Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Hallgatói adatlap
 Nyomtatási kép
Személyes adatok
Pintér Henriett
név Pintér Henriett
intézmény neve Szegedi Tudományegyetem
doktori iskola SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola
Elérhetőségek
drótpostacím pinter.henriettsemmelweis-univ.hu
saját honlap
saját honlap (angol)
Témavezetés
témavezető Vidákovich Tibor
vezetés módja egyéni
fokozat PhD
a fokozatszerzés éve 2013
diszertáció az értekezés tézisei (magyar)az értekezés tézisei (angol nyelven)az értekezés
a védés adatai védés
Jelenlegi munkahelyek
1994 - Semmelweis Egyetem
további (főiskolai docens)
Közlemények
2019

Molnár Pál, Pintér Henriett, Tóth Edit: A szakmai együttműködések leképeződése a hazai neveléstudományi folyóiratok társszerzői hálózataiban, MAGYAR PEDAGÓGIA 118:
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2019

Pál Molnár, Henriett Pintér: (Key)words in scientific publications- cerebral palsy research through the lens of review studies, In: Data Stories 2019 Research Visualization Exhibition at CEU, (2019) p. 0.
dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke
nyelv: angol
2017

Molnár Pál, Pintér Henriett, Tóth Edit: A tanulóközösségben végzett kutatásalapú tanulás folyamatainak kognitív, társas és tanítási tényezői, MAGYAR PEDAGÓGIA 117: (4) pp. 423-449.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2017

Pintér Henriett, Molnár Pál: A célképzés és a szövegstruktúra-tudás szerepe a forrásalapú írás tanulásában: egyetemi hallgatók formálódó kutatási terveinek nyomon követése, In: Kerülő, Judit; Jenei, Teréz; Gyarmati, Imre (szerk.) XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Nyíregyházi Egyetem (2017) pp. 487-487.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
2017

Pintér Henriett, Molnár Pál: A forrásokra építő tanuláscélú írás: a forrásalapú írás, MAGYAR PEDAGÓGIA 117: (1) pp. 29-48.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2016

Molnár Pál, Pintér Henriett: Az írásbeli szövegalkotás folyamatait serkentő és gátló tényezők feltárása tanulóközösségben végzett kutatásalapú tanulásban, In: Zsolnai, Anikó; Kasik, László (szerk.) A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése: XVI. Országos Neveléstudományi Konferencia, MTA Pedagógiai Bizottság; SZTE BTK Neveléstudományi Intézet (2016) p. 259.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
2015

Pintér Henriett: A tudás reprezentációjának vizsgálata a SOLO taxonómia alkalmazásával, MAGYAR PEDAGÓGIA 115: (1) pp. 19-45.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
URL 
2013

Pintér Henriett: Az írásbeli kommunikáció fejlesztése a konduktív nevelésben, GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 41: (2) pp. 140-153.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2011

Pintér Henriett: 8. osztályos mozgássérült tanulók írásbeli véleményalkotásának vizsgálata, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 21: (8-9) pp. 146-158.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2009

Pintér Henriett: Az írásbeli szövegalkotás : út a tudáshoz, MAGYAR PEDAGÓGIA 109: (2) pp. 121-146.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 12
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:14 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
32
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
64
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
20
Kutatás
kutatási terület írásbeli szövegalkotás, olvasás, szövegértés, tanítás, tanulás, képességfejlesztés, mentorálás, kutatásalapú tanulás, központi idegrendszeri sérültek, anyanyelv tanítása, SNI tanulók,
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok


2019. IV. 10.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2019. május 17-én 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )