Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2017. IX. 22.
Személyes adatok
Győri János
név Győri János
születési év 1956
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
ELTE Pszichológiai Doktori Iskola (témavezető)
PTE Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
EKE Neveléstudományi Doktori Iskola (témakiíró)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola 70%
ELTE Pszichológiai Doktori Iskola 19%
PTE Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola 10%
EKE Neveléstudományi Doktori Iskola 1%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím gyori.janosppk.elte.hu
telefonszám +36 1 461-2600/5658
mobiltelefon száma +36 20 993-9979
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2002
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2011
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2005 - Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar Interkulturális Ps (további intézmény)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 5.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 2
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Nagyné Hegedűs Anita PhD (2017/08)  PDI1-ELTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Nurmukhanova Dana (PhD) (2021/08)  NDI2-ELTE
Alahmad Abdalhamid (PhD) (2020/08)  NDI2-ELTE
(50%) Pesti Csilla (PhD) (2019/08)  NDI2-ELTE
Stamenkovska Tatjana (PhD) (2019/08)  PDI1-ELTE
Dúzs Miklós László (PhD) (2018/08)  OTNDI
Körömi Gábor (PhD) (2018/08)  NDI2-ELTE
hiányos adatú hallgatói:
Nagyné Hegedűs Anita PhD ()  PDI1-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület pedagógia kulturális aspektusai,kelet-ázsiai pedagógia, tanárok szakmai fejlődése, kooperatív tanulása, tanórakutatás, tanárok interkulturális nézetei, tehetségpedagógia,irodalomtanítás, tanári pálya
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
pszichológiai tudományok
Közlemények
2017

Gordon Győri J, Juhász P: An extra-curricular gifted support programme in Hungary for exceptional students in mathematics, In: Szerk.: Taber KS, Szerk.: Suida M, Szerk.: McClure L Teaching Gifted Learners in Stem Subjects: Developing Talent in Science, Technology, Engineering and Mathematics. London: Routledge, 2017. pp. 89-106.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2017

Gordon Győri J, Halász G, Endrődy-Nagy Orsolya: A pedagógiai tudásépítés kultúrája a Budapesti Japán Iskolában, MAGYAR PEDAGÓGIA 177: (2) Paper Megj. alatt.. p.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2017

Gordon Győri János: A multikulturális pedagógia pszichológiai alapjai, In: Szerk.: N Kollár Katalin, Szerk.: Szabó Éva Pedagógusok pszichológiai kézikönyve 3.. Budapest: Osiris Kiadó, 2017. pp. 359-386.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2016

Gordon Győri János, Oláhné Téglási Ilona, Ütőné Visi Judit: A pedagógusszakma és -pálya népszerűsítésének technikái a nemzetközi gyakorlatban, PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 14: (43) pp. 135-151.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2014

Gordon Győri János: Tanárok interkulturális nézetei és azok hatása az osztálytermi munkára: Elméleti és kutatási megfontolások, In: Szerk.: Gordon Győri János Tanárok interkulturális nézetei és azok hatása az osztálytermi munkára: A multikulturális és interkulturális szemlélet elméleti alapjai és történeti vonatkozásai az oktatásban. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 2014. pp. 7-20.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
2014

Gordon Győri János, Borsfay K. , Pálos D.: Multikulturalizmus a gyakorlatban: Esettanulmány egy videóval támogatott tanárkutatásból, In: Szerk.: Gordon Győri János Tanárok interkulturális nézetei és azok hatása az osztálytermi munkára: Kutatási eredmények. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 2014. pp. 69-89.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2010

Gordon Győri J, Fülöp M: Views on Intelligence, In: Szerk.: J Arthur, Szerk.: I Davies The Routledge Education Studies Textbook. London: Routledge, 2010. pp. 93-107.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2009

Gordon Győri János : Tanórakutatás, Budapest: Gondolat Kiadó; ELTE PPK Neveléstudományi Intézet, 199 p. (Oktatás-módszertani Kiskönyvtár; 9.)
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 15
nyelv: magyar
2008

Gordon Győri János: Tömegoktatás és kiegészítő magánoktatás-ipar, EDUCATIO 17: (2) pp. 263-274.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 11
nyelv: magyar
2006

Gordon Győri János : Az oktatás világa Kelet- és Délkelet-Ázsiában, Budapest: Gondolat Kiadó, 444 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 20
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:48 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
106
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
144
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
4
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
37 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
9
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
9
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
266

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )