Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Hallgatói adatlap
 Nyomtatási kép
Személyes adatok
Pintér Henriett
név Pintér Henriett
születési év 1969
intézmény neve Szegedi Tudományegyetem
doktori iskola SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola
Elérhetőségek
drótpostacím pinter.henriettsemmelweis-univ.hu
saját honlap
saját honlap (angol)
Témavezetés
témavezető Vidákovich Tibor
vezetés módja egyéni
fokozat PhD
a fokozatszerzés éve 2013
diszertáció az értekezés tézisei (magyar)az értekezés tézisei (angol nyelven)az értekezés
a védés adatai védés
Jelenlegi munkahelyek
1994 - Semmelweis Egyetem
további (főiskolai docens)
Közlemények
2017

Molnár Pál, Pintér Henriett, Tóth Edit: A tanulóközösségben végzett kutatásalapú tanulás folyamatainak kognitív, társas és tanítási tényezői, MAGYAR PEDAGÓGIA 117: (4) pp. 423-449.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
DOI 
2017

Pintér Henriett, Molnár Pál: A forrásokra építő tanuláscélú írás: a forrásalapú írás, MAGYAR PEDAGÓGIA 117: (1) pp. 29-48.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
DOI 
2015

Pintér Henriett: A tudás reprezentációjának vizsgálata a SOLO taxonómia alkalmazásával, MAGYAR PEDAGÓGIA 115: (1) pp. 19-45.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2013

Pintér Henriett: Az írásbeli kommunikáció fejlesztése a konduktív nevelésben, GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 41: (2) pp. 140-153.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2011

Pintér Henriett: 8. osztályos mozgássérült tanulók írásbeli véleményalkotásának vizsgálata, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 21: (8-9) pp. 146-158.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2009

Pintér Henriett: Az írásbeli szövegalkotás : út a tudáshoz, MAGYAR PEDAGÓGIA 109: (2) pp. 121-146.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2009

Pintér Henriett: Erkölcsi gondolkodás 9-10 évesek írásbeli szövegalkotásában, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 19: (10) pp. 109-116.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
URL 
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
24
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
53
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
11
Kutatás
kutatási terület írásbeli szövegalkotás, olvasás, szövegértés, tanítás, tanulás, képességfejlesztés, mentorálás, kutatásalapú tanulás, központi idegrendszeri sérültek, anyanyelv tanítása, SNI tanulók,
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )