Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2021. II. 02.
Személyes adatok
Győri János
név Győri János
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (törzstag)
Doktori Iskola Tanácsa
ELTE Pszichológiai Doktori Iskola (oktató)
PTE Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola (témakiíró)
EKE Neveléstudományi Doktori Iskola (oktató)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola 70%
ELTE Pszichológiai Doktori Iskola 19%
PTE Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola 10%
EKE Neveléstudományi Doktori Iskola 1%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím gyori.janosppk.elte.hu
telefonszám +36 1 461-2600/5658
mobiltelefon száma +36 20 993-9979
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2002
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2011
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2005 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi tanár
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 5.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 2
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
(50%) Pesti Csilla PhD 2019  NDI2-ELTE
Nagyné Hegedűs Anita PhD 2017  PDI1-ELTE

abszolutóriumot szerzett:
Körömi Gábor (PhD) 2018/01  NDI2-ELTE
Nurmukhanova Dana (PhD) 2021/08  NDI2-ELTE
Stamenkovska Tatjana (PhD) 2021/08  NDI2-ELTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Besenyei Mónika (PhD) (2024/08)  NDI2-ELTE
(50%) Sulaimanova Nazgul (PhD) (2023/08)  NDI2-ELTE
YU PU (PhD) (2023/08)  NDI2-ELTE
(50%) Illisz Balázs Gergely (PhD) (2022/08)  NDI2-ELTE
(50%) Maung Ei Phyoe (PhD) (2022/08)  NDI2-ELTE
Alahmad Abdalhamid Ahmad (PhD) (2021/08)  NDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület pedagógia kulturális aspektusai,kelet-ázsiai pedagógia, tanárok szakmai fejlődése, kooperatív tanulása, tanórakutatás, tanárok interkulturális nézetei, tehetségpedagógia,irodalomtanítás, tanári pálya
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
pszichológiai tudományok
Közlemények
2021

Nguyen Luu L. A., Boreczky Á., Gordon Győri J.: Minority parents’ coping efforts to improve their children’s academic achievement: the Tanodas in Hungary, In: Makarova, Elena (szerk.) Acculturation and School Adjustment of Minority Students, Routledge (2021) pp. 120-134.
dokumentum típusa:
nyelv: angol
2020

Gordon Győri János: Árnyékoktatás: alapfogalmak, kutatás, lehetőségek, EDUCATIO 29: (2) pp. 171-187.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2020

Gordon Győri János: Shadow education — Opportunity for development, EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATION 55: (3) pp. 305-310.
dokumentum típusa:
nyelv: angol
URL 
2019

Gordon Győri János: Lesson and learning studies, EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATION 54: (2) pp. 167-174.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2018

Gordon Győri János: Tanárok az árnyékoktatás és a formális oktatás határvidékein, In: Fehérvári, Anikó (szerk.) A Borsszem Jankótól Bolognáig, ELTE PPK; L'Harmattan Kiadó (2018) pp. 95-118.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2018

Klassen Robert M, Durksen Tracy L, Al Hashmi Waleed, Kim Lisa E, Longden Ken, Metsapelto Riitta- Leena, Poikkeus Anna-Maija, Gyori Janos G: National context and teacher characteristics: Exploring the critical non-cognitive attributes of novice teachers in four countries, TEACHING AND TEACHER EDUCATION 72: pp. 64-74.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: angol
URL 
2017

Gordon Győri J, Juhász P: An extra-curricular gifted support programme in Hungary for exceptional students in mathematics, In: Taber, KS; Suida, M; McClure, L (szerk.) Teaching Gifted Learners in Stem Subjects, Routledge (2017) pp. 89-106.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2017

Gordon Győri J, Halász G, Endrődy-Nagy Orsolya: A pedagógiai tudásépítés kultúrája a Budapesti Japán Iskolában, MAGYAR PEDAGÓGIA 177: (3) pp. 317-336.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: magyar
URL 
2009

Gordon Győri János: Tanórakutatás, Gondolat Kiadó; ELTE PPK Neveléstudományi Intézet
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 17
nyelv: magyar
2006

Gordon Győri János: Az oktatás világa Kelet- és Délkelet-Ázsiában, Gondolat Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 28
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:61 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
236
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
184
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
10
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
37 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
33
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
19
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
479

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )