Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2022. II. 04.
Személyes adatok
Győri János
név Győri János
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (törzstag)
Doktori Iskola Tanácsa
ELTE Pszichológiai Doktori Iskola (oktató)
PTE Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola (témakiíró)
EKE Neveléstudományi Doktori Iskola (oktató)
SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola
(tudományági) Habilitációs Bizottság (teljes jogú külső tag)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola 70%
ELTE Pszichológiai Doktori Iskola 19%
PTE Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola 10%
EKE Neveléstudományi Doktori Iskola 1%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím gyori.janosppk.elte.hu
telefonszám +36 1 461-2600/5658
mobiltelefon száma +36 20 993-9979
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2002
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2011
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2005 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi tanár
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 5.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 2
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
(50%) Pesti Csilla PhD 2019  NDI2-ELTE
Nagyné Hegedűs Anita PhD 2017  PDI1-ELTE

abszolutóriumot szerzett:
Alahmad Abdalhamid Ahmad (PhD) 2021/01  NDI2-ELTE
Körömi Gábor (PhD) 2018/01  NDI2-ELTE
(50%) Maung Ei Phyoe (PhD) 2022/08  NDI2-ELTE
Nurmukhanova Dana (PhD) 2021/08  NDI2-ELTE
Stamenkovska Tatjana (PhD) 2021/08  NDI2-ELTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Sulaimanova Nazgul (PhD) (2023/08)  NDI2-ELTE
YU PU (PhD) (2023/08)  NDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület pedagógia kulturális aspektusai,kelet-ázsiai pedagógia, tanárok szakmai fejlődése, kooperatív tanulása, tanórakutatás, tanárok interkulturális nézetei, tehetségpedagógia,irodalomtanítás, tanári pálya
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
pszichológiai tudományok
Közlemények
2021

Novotná Jarmila, Gosztonyi Katalin, Hošpesová Alena, Fried Katalin, Moraová Hana, Gordon Győri János: Mathematics teacher education in the Czech Republic and Hungary: commonalities and differences, ZDM - INTERNATIONAL JOURNAL ON MATHEMATICS EDUCATION 53: (7) pp. 1541-1553.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2021

Gordon Győri János: Tehetségek együtt, Magyar Tehetségsegítő Szervezetek Szövetsége
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: magyar
2020

Fülöp M., Gordon Győri J.: Árnyékoktatás és verseny –magyar középiskolások és egyetemisták nézetei az ányékoktatás és a verseny kapcsolatáról., MAGYAR PEDAGÓGIA 120: (2) pp. 93-121.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2020

János Gordon Győri, Katalin Fried, Gabriella Köves, Vera Oláh, Józsefné Pálfalvi: The Traditions and Contemporary Characteristics of Mathematics Education in Hungary in the Post-Socialist Era, In: Karp, Alexander (szerk.) Eastern European Mathematics Education in the Decades of Change, Springer International Publishing (2020) pp. 75-129.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: angol
URL 
2020

Gordon Győri János: Árnyékoktatás: alapfogalmak, kutatás, lehetőségek, EDUCATIO 29: (2) pp. 171-187.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
URL 
2019

Nguyen Luu Lan Anh, Boreczky Ágnes, Gordon Győri János: Minority parents’ coping efforts to improve their children’s academic achievement: the Tanodas in Hungary, INTERCULTURAL EDUCATION 30: (5) pp. 564-578.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2019

Gordon Győri János: Főbb tehetségterületek, In: Bajor, Péter; Balogh, László; Bucsi, Szabó Zsolt; Polonkai, Mária; Révész, György Béla (szerk.) A tehetség kézikönyve, MATEHETSZ Géniusz Projekt Iroda (2019) pp. 305-317.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2019

Gordon Győri János: Lesson and learning studies, EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATION 54: (2) pp. 167-174.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2018

Gordon Győri János: Tanárok az árnyékoktatás és a formális oktatás határvidékein, In: Fehérvári, Anikó (szerk.) A Borsszem Jankótól Bolognáig, ELTE PPK; L'Harmattan Kiadó (2018) pp. 95-118.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2017

Gordon Győri J, Juhász P: An extra-curricular gifted support programme in Hungary for exceptional students in mathematics, In: Taber, KS; Suida, M; McClure, L (szerk.) Teaching Gifted Learners in Stem Subjects, Routledge (2017) pp. 89-106.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:14 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
260
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
205
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
13
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
37 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
39
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
27
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
528


2022. X. 05.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2022. december 2-án 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )