Az oktató a doktori iskola doktoranduszai számára oktat tantárgyat, és/vagy a doktori iskola megszavazta, hogy doktoranduszok számára kutatási témát írjon ki.
)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása
Tanuláselméletek, konstruktivizmus. Természettudományos nevelés, tantervi kérdések. Iskolai esélyegyenlőtlenségek, komprehenzív iskola, roma gyerekek nevelése.
jelenlegi kutatásainak tudományága
neveléstudományok
Közlemények
2019
adattárból, 2019. XII. 03.
Nahalka István: A tapasztalati tanulás elvének kritikája, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 69: (1-2) pp. 6-20. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
2019
adattárból, 2019. XII. 03.
Nahalka István: Három pedagógiai szakmai kérdésről – a szakképzés átalakításának tükrében, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 69: (7-8) pp. 5-19. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
2017
adattárból, 2019. XII. 03.
Nahalka István: Kockás könyv. Van kiút az oktatási katasztrófából, Romi-Suli Könyvkiadó és Továbbképző Kft. dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: magyar
2016
adattárból, 2019. XII. 03.
Nahalka István, Sipos Judit: Az iskola efredményességével kapcsolatos nézetek, In: Tanuló pedagógusok és az iskola szakmai tőkéje, ELTE (2016) pp. 37-56. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
2015
adattárból, 2019. XII. 03.
Nahalka István: Tanulói teljesítménymérések alkalmazhatósága a neveléstudományban, In: Széll, K (szerk.) Mit mér a műszer?, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI) (2015) pp. 23-36. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
2014
adattárból, 2019. XII. 03.
Nahalka István, Zempléni András: Hogyan hat az iskola/osztály tanulóinak heterogén/homogén összetétele a tanulók eredményességére?, In: Oktatási, Hivatal (szerk.) Hatások és különbségek, Oktatási Hivatal (2014) pp. 91-166. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
2013
adattárból, 2019. XII. 03.
Nahalka István: Konstruktivizmus és nevelés, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ (4) pp. 34-44. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
2011
adattárból, 2019. XII. 03.
Nahalka István: Cigányság – oktatás – halmozottan hátrányos helyzet 2009-2010, In: Sándor, Péter; Vass, László (szerk.) Magyarország politikai évkönyve 2010-ről, Demokrácia Kutatások Magyar Központja Közhasznú Alapítvány (DKMKKA) (2011) p. DVD. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
2010
adattárból, 2019. XII. 03.
Nahalka István: A komprehenzív iskoláról átfogóan, In: Juhász, Krisztina (szerk.) Komprehnzív iskolafejlesztés, Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft. (2010) pp. 16-26. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
2010
adattárból, 2019. XII. 03.
Nahalka István: Az iskolarendszer esélyegyenlőtlenségeket kezelő folyamatai a PISA 2006 felmérés tükrében, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 60: (3) p. 27. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.