltán: LEGAL CASE VS LEGAL TEXT, In: Mafalda, Carmo (szerk.) Education Applications & Developments V., InScience Press (2020) pp. 94-103. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol
|
2019
adattárból, 2024. VIII. 06. |
Rónay Zoltán: Vezetők, testületek, felelősség a felsőoktatási intézményekben, különös tekintettel az állami egyetemekre, ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK); L'Harmattan Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 6 nyelv: magyar URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 73 |
|
|