Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. XII. 19. Közlemények |
2019
 adattárból, 2020. XI. 01. |
Hódi Ágnes, Tóth Edit, B. Németh Mária, Fáyné Dombi Alice: Óvodások IKT-használata otthon – szülői minta és szerepvállalás, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 7: (2) pp. 22-41. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL |
2017
 adattárból, 2020. XI. 01. |
Hódi Ágnes, B Németh Mária, Tóth Edit: Második évfolyamos tanulók szövegértés teljesítményének alakulása az olvasástanítás személyi, módszertani és környezeti feltételeinek tükrében, MAGYAR PEDAGÓGIA 117: (1) pp. 95-136. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL |
2016
 adattárból, 2020. XI. 01. |
Fáyné Dombi Alice, Hódi Ágnes, Kiss Renáta: IKT az óvodában : kihívások és lehetőségek, MAGYAR PEDAGÓGIA 116: (1) pp. 91-117. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 8 nyelv: magyar URL |
2016
 adattárból, 2020. XI. 01. |
Török Tímea, Hódi Ágnes, Kiss Renáta: A fonológiai tudatosság online mérési lehetőségei az általános iskola első négy évfolyamán, ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA 16: (1) pp. 83-99. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar URL |
2016
 adattárból, 2020. XI. 01. |
Hódi Ágnes, Tóth Edit: A különböző szocioökonómiai státuszú tanulók iskolakezdéskor mért elemi alapkészségeinek és a későbbi szövegértés teljesítményének alakulása az óvodában eltöltött évek tükrében, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 26: (9) pp. 51-72. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 8 nyelv: magyar URL |
2015
 adattárból, 2020. XI. 01. |
Hódi Ágnes, B Németh Mária, Korom Erzsébet, Tóth Edit: A Máté-effektus: a gyengén és jól olvasó tanulók jellemzése a tanulás környezeti és affektív jellemzői mentén, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 25: (4) pp. 18-30. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 7 nyelv: magyar URL |
2015
 adattárból, 2020. XI. 01. |
Török Tímea, Hódi Ágnes: A fonológiai tudatosság fejlődése és szövegértéssel való kapcsolata az általános iskola első négy évfolyamán a szocioökonómiai státusz tükrében, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 70: (4) pp. 807-826. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL |
2015
 adattárból, 2020. XI. 01. |
Hódi Ágnes, Adamikné Jászó Anna, Józsa Krisztián, Ostorics László, Zs Sejtes Gyöngyi: Az olvasás-szövegértés alkalmazási dimenziójának online diagnosztikus értékelése, In: Csapó, Benő; Steklács, János; Molnár, Gyöngyvér (szerk.) Az olvasás-szövegértés online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI) (2015) pp. 105-190. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 4 nyelv: magyar URL |
2012
 adattárból, 2020. XI. 01. |
Józsa Krisztián, Steklács János, Hódi Ágnes, Csíkos Csaba, Adamikné Jászó Anna, Molnár Edit Katalin, Nagy Zsuzsanna, Szenczi Beáta: Részletes tartalmi keretek az olvasás diagnosztikus értékeléséhez, In: Csapó, Benő; Csépe, Valéria (szerk.) Tartalmi keretek az olvasás diagnosztikus értékeléséhez, Nemzeti Tankönyvkiadó (2012) pp. 219-308. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 14 nyelv: magyar Teljes szöveg |
2012
 adattárból, 2020. XI. 01. |
Csapó Benő, Józsa Krisztián, Steklács János, Hódi Ágnes, Csíkos Csaba: A diagnosztikus olvasás mérések részletes tartalmi kereteinek kidolgozása, In: Csapó, Benő; Csépe, Valéria (szerk.) Tartalmi keretek az olvasás diagnosztikus értékeléséhez, Nemzeti Tankönyvkiadó (2012) pp. 189-218. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 14 nyelv: magyar URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 61  |
|
|