Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2019. IV. 12.
Személyes adatok
név Szivák Judit
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (törzstag)
Doktori Iskola Tanácsa
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola 95%
ELTE NDI2-ELTE Doktori Iskola Tanácsa 5%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
MAB minősítés
a törzstagság feltételeinek megfelel
(2019. IV. 26.)
Elérhetőségek
drótpostacím szivak.juditppk.elte.hu
telefonszám +36 1 461-4552
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2000
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve ELTE
Jelenlegi munkahelyek
1993 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 9.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 5
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Simon Gabriella PhD 2018  NDI2-ELTE
Mikó Magdolna PhD 2015  NDI2-ELTE
Reinhardtné Barkóczy Emese PhD 2013  NDI2-ELTE

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Verderber Éva PhD (2019/12)  NDI2-ELTE
abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
Salát Magdolna (PhD) 2018/08  NDI2-ELTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Dobrova Zita (PhD) (2021/08)  NDI2-ELTE
(50%) Tóth-Pjeczka Katalin Judit (PhD) (2021/08)  NDI2-ELTE
(50%) Urbán Krisztián (PhD) (2021/08)  NDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület A kezdő pedagógus problematika, pedagógus gondolkodás kutatás, a reflektív gondolkodás és gyakorlat kutatása, a reflektív gondolkodás kutatás módszerei, intézményértékelés
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2019

Szivák Judit, Nagy Krisztina, Gazdag Emma: A videófelvétellel támogatott felidézés alkalmazása a nemzetközi pedagóguskutatásokban (Szisztematikus irodalomfeldolgozás: a videófelvétellel támogatott felidézés módszertana), NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 7: (1) pp. 5-19.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2018

Szivák Judit, Verderber Éva, Vámos Ágnes: Reflective Problem-solving of Learning Teachers, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 3: (8) pp. 8-22.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2016

Éva Verderber, Judit Szivák, Ágnes Vámos: Understanding Professional and Pedagogical Problems and Reflections of Teachers by professional Capital Model, In: Tibor, Janos Karlovitz; Judit, Torgyik (szerk.) Some issues in Pedagogy and Methodology, International Research Institute (2016) pp. 23-33.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2016

Gazdag E, Nagy K, Szivák J: The potentials of stimulated recall for investigating novice / trainee teachers’ professional development and commitment to continuous professional development, In: Tibor, Janos Karlovitz (szerk.) Studies from Education and Society, International Research Institute (2016) pp. 117-130.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
URL 
2015

Rapos N, Szivák J: Az osztatlan tanárképzés KKK-elemzésére épülő alapelveinek, képzési struktúrájának és tartalmának meghatározása, In: Rapos, Nóra; Kopp, Erika (szerk.) A tanárképzés megújítása - 2015, ELTE Eötvös Kiadó (2015) pp. 11-30.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2014

Szivák Judit: Reflektív elméletek, reflektív gyakorlatok, ELTE Eötvös Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 18
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2010

Szivák Judit: A vita, Gondolat Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 10
nyelv: magyar
2006

Ollé János, Szivák Judit: Mód-Szer-Tár, OKKER Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 14
nyelv: magyar
2003

Szivák Judit, Golnhofer Erzsébet: A reflektív gondolkodás fejlesztése., Gondolat Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 95
nyelv: magyar
2002

Szivák Judit: A pedagógusok gondolkodásának kutatási módszerei, Műszaki Könyvkiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 87
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:226 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
50
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
89
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
9
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
19 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
5
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
3
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
507


2019. IX. 13.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2019. október 11-én 12.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )