Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. II. 15. Közlemények |
2021
 adattárból, 2022. II. 14. |
Rapos Nóra, Lénárd Sándor: Tehetséggondozáshoz kapcsolódó tartalmi elemek a pedagógusképzésben, Nemzeti Tehetség Központ dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: magyar
|
2021
 adattárból, 2022. II. 14. |
Szivák Judit, Rapos Nóra, Lénárd Sándor, Kopp Erika: Planning teachers’ professional development in the light of master teachers programmes, PEDACTA 11: (1) pp. 1-22. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2020
 adattárból, 2022. II. 14. |
Rapos Nóra, Bükki Eszter, Gazdag Emma, Nagy Krisztina, Tókos Katalin: A pedagógusok folyamatos szakmai fejlődése és tanulása. Fogalmi változások, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 8: (1) pp. 28-45. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL |
2020
 adattárból, 2022. II. 14. |
Rapos N.: Mesterpedagógusok tervezett szakmai fejlődése, In: Szivák, Judit; Pesti, Csilla (szerk.) A pedagógusprofesszió hazai megújításának esélyei a mesterpedagógus-programok tükrében, ELTE PPK; L'Harmattan Kiadó (2020) pp. 45-69. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2018
 adattárból, 2022. II. 14. |
Szivák Judit, Rapos Nóra, K Nagy Emese, Révész László: A Komplex Alapprogram alapelvei, In: Révész, László; K, Nagy Emese; Falus, Iván (szerk.) A Komplex Alapprogram Koncepciója, EKE Líceum Kiadó (2018) pp. 23-33. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 20 nyelv: magyar
|
2017
 adattárból, 2022. II. 14. |
Pesti Csilla, Rapos Nóra, Nagy Krisztina, Bohán Mariann: Analysis of Learning Outcome-based Teacher Training Programmes – Development Experiences in Hungary, ACTA PAEDAGOGICA VILNENSIA 2017: (38) pp. 58-76. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
2016
 adattárból, 2022. II. 14. |
Dóczi-Vámos Gabriella, Vámos Ágnes, Rapos Nóra: School violence and teachers’ related problems in Hungarian schools, PEDACTA 6: (1) pp. 1-15. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol Teljes szöveg |
2016
 adattárból, 2022. II. 14. |
Rapos Nóra: A támogatás értelmezései a személyes szakmai életúton, In: Vámos, Ágnes (szerk.) Tanuló pedagógusok és az iskola szakmai tőkéje, ELTE Eötvös Kiadó (2016) pp. 79-102. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar
|
2011
 adattárból, 2022. II. 14. |
Rapos Nóra, Gaskó Krisztina, Kálmán Orsolya, Mészáros György: Az adaptív-elfogadó iskola koncepciója, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI) dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 29 nyelv: magyar Teljes szöveg |
2009
 adattárból, 2022. II. 14. |
Rapos Nóra, Lénárd Sándor: Fejlesztő értékelés, Gondolat Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 29 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 84  |
|
|