Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. III. 15. Közlemények |
2023
adattárból, 2024. IV. 30. |
Pásztor-Kovács Anita, Pásztor Attila, Molnár Gyöngyvér: Measuring collaborative problem solving: research agenda and assessment instrument, INTERACTIVE LEARNING ENVIRONMENTS 31: (8) pp. 5159-5179. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 6 nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2024. IV. 30. |
Pásztor Attila, Magyar Andrea, Pásztor-Kovács Anita, Rausch Attila: Online Assessment and Game-Based Development of Inductive Reasoning, JOURNAL OF INTELLIGENCE 10: (3) 59 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2024. IV. 30. |
Liu Yong, Pásztor Attila: Effects of Problem-Based Learning Instructional Intervention on Critical Thinking in Higher Education: A Meta-Analysis, THINKING SKILLS AND CREATIVITY 45: 101069 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 82 nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2024. IV. 30. |
Nuutila Katariina, Tapola Anna, Tuominen Heta, Kupiainen Sirkku, Pásztor Attila, Niemivirta Markku: Reciprocal Predictions Between Interest, Self-Efficacy, and Performance During a Task, FRONTIERS IN EDUCATION 5: 36 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 36 nyelv: angol URL |
2019
adattárból, 2024. IV. 30. |
Pásztor Attila: Induktív és kombinatív gondolkodás fejlettségének online vizsgálata egyetemi tanulmányaikat kezdő hallgatók körében, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 29: (1) pp. 42-54. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 13 nyelv: magyar URL |
2015
adattárból, 2024. IV. 30. |
Pásztor Attila, Molnár Gyöngyvér, Csapó Benő: Technology-based assessment of creativity in educational context: the case of divergent thinking and its relation to mathematical achievement, THINKING SKILLS AND CREATIVITY 18: pp. 32-42. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 73 nyelv: angol URL |
2015
adattárból, 2024. IV. 30. |
Csapó Benő, Pásztor Attila: A kombinatív képesség fejlődésének mérése online tesztekkel, In: Csapó, Benő; Zsolnai, Anikó (szerk.) Online diagnosztikus mérések az iskola kezdő szakaszában, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI) (2015) pp. 367-385. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 21 nyelv: magyar URL |
2015
adattárból, 2024. IV. 30. |
Molnár Gyöngyvér, Pásztor Attila: A számítógép alapú mérések megvalósíthatósága kisiskolás diákok körében: első évfolyamos diákok egér- és billentyűzet-használati képességeinek fejlettségi szintje, MAGYAR PEDAGÓGIA 115: (3) pp. 239-254. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 14 nyelv: magyar URL |
2014
adattárból, 2024. IV. 30. |
Pásztor Attila: Lehetőségek és kihívások a digitális játék alapú tanulásban: egy induktív gondolkodást fejlesztő program hatásvizsgálata, MAGYAR PEDAGÓGIA 114: (4) pp. 281-302. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 18 nyelv: magyar URL |
2013
adattárból, 2024. IV. 30. |
Pásztor Attila: Digitális játékok az oktatásban, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 23: (9) pp. 37-48. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 17 nyelv: magyar URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 283 |
|
|