Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. III. 15.
Személyes adatok
Pásztor Attila
név Pásztor Attila
intézmény neve
doktori iskola
SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola 100%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Szegedi Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím attila.pasztoredu.u-szeged.hu
telefonszám +36 62 544-354
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2016
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve SZTE BTK Neveléstudományi Doktori Iskola
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2023
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Szegedi Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2021 - Szegedi Tudományegyetem
további (egyetemi adjunktus)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 3.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0.5
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
(50%) Tánczikné Varga Szilvia PhD 2021  NTDI-SZTE

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Liu Yong PhD (2024/05)  NTDI-SZTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Arifiyanti Fitria (PhD) (2024/08)  NTDI-SZTE
Lakatos Kristóf (PhD) (2024/08)  NTDI-SZTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület gondolkodási képességek technológia alapú mérése és fejlesztése. számítógép alapú játékos tanulás
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
pszichológiai tudományok
Közlemények
2023

Pásztor-Kovács Anita, Pásztor Attila, Molnár Gyöngyvér: Measuring collaborative problem solving: research agenda and assessment instrument, INTERACTIVE LEARNING ENVIRONMENTS 31: (8) pp. 5159-5179.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: angol
URL 
2022

Pásztor Attila, Magyar Andrea, Pásztor-Kovács Anita, Rausch Attila: Online Assessment and Game-Based Development of Inductive Reasoning, JOURNAL OF INTELLIGENCE 10: (3) 59
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
URL 
2022

Liu Yong, Pásztor Attila: Effects of Problem-Based Learning Instructional Intervention on Critical Thinking in Higher Education: A Meta-Analysis, THINKING SKILLS AND CREATIVITY 45: 101069
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 82
nyelv: angol
URL 
2020

Nuutila Katariina, Tapola Anna, Tuominen Heta, Kupiainen Sirkku, Pásztor Attila, Niemivirta Markku: Reciprocal Predictions Between Interest, Self-Efficacy, and Performance During a Task, FRONTIERS IN EDUCATION 5: 36
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 35
nyelv: angol
URL 
2019

Pásztor Attila: Induktív és kombinatív gondolkodás fejlettségének online vizsgálata egyetemi tanulmányaikat kezdő hallgatók körében, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 29: (1) pp. 42-54.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 13
nyelv: magyar
URL 
2015

Pásztor Attila, Molnár Gyöngyvér, Csapó Benő: Technology-based assessment of creativity in educational context: the case of divergent thinking and its relation to mathematical achievement, THINKING SKILLS AND CREATIVITY 18: pp. 32-42.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 73
nyelv: angol
URL 
2015

Csapó Benő, Pásztor Attila: A kombinatív képesség fejlődésének mérése online tesztekkel, In: Csapó, Benő; Zsolnai, Anikó (szerk.) Online diagnosztikus mérések az iskola kezdő szakaszában, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI) (2015) pp. 367-385.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 21
nyelv: magyar
URL 
2015

Molnár Gyöngyvér, Pásztor Attila: A számítógép alapú mérések megvalósíthatósága kisiskolás diákok körében: első évfolyamos diákok egér- és billentyűzet-használati képességeinek fejlettségi szintje, MAGYAR PEDAGÓGIA 115: (3) pp. 239-254.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 14
nyelv: magyar
URL 
2014

Pásztor Attila: Lehetőségek és kihívások a digitális játék alapú tanulásban: egy induktív gondolkodást fejlesztő program hatásvizsgálata, MAGYAR PEDAGÓGIA 114: (4) pp. 281-302.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 18
nyelv: magyar
URL 
2013

Pásztor Attila: Digitális játékok az oktatásban, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 23: (9) pp. 37-48.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 17
nyelv: magyar
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:282 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
120
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
120
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
1
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
7 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
426
Témavezetés
témavezető Csapó Benő
vezetés módja egyéni
fokozat PhD
abszolutóriumot szerzett (év, hónap) 2014/08
a fokozatszerzés éve 2016
diszertáció az értekezés tézisei (magyar)az értekezés tézisei (angol nyelven)az értekezés
a védés adatai védés


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )