Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. XII. 22. Közlemények |
2021
adattárból, 2023. I. 02. |
Molnár Gyöngyvér, Hódi Ágnes, Ökördi Réka, Mokri Dóra: A koronavírus-járvány okozta rendkívüli oktatási helyzet hatása 2-8. évfolyamos diákok tudás- és képességszintjére az olvasás-szövegértés, a matematika és a természettudományok területén, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 31: (2) pp. 3-22. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 6 nyelv: magyar URL |
2020
adattárból, 2023. I. 02. |
Steklács János, Hódi Ágnes, Török Tímea: Az olvasás-szövegértés tanításának megújítása az elméleti keretek, az értékelés és a fejlesztőprogramok területén, MAGYAR TUDOMÁNY 181: (1) pp. 11-23. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar URL |
2020
adattárból, 2023. I. 02. |
Hódi Ágnes, Tóth Edit, B. Németh Mária: Mese, plakát vagy táblázat? – 2–8. évfolyamos tanulók szövegértésének jellemzése szövegformák és olvasási műveletek mentén, MAGYAR PEDAGÓGIA 120: (1) pp. 71-90. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2019
adattárból, 2023. I. 02. |
Hódi Ágnes, Tóth Edit: Elsőéves egyetemi hallgatók szövegértés-fejlettsége és olvasási attitűdjei, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 29: (1) pp. 55-67. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 6 nyelv: magyar URL |
2019
adattárból, 2023. I. 02. |
Hódi Ágnes, Tóth Edit, B. Németh Mária, Fáyné Dombi Alice: Óvodások IKT-használata otthon – szülői minta és szerepvállalás, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 7: (2) pp. 22-41. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 7 nyelv: magyar URL |
2017
adattárból, 2023. I. 02. |
Hódi Ágnes, B Németh Mária, Tóth Edit: Második évfolyamos tanulók szövegértés teljesítményének alakulása az olvasástanítás személyi, módszertani és környezeti feltételeinek tükrében, MAGYAR PEDAGÓGIA 117: (1) pp. 95-136. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL |
2016
adattárból, 2023. I. 02. |
Török Tímea, Hódi Ágnes, Kiss Renáta: A fonológiai tudatosság online mérési lehetőségei az általános iskola első négy évfolyamán, ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA 16: (1) pp. 83-99. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: magyar URL |
2016
adattárból, 2023. I. 02. |
Hódi Ágnes, Tóth Edit: A különböző szocioökonómiai státuszú tanulók iskolakezdéskor mért elemi alapkészségeinek és a későbbi szövegértés teljesítményének alakulása az óvodában eltöltött évek tükrében, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 26: (9) pp. 51-72. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 11 nyelv: magyar URL |
2015
adattárból, 2023. I. 02. |
Hódi Ágnes, B Németh Mária, Korom Erzsébet, Tóth Edit: A Máté-effektus: a gyengén és jól olvasó tanulók jellemzése a tanulás környezeti és affektív jellemzői mentén, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 25: (4) pp. 18-30. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 9 nyelv: magyar URL |
2015
adattárból, 2023. I. 02. |
Hódi Ágnes, Adamikné Jászó Anna, Józsa Krisztián, Ostorics László, Zs Sejtes Gyöngyi: Az olvasás-szövegértés alkalmazási dimenziójának online diagnosztikus értékelése, In: Csapó, Benő; Steklács, János; Molnár, Gyöngyvér (szerk.) Az olvasás-szövegértés online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI) (2015) pp. 105-190. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 5 nyelv: magyar URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 51 |
|
|