Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2022. X. 13. Közlemények |
2022
 adattárból, 2022. X. 13. |
Námesztovszki Zsolt, Kővári Attila: Framework for Preparation of Engaging Online Educational Materials, APPLIED SCIENCES-BASEL 12: (3) 1745 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2022
 adattárból, 2022. X. 13. |
Kovari Attila: Digital Transformation of Higher Education in Hungary in Relation to the OECD Report, In: Milan, Turčáni; Zoltán, Balogh; Michal, Munk; Martin, Magdin; Ľubomír, Benko; Jan, Francisti (szerk.) DIVAI 2022, 14th International Scientific Conference on Distance Learning in Applied Informatics, Wolters Kluwer (2022) pp. 229-236. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol
|
2021
 adattárból, 2022. X. 13. |
Cristina Costescu, Iulia Chelba, Adrian Roșan, Attila Kovari, Jozsef Katona: Cognitive Patterns and Coping Mechanisms in the Context of Internet Use, APPLIED SCIENCES-BASEL 11: (3) pp. 1-13. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2021
 adattárból, 2022. X. 13. |
Forgó Zoltán, Tolvaly-Roșca Ferenc, Pásztor Judit, Kovari Attila: Energy Consumption Evaluation of Active Tillage Machines Using Dynamic Modelling, APPLIED SCIENCES-BASEL 11: (14) 6240 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol URL |
2021
 adattárból, 2022. X. 13. |
Ali Qasim, Heldal Ilona, Helgesen Carsten G., Krumina Gunta, Costescu Cristina, Kovari Attila, Katona Jozsef, Thill Serge: Current Challenges Supporting School-Aged Children with Vision Problems: A Rapid Review, APPLIED SCIENCES-BASEL 11: (20) 9673 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
2020
 adattárból, 2022. X. 13. |
Kővári Attila, Katona József, Costescu Cristina: Evaluation of Eye-Movement Metrics in a Software Debugging Task using GP3 Eye Tracker, ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 17: (2) pp. 57-76. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 21 nyelv: angol URL |
2020
 adattárból, 2022. X. 13. |
Kővári Attila, Katona József, Costescu Cristina: Quantitative Analysis of Relationship Between Visual Attention and Eye-Hand Coordination, ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 17: (2) pp. 77-95. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 29 nyelv: angol URL |
2019
 adattárból, 2022. X. 13. |
Kővári Attila: A felnőttoktatás 4.0 és az az ipar 4.0 kihívásai az életen át tartó tanulásban, PEDACTA 9: (1) pp. 9-16. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 37 nyelv: magyar URL |
2018
 adattárból, 2022. X. 13. |
Attila Kovari: CogInfoCom Supported Education, In: Institute of Electrical and Electronics Engineers, IEEE (szerk.) 9th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications (CogInfoCom), IEEE (2018) pp. 233-236. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény független idéző közlemények száma: 54 nyelv: angol URL |
2018
 adattárból, 2022. X. 13. |
Katona J, Kovari A: Examining the Learning Efficiency by a Brain-Computer Interface System, ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 15: (3) pp. 251-280. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 90 nyelv: angol URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 239  |
|
|