Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Hallgatói adatlap
 Nyomtatási kép
Személyes adatok
Orgoványi-Gajdos Judit
név Orgoványi-Gajdos Judit
intézmény neve Eszterházy Károly Egyetem
doktori iskola EKE Neveléstudományi Doktori Iskola
Témavezetés
témavezető Falus Iván
vezetés módja egyéni
fokozat PhD
a képzés kezdete 2013
abszolutóriumot szerzett (év, hónap) 2016/08
a doktori cselekmény befejezésének határideje (év, hónap) 2018/08
Jelenlegi munkahelyek
2015 - Eszterházy Károly Egyetem
egyetemi oktató
Közlemények
2016

Orgoványi-Gajdos Judit: Teachers’ Professional Development on Problem Solving - Theory and practice for Teachers and Teacher Educators, Sense Publishers, pp. 1-144
dokumentum típusa: Könyv/Monográfia
nyelv: angol
URL 
2016

Orgoványi-Gajdos Judit: Differences between expert and novice teachers’ attitude to challenging classroom situation, Líceum Kiadó, pp. 140-157
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2015

Orgoványi-Gajdos Judit: A tantárgygondozó szaktanácsadók önirányító reflektív gyakorlata, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), pp. 244-262
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2015

Orgoványi-Gajdos Judit: A gyakornoki portfólió készítésének tapasztalatai, Oktatási Hivatal, pp. 159-181
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2015

Orgoványi-Gajdos Judit: Tükörben a Tanórával: Tanári interjúk kvalitatív elemzése, Eötvös Loránd Tudományegyetem, pp. 131-146
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2015

Orgoványi-Gajdos Judit: Pedagógiai helyzetekhez kapcsolódó problémamegoldó gondolkodást támogató technikák a tanárképzésben, Líceum Kiadó, pp. 6-30
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2014

Orgoványi-Gajdos Judit: Mentális modellek a tanári problémamegoldó kompetencia fejlesztéséhez, Professzorok az Európai Magyarországért Egyesület, pp. 106-113
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2014

Orgoványi-Gajdos Judit: Tényleg segít? - Első tapasztalatok az új típusú tantárgygondozó szaktanácsadásról, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA), pp. 137-151
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2014

Orgoványi-Gajdos Judit: Improving Teacher Candidates’ Problem-Solving Skil, Münster: LIT Verlag, pp. 151-167
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2011

Orgoványi-Gajdos Judit: Reality-Strategies-Practice: Teacher with Problematic Children in Class Situation, PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION 6:(1), pp. 57-62
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
Teljes szöveg 
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
12
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
22
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
1
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
6 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
3
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
2
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
0
Kutatás
kutatási terület tanárképzés, tanári kompetenciák, eset-alapú tanulás, tanári problémamegoldás, tantervfejlesztés
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )