Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2022. II. 15.
Személyes adatok
Rapos Nóra
név Rapos Nóra
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím rapos.norappk.elte.hu
telefonszám +36 1 461-4500
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2003
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Isko
Jelenlegi munkahelyek
1997 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 3.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Nagy Krisztina PhD 2021  NDI2-ELTE
(50%) Dóczi-Vámos Gabriella PhD 2017  NDI2-ELTE

abszolutóriumot szerzett:
Gazdag Emma (PhD) 2016/08  NDI2-ELTE
(50%) Urbán Krisztián (PhD) 2021/08  NDI2-ELTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Héreginé Nagy Márta (PhD) (2025/08)  NDI2-ELTE
(50%) Péter Petra (PhD) (2025/08)  NDI2-ELTE
(50%) Tóth-Pjeczka Katalin Judit (PhD) (2023/08)  NDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület érzelmek pedagógiai megközelítése, adaptív oktatás, fejlesztő értékelés, pedagógusképzés, pedagógusok szakmai fejlődése
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2021

Rapos Nóra, Lénárd Sándor: Tehetséggondozáshoz kapcsolódó tartalmi elemek a pedagógusképzésben, Nemzeti Tehetség Központ
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: magyar
2021

Szivák Judit, Rapos Nóra, Lénárd Sándor, Kopp Erika: Planning teachers’ professional development in the light of master teachers programmes, PEDACTA 11: (1) pp. 1-22.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2020

Rapos Nóra, Bükki Eszter, Gazdag Emma, Nagy Krisztina, Tókos Katalin: A pedagógusok folyamatos szakmai fejlődése és tanulása. Fogalmi változások, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 8: (1) pp. 28-45.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
URL 
2020

Rapos N.: Mesterpedagógusok tervezett szakmai fejlődése, In: Szivák, Judit; Pesti, Csilla (szerk.) A pedagógusprofesszió hazai megújításának esélyei a mesterpedagógus-programok tükrében, ELTE PPK; L'Harmattan Kiadó (2020) pp. 45-69.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2018

Szivák Judit, Rapos Nóra, K Nagy Emese, Révész László: A Komplex Alapprogram alapelvei, In: Révész, László; K, Nagy Emese; Falus, Iván (szerk.) A Komplex Alapprogram Koncepciója, EKE Líceum Kiadó (2018) pp. 23-33.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 20
nyelv: magyar
2017

Pesti Csilla, Rapos Nóra, Nagy Krisztina, Bohán Mariann: Analysis of Learning Outcome-based Teacher Training Programmes – Development Experiences in Hungary, ACTA PAEDAGOGICA VILNENSIA 2017: (38) pp. 58-76.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
URL 
2016

Dóczi-Vámos Gabriella, Vámos Ágnes, Rapos Nóra: School violence and teachers’ related problems in Hungarian schools, PEDACTA 6: (1) pp. 1-15.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2016

Rapos Nóra: A támogatás értelmezései a személyes szakmai életúton, In: Vámos, Ágnes (szerk.) Tanuló pedagógusok és az iskola szakmai tőkéje, ELTE Eötvös Kiadó (2016) pp. 79-102.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
2011

Rapos Nóra, Gaskó Krisztina, Kálmán Orsolya, Mészáros György: Az adaptív-elfogadó iskola koncepciója, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI)
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 29
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2009

Rapos Nóra, Lénárd Sándor: Fejlesztő értékelés, Gondolat Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 29
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:84 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
168
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
146
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
10
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
3 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
18
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
14
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
258


2022. X. 05.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2022. december 2-án 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )