Nyomtatási képARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2021. I. 24. Közlemények |
2020
 adattárból, 2021. I. 24. |
Meleg Ágnes, Vas Réka: Towards Evidence-Based, Data-Driven Thinking in Higher Education, LECTURE NOTES IN COMPUTER SCIENCE 12394: pp. 135-144. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2019
 adattárból, 2021. I. 24. |
Szabó Ildikó, Vas Réka: Vacancy Mining to Design Personalized Learning Analytics for Future Employees, LECTURE NOTES IN COMPUTER SCIENCE 11709: pp. 58-69. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2019
 adattárból, 2021. I. 24. |
Kő Andrea, Vas Réka, Kovács Tibor, Szabó Ildikó: Knowledge Creation from the Perspective of the Supply Chain, SOCIETY AND ECONOMY 41: (3) pp. 311-329. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2018
 adattárból, 2021. I. 24. |
Vas Réka, Weber Christian, Gkoumas Dimitris: Implementing connectivism by semantic technologies for self-directed learning, INTERNATIONAL JOURNAL OF MANPOWER 39: (8) pp. 1032-1046. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 7 nyelv: angol URL |
2016
 adattárból, 2021. I. 24. |
Khobreh Marjan, Ansari Fazel, Fathi Madjid, Vas Réka, Mol Stefan, Berkers Hannah, Varga Krisztian: An Ontology-based Approach for the Semantic Representation of Job Knowledge, IEEE TRANSACTIONS ON EMERGING TOPICS IN COMPUTING 4: (3) pp. 462-473. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk független idéző közlemények száma: 12 nyelv: angol URL |
2016
 adattárból, 2021. I. 24. |
Réka Vas: STUDIO, In: András, Gábor; Andrea, Kő (szerk.) Corporate Knowledge Discovery and Organizational Learning, Springer International Publishing (2016) pp. 83-103. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol URL |
2012
 adattárból, 2021. I. 24. |
Gábor Kismihók, Ildikó Szabó, Réka Vas: Six scenarios of exploiting an ontology based, mobilized learning environment, INTERNATIONAL JOURNAL OF MOBILE AND BLENDED LEARNING 4: (1) pp. 45-60. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: angol URL |
2011
 adattárból, 2021. I. 24. |
Gábor Kismihók, Réka Vas: Empirical research on learners’ thoughts about the impact of mobile technology on learning, INTERNATIONAL JOURNAL OF MOBILE AND BLENDED LEARNING 3: (1) pp. 73-88. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol URL |
2009
 adattárból, 2021. I. 24. |
Reka Vas, Barna Kovacs, Gabor Kismihok: Ontology-based mobile learning and knowledge testing, INTERNATIONAL JOURNAL OF MOBILE LEARNING AND ORGANIZATION 3: (2) pp. 128-147. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 6 nyelv: angol URL |
2007
 adattárból, 2021. I. 24. |
Réka Vas: Educational Ontology and Knowledge Testing, ELECTRONIC JOURNAL OF KNOWLEDGE MANAGEMENT 5: (1) pp. 123-130. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 32 nyelv: angol URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 68  |
|
|