Pintér Henriett, Molnár Pál: A cerebralis paresis intervenció-kutatások kirajzolódó problématerületei a nemzetközi folyóiratokban publikált szisztematikus összegző tanulmányok és metaelemzések témamodellezésével, TUDOMÁNY ÉS HIVATÁS 4: (2) pp. 11-36. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL
2019
adattárból, 2020. I. 15.
Molnár Pál, Pintér Henriett: Szerzői láthatóság a hazai neveléstudományi folyóiratok hálózatában, INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 19: (1) pp. 33-65. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
2019
adattárból, 2020. I. 15.
Pál Molnár, Henriett Pintér: (Key)words in scientific publications- cerebral palsy research through the lens of review studies, In: Data Stories 2019 Research Visualization Exhibition at CEU, (2019) p. 0. dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke nyelv: angol
2018
adattárból, 2020. I. 15.
Molnár Pál, Pintér Henriett, Tóth Edit: A szakmai együttműködések leképeződése a hazai neveléstudományi folyóiratokban: a társszerzői hálózat, MAGYAR PEDAGÓGIA 118: (4) pp. 327-360. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL
2017
adattárból, 2020. I. 15.
Molnár Pál, Pintér Henriett, Tóth Edit: A tanulóközösségben végzett kutatásalapú tanulás folyamatainak kognitív, társas és tanítási tényezői, MAGYAR PEDAGÓGIA 117: (4) pp. 423-449. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL
2017
adattárból, 2020. I. 15.
Pintér Henriett, Molnár Pál: A forrásokra építő tanuláscélú írás: a forrásalapú írás, MAGYAR PEDAGÓGIA 117: (1) pp. 29-48. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar Teljes szöveg
2015
adattárból, 2020. I. 15.
Pintér Henriett: A tudás reprezentációjának vizsgálata a SOLO taxonómia alkalmazásával, MAGYAR PEDAGÓGIA 115: (1) pp. 19-45. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar URL
2013
adattárból, 2020. I. 15.
Pintér Henriett: Az írásbeli kommunikáció fejlesztése a konduktív nevelésben, GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 41: (2) pp. 140-153. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
2011
adattárból, 2020. I. 15.
Pintér Henriett: 8. osztályos mozgássérült tanulók írásbeli véleményalkotásának vizsgálata, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 21: (8-9) pp. 146-158. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
2009
adattárból, 2020. I. 15.
Pintér Henriett: Az írásbeli szövegalkotás : út a tudáshoz, MAGYAR PEDAGÓGIA 109: (2) pp. 121-146. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 11 nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.