Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. I. 09. Közlemények |
2022
adattárból, 2023. I. 02. |
Törley Gábor, Zsakó László, Bernát Péter: Didactic Connection between Spreadsheet and Teaching Programming, ATHENS JOURNAL OF TECHNOLOGY & ENGINEERING 9: (2) pp. 77-94. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2023. I. 02. |
Menyhárt László, Zsakó László: Task variations for backtrack, TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE 18: (2) pp. 107-120. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2023. I. 02. |
Törley Gábor, Zsakó László: The Role of Variable in Programming: Examples and Methodology, CENTRAL-EUROPEAN JOURNAL OF NEW TECHNOLOGIES IN RESEARCH EDUCATION AND PRACTICE 3: (2) pp. 60-72. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2023. I. 02. |
Szabó Zsanett, Zsakó László: Mathematics and Programming in Teaching Number Theory, In: Abonyi-Tóth, Andor; Stoffa, Veronika; Zsakó, László (szerk.) Proceedings of XXXIV. DidMatTech 2021 Conference, ELTE Informatikai Kar (2021) pp. 28-53. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol
|
2020
adattárból, 2023. I. 02. |
Nikházy László, Zsakó László: National Programming Competitions,Team Selection and Training in Hungary, OLYMPIADS IN INFORMATICS 14: pp. 185-197. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2017
adattárból, 2023. I. 02. |
Szlávi Péter, Törley Gábor, Zsakó László: Programming Theorems Have the Same Origin, In: Veronika, Stoffová; Roman, Horváth (szerk.) New methods and technologies in education and practice: Proceedings of XXX. DIDMATTECH 2017., Trnava University in Trnava Faculty of Education (2017) pp. 52-58. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2015
adattárból, 2018. IV. 06. |
Heizlerné Bakonyi Viktória, Zsakó László: Strategy of guessing exercises – Variations of drawing trees, In: ICAI 2014: Proceedings of the 9th International Conference on Applied Informatics, vol. 1-2.Eger, Magyarország, 2014.01.29-2014.02.01. Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola (EKTF), pp. 285-294. Kiadvány: Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola (EKTF), 2015. dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol
|
2014
adattárból, 2018. IV. 06. |
Szlávi Péter, Zsakó László: KEY CONCEPTS IN INFORMATICS: ALGORITHM, ACTA DIDACTICA NAPOCENSIA 7: (1) p. 1. 9 p. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: angol Teljes szöveg |
2008
adattárból, 2023. I. 02. |
Papp-Varga Zsuzsanna, Szlávi Péter, Zsakó László: ICT teaching methods – Programming languages, ANNALES MATHEMATICAE ET INFORMATICAE 35: (1) pp. 163-172. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 22 nyelv: angol
|
2006
adattárból, 2023. I. 02. |
Szlavi P, Zsako L: Programming versus application, LECTURE NOTES IN COMPUTER SCIENCE 4226: pp. 48-58. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 16 nyelv: angol URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 45 |
|
|