Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. I. 02.
Személyes adatok
Racsko Réka
név Racsko Réka
intézmény neve
doktori iskola
EKE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása EKE Neveléstudományi Doktori Iskola 100%
Elérhetőségek
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2017
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eszterházy Károly Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2009 - Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
további (adjunktus)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Nagy Róbert PhD 2023  EKE NDI
Czók Brigitta PhD 2022  EKE NDI

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Czók Brigitta PhD (2023/01)  EKE NDI
abszolutóriumot szerzett:
(50%) Gőgh Előd (PhD) 2022/08  EKE NDI
(50%) Mikó Marietta Éva (PhD) 2020/08  EKE NDI
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Cabanillas Villalobos John Fredy (PhD) (2027/08)  EKE NDI
(50%) Hajdu Krisztián (PhD) (2026/08)  EKE NDI
(50%) Pásztor Lilla (PhD) (2026/08)  EKE NDI
(50%) Csernai Zoltán (PhD) (2024/08)  EKE NDI
(50%) Kecskeméti-Székely Katalin Zsuzsa (PhD) (2024/08)  EKE NDI
(50%) Négyesi Péter (PhD) (2024/08)  EKE NDI
hiányos adatú hallgatói:
Czók Brigitta PhD ()  EKE NDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület elektronikus tanulási környezetek
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2023

Szűts Zoltán, Molnár György, Racsko Réka, Vaughan Geoffrey, Molnár Tünde Lengyelné: Pedagogical Implications and Methodological Possibilities of Digital Transformation in Digital Education after the COVID-19 Epidemic, COMPUTERS 12: (4) 73
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2022

Racsko Réka, Kis-Tóth Lajos: Ütemváltás az oktatás digitális transzformációjában. A könyvtárak lehetséges szerepe az online tanulásban, KÖNYVTÁRI FIGYELŐ 68: (2) pp. 177-191.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2021

Racsko Réka, Hajdu Krisztián: A digitális átállás pillérei, avagy a DigCompOrg keretrendszer könyvtári adaptálása, KÖNYV KÖNYVTÁR KÖNYVTÁROS 30: (3) pp. 27-40.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2021

Gőgh Előd, Racsko Réka, Kővári Attila: Experience of Self-Efficacy Learning among Vocational Secondary School Students, ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 18: (1) pp. 101-119.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 22
nyelv: angol
URL 
2020

Főző Attila László, Racsko Réka: Az iskolai digitális érettség értékelésének lehetőségei, CIVIL SZEMLE 17: (3) pp. 93-113.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: magyar
2017

Kis-Tóth Lajos, Gulyás Enikő, Racsko Réka: Transzverzális kompetenciák fejlesztésének pedagógiai módszerei, különös tekintettel a digitális kompetenciára, EDUCATIO 26: (2) pp. 230-245.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk
független idéző közlemények száma: 11
nyelv: magyar
URL 
2017

Racsko Réka: Digitális átállás az oktatásban, Iskolakultúra; Gondolat Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Monográfia
független idéző közlemények száma: 98
nyelv: magyar
URL 
2016

Herzog Csilla, Racsko Réka: Táblagép az osztályteremben, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 26: (10) pp. 3-22.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 22
nyelv: magyar
URL 
2015

Kárpáti Andrea, Kis-Tóth Lajos, Racsko Réka, Antal Péter: Mobil infokommunikációs eszközök a közoktatásban, INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 15: (1) pp. 7-25.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 17
nyelv: magyar
URL 
2015

Gulyás Enikő, Nagyné Klujber Márta, Racsko Réka: A táblagépes osztálytermi munka elemzésének lehetősége a Noldus Observer XT videós interakcióelemző szotfver segítségével, INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 15: (1) pp. 81-94.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:179 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
199
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
171
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
5
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
14 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
360
Témavezetés
témavezető Kis-Tóth Lajos
vezetés módja egyéni
fokozat PhD
a képzés kezdete 2012
abszolutóriumot szerzett (év, hónap) 2015/08
a fokozatszerzés éve 2017
diszertáció az értekezés tézisei (magyar)az értekezés tézisei (angol nyelven)az értekezés
a védés adatai védés

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )