|
|
Hallgatói adatlap |
Nyomtatási képKözlemények |
2016
adattárból, 2017. X. 12. |
Pléh Csaba, Faragó Boglárka: Az új technológia és a tanulás világa a pszichológus szemével, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 71: (1) pp. 3-23. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar DOI |
2016
adattárból, 2017. X. 12. |
Faragó Boglárka, Soltész Péter, Pléh Csaba: Az IKT-használat jellegzetességeinek vizsgálata főiskolások körében, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 71: (1) pp. 57-72. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar DOI |
2016
adattárból, 2017. X. 12. |
Kovács Kristóf, Faragó Boglárka: A modern technológia hatása a kognitív képességekre: Áttekintés, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 71: (1) pp. 127-141. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar DOI |
2016
adattárból, 2017. X. 12. |
Faragó Boglárka: Tanuláselmélet, tanulásmódszertan, In: Ollé János, Kocsis Ágnes, Molnár Előd, Sablik Henrik, Pápai Anna, Faragó Boglárka Oktatástervezés, digitális tartalomfejlesztés. Eger: EKF Líceum Kiadó, 2016. pp. 15-26. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
|
2016
adattárból, 2017. X. 12. |
Kovács Kristóf, Faragó Boglárka, Kövi Zsuzsanna, Rózsa Sándor, Dávid Mária: A rövid távú emlékezet és a munkamemória online mérése, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 71: (1) pp. 73-90. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar DOI |
2016
adattárból, 2017. X. 12. |
Faragó Boglárka, Kovács Kristóf: A technológia hatása az iskolai teljesítményt befolyásoló kognitív képességekre, In: Szerk.: Takácsné György Katalin Innovációs kihívások és lehetőségek 2014-2020 között: XV. Nemzetközi Tudományos Napok. Gyöngyös: Károly Róbert Főiskola, 2016. pp. 409-416. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar
|
2016
adattárból, 2017. X. 12. |
Faragó Boglárka, Rácz Anna, Soltész-Várhelyi Klára: A közegek és a kapcsolatok reprezentatív képe a mai Magyarországon, In: Szerk.: Pléh Csaba, Szerk.: Unoka Zsolt Hány barátod is van?. Budapest: Oriold és Társai Kiadó, 2016. pp. 89-109. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
|
2016
adattárból, 2017. X. 12. |
Kvaszingerné Prantner Csilla, Soltész Péter, Faragó Boglárka, Pléh Csaba, Soltész-Várhelyi Klára: A multitasking jelenség hatása a feladatvégzésre és az időbeosztásra módszertani előtanulmány, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 71: (1) pp. 109-125. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar DOI |
2015
adattárból, 2017. X. 12. |
Faragó Boglárka, Soltész Péter, Pléh Csaba: A vizsgára készülés és az IKT-használat kölcsönhatásainak vizsgálata kérdőíves módszerrel, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 25: (5-6) pp. 15-32. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2015
adattárból, 2017. X. 12. |
Faragó Boglárka: Tanulói aktivitás, aktív tanulás és tevékenység online környezetben, In: Szerk.: Papp-Danka Adrienn, Szerk.: Lévai Dóra Interaktív oktatásinformatika. Eger: ELTE Eötvös Kiadó, 2015. pp. 19-33. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 2 |
|
|
|
|
|