Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Hallgatói adatlap
 Nyomtatási kép
Személyes adatok
Pintér Henriett
név Pintér Henriett
intézmény neve Szegedi Tudományegyetem
doktori iskola SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola
Elérhetőségek
drótpostacím pinter.henriettsemmelweis-univ.hu
saját honlap
saját honlap (angol)
Témavezetés
témavezető Vidákovich Tibor
vezetés módja egyéni
fokozat PhD
a fokozatszerzés éve 2013
diszertáció az értekezés tézisei (magyar)az értekezés tézisei (angol nyelven)az értekezés
a védés adatai védés
Jelenlegi munkahelyek
1994 - Semmelweis Egyetem
további (főiskolai docens)
Közlemények
2017

Molnár Pál, Pintér Henriett, Tóth Edit: A tanulóközösségben végzett kutatásalapú tanulás folyamatainak kognitív, társas és tanítási tényezői, MAGYAR PEDAGÓGIA 117: (4) pp. 423-449.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
DOI 
2017

Pintér Henriett, Molnár Pál: A forrásokra építő tanuláscélú írás: a forrásalapú írás, MAGYAR PEDAGÓGIA 117: (1) pp. 29-48.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
DOI 
2015

Pintér Henriett: A tudás reprezentációjának vizsgálata a SOLO taxonómia alkalmazásával, MAGYAR PEDAGÓGIA 115: (1) pp. 19-45.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2013

Pintér Henriett: Az írásbeli kommunikáció fejlesztése a konduktív nevelésben, GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 41: (2) pp. 140-153.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2011

Pintér Henriett: 8. osztályos mozgássérült tanulók írásbeli véleményalkotásának vizsgálata, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 21: (8-9) pp. 146-158.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2009

Pintér Henriett: Az írásbeli szövegalkotás : út a tudáshoz, MAGYAR PEDAGÓGIA 109: (2) pp. 121-146.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2009

Pintér Henriett: Erkölcsi gondolkodás 9-10 évesek írásbeli szövegalkotásában, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 19: (10) pp. 109-116.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
URL 
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
26
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
55
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
13
Kutatás
kutatási terület írásbeli szövegalkotás, olvasás, szövegértés, tanítás, tanulás, képességfejlesztés, mentorálás, kutatásalapú tanulás, központi idegrendszeri sérültek, anyanyelv tanítása, SNI tanulók,
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok


2018. IX. 18.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2018. október 5-én 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )