Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2019. XII. 02.
Személyes adatok
Golnhofer Erzsébet
név Golnhofer Erzsébet
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím golnhofer.erzsebetppk.elte.hu
telefonszám +36 1 461-4534
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím CSc
fokozat megszerzésének éve 1992
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve MTA
Jelenlegi munkahelyek
1972 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
további (óraadó)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 18
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 14
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
(50%) Flamich Mária Magdolna PhD 2018  NDI2-ELTE
(50%) Hoffmann Mária Rita PhD 2018  NDI2-ELTE
Szabó Júlia PhD 2015  NDI2-ELTE
Baracsi Ágnes PhD 2011  NDI2-ELTE
Czövek Andrea PhD 2011  NDI2-ELTE
Szebedy Tas PhD 2008  NDI2-ELTE
Winter Shoshana PhD 2008  NDI2-ELTE
Vincze Beatrix PhD 2007  NDI2-ELTE
Horváth Imréné Baráti Ilona PhD 2006  NDI2-ELTE
Eytan Epstein Miryam PhD 2002  NDI2-ELTE
Győri János PhD 2002  NDI2-ELTE
Sari Sadan PhD 2002  NDI2-ELTE
Cohen Sarah PhD 1999  NDI2-ELTE

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Iuga-Gombos Márta Mária PhD (2020/08)  NDI2-ELTE
Mesterházy Mária PhD (2020/08)  NDI2-ELTE
abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
Kautnik András (PhD) 2016/08  NDI2-ELTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Dallos Márta Éva (PhD) (2022/01)  NDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Személyre szabott pedagógia: adaptív oktatás. Érzelmek különböző tanulási környezetekben. Politika és pedagógia az ötvenes években.
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2018

Szabolcs Éva, Golnhofer Erzsébet: A Szocialista Nevelés Könyvtára:, In: Fehérvári, Anikó (szerk.) A Borsszem Jankótól Bolognáig., ELTE PPK - L'Harmattan Kiadó (2018) pp. 62-73.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2017

Golnhofer Erzsébet, Szabolcs Éva: Egy elfelejtett forrás 1947-48-ból. Ankét az iskoláról., In: Sasfi, Csaba; Ugrai, János (szerk.) Iskola, művelődés, társadalom, Hajnal István Kör Társadalomtörténeti Egyesület (2017) pp. 295-307.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2017

Golnhofer Erzsébet, Szabolcs Éva: A hagyományok megszakítása, átértelmezése a pedagógiai tankönyvekben az ötvenes évek első felében, In: Németh, András; Pukánszky, Béla (szerk.) Gyermekek, iskolák, tanárok - egykoron és ma., ELTE Eötvös Kiadó (2017) pp. 22-31.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2016

Golnhofer Erzsébet: "Kit tekintünk szabad polgárnak a pedagógiai világában?", In: Falus, Iván; Kálmán, Orsolya (szerk.) Nagy Sándor nyomdokain, Eszterházy Károly Főiskola (2016) pp. 41-52.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2016

Golnhofer Erzsébet, Szabolcs Éva: Az 1945 utáni korszak neveléstudományának kutatása: Kutatásmetodológiai megfontolások a személyes dokumentumok forrásértékéről., In: Németh, András; Garai, Imre; Szabó, Zoltán András (szerk.) Neveléstudomány és pedagógiai kommunikáció a szocializmus időszakában, Gondolat Kiadó (2016) pp. 185-202.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
2006

Golnhofer Erzsébet: Rendszerváltások és egyéni élettörténetek., EDUCATIO 3: pp. 539-551.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
2005

Golnhofer Erzsébet, Szabolcs Éva: Gyermekkor: nézőpontok, narratívák., Eötvös József Könyvkiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 28
nyelv: magyar
2004

Golnhofer Erzsébet: Hazai pedagógiai nézetek 1945 - 1949., Iskolakultúra
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 11
nyelv: magyar
2001

Golnhofer Erzsébet: Az esettanulmány., Műszaki Könyvkiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 12
nyelv: magyar
1994

Golnhofer Erzsébet: Opportunity for pluralism in Hungarian educational concepts and theories., In: Stephan, Sting; Christoph, Wulf (szerk.) Educational theories and concepts in Central East Europe., Waxmann Verlag Gmbh (1994) pp. 52-58.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:55 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
119
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
117
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
25
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
22 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
4
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
8
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
462

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )