Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2019. III. 29.
Személyes adatok
Rapos Nóra
név Rapos Nóra
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím rapos.norappk.elte.hu
telefonszám +36 1 461-4500
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2003
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Isko
Jelenlegi munkahelyek
1997 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 3.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
(50%) Dóczi-Vámos Gabriella PhD 2017  NDI2-ELTE

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Nagy Krisztina PhD (2020/07)  NDI2-ELTE
abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
Gazdag Emma (PhD) 2016/08  NDI2-ELTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Tóth-Pjeczka Katalin Judit (PhD) (2021/08)  NDI2-ELTE
(50%) Urbán Krisztián (PhD) (2021/08)  NDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület érzelmek pedagógiai megközelítése, adaptív oktatás, fejlesztő értékelés, pedagógusképzés, pedagógusok szakmai fejlődése
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2018

Szivák Judit, Rapos Nóra, K Nagy Emese, Révész László: A Komplex Alapprogram alapelvei, In: Révész, László; K, Nagy Emese; Falus, Iván (szerk.) A Komplex Alapprogram Koncepciója, EKE Líceum Kiadó (2018) pp. 25-35.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 13
nyelv: magyar
2018

Kálmán Orsolya, Rapos Nóra: Teachers’ Experiences and Perceptions about Professional Development and their Innovative Practices, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 8: (3) pp. 43-61.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2017

Pesti Csilla, Rapos Nóra, Nagy Krisztina, Bohán Mariann: Analysis of Learning Outcome-based Teacher Training Programmes – Development Experiences in Hungary, ACTA PAEDAGOGICA VILNENSIA 2017: (38) pp. 58-76.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2016

Dóczi-Vámos Gabriella, Vámos Ágnes, Rapos Nóra: School violence and teachers’ related problems in Hungarian schools, PEDACTA 6: (1) pp. 1-15.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2016

Rapos Nóra: A támogatás értelmezései a személyes szakmai életúton, In: Vámos, Ágnes (szerk.) Tanuló pedagógusok és az iskola szakmai tőkéje, ELTE Eötvös Kiadó (2016) pp. 79-102.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2015

Rapos Nóra, Kopp Erika: A tanárképzés megújítása - 2015, ELTE Eötvös Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2011

Rapos Nóra: A pedagóguspálya folyamatos szakmai fejlődésre épülő modellje Angliában, In: Falus, Iván (szerk.) Tanári pályaalkalmasság - kompetenciák - sztenderdek, Eszterházy Károly Főiskola (2011) pp. 47-86.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: magyar
2011

Rapos Nóra, Gaskó Krisztina, Kálmán Orsolya, Mészáros György: Az adaptív-elfogadó iskola koncepciója, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI)
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 21
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2009

Rapos Nóra, Lénárd Sándor: Fejlesztő értékelés, Gondolat Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 19
nyelv: magyar
2007

Rapos Nóra, Kálmán Orsolya: Kellenek-e alapelvek a pedagógusképzés átalakításához?, PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 5: (4) pp. 23-42.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:69 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
61
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
109
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
8
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
3 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
3
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
6
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
163


2019. IX. 13.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2019. október 11-én 12.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )