Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. II. 20.
Személyes adatok
Pásztor Attila
név Pásztor Attila
intézmény neve
doktori iskola
SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Szegedi Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím attila.pasztoredu.u-szeged.hu
telefonszám +36 62 544-354
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2016
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve SZTE BTK Neveléstudományi Doktori Iskola
Jelenlegi munkahelyek
2015 - MTA-SZTE Képességfejlődés Kutatócsoport (további intézmény)
további (tudományos munkatárs)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 0.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
(50%) Tánczikné Varga Szilvia (PhD) 2020/08  NTDI-SZTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Arifiyanti Fitria (PhD) (2024/08)  NTDI-SZTE
Drága Balázs (PhD) (2024/08)  NTDI-SZTE
Liu Yong (PhD) (2024/08)  NTDI-SZTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület gondolkodási képességek technológia alapú mérése és fejlesztése. számítógép alapú játékos tanulás
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
pszichológiai tudományok
Közlemények
2020

Csíkos Csaba, Pásztor Attila, Rausch Attila, Szitányi Judit: A matematikai nevelés kutatásának aktuális irányzatai, MAGYAR TUDOMÁNY 181: (1) pp. 24-33.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2019

Pásztor Attila: Induktív és kombinatív gondolkodás fejlettségének online vizsgálata egyetemi tanulmányaikat kezdő hallgatók körében, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 29: (1) pp. 42-54.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2019

Csapó Benő, Risto Hotulainen, Pásztor Attila, Molnár Gyöngyvér: Az induktív gondolkodás fejlődésének összehasonlító vizsgálata: online felmérések Magyarországon és Finnországban, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 7: (3-4) pp. 5-24.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2018

Pásztor-Kovács Anita, Pásztor Attila, Molnár Gyöngyvér: Kollaboratív problémamegoldó képességet vizsgáló dinamikus teszt fejlesztése, MAGYAR PEDAGÓGIA 118: (1) pp. 73-102.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2017

Pásztor Attila: Tanulói szintű visszacsatolás és fejlesztés: technológiaalapú mérések alkalmazási lehetőségei a mindennapi pedagógiai gyakorlatban, In: Hunyady, György; Csapó, Benő; Pusztai, Gabriella; Szivák, Judit (szerk.) Az oktatás korproblémái, ELTE Eötvös Kiadó (2017) pp. 202-212.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
URL 
2015

Pásztor Attila, Molnár Gyöngyvér, Csapó Benő: Technology-based assessment of creativity in educational context: the case of divergent thinking and its relation to mathematical achievement, THINKING SKILLS AND CREATIVITY 18: pp. 32-42.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 23
nyelv: angol
URL 
2015

Csapó Benő, Pásztor Attila: A kombinatív képesség fejlődésének mérése online tesztekkel, In: Csapó, Benő; Zsolnai, Anikó (szerk.) Online diagnosztikus mérések az iskola kezdő szakaszában, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI) (2015) pp. 367-385.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 17
nyelv: magyar
URL 
2015

Pásztor Attila: A kreativitás mérésének lehetőségei online tesztkörnyezetben, In: Csapó, Benő; Zsolnai, Anikó (szerk.) Online diagnosztikus mérések az iskola kezdő szakaszában, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI) (2015) pp. 319-339.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
URL 
2014

Pásztor Attila: Lehetőségek és kihívások a digitális játék alapú tanulásban: egy induktív gondolkodást fejlesztő program hatásvizsgálata, MAGYAR PEDAGÓGIA 114: (4) pp. 281-302.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: magyar
URL 
2013

Pásztor Attila: Digitális játékok az oktatásban, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 23: (9) pp. 37-48.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:56 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
83
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
83
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
1
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
5 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
121
Témavezetés
témavezető Csapó Benő
vezetés módja egyéni
fokozat PhD
abszolutóriumot szerzett (év, hónap) 2014/08
a fokozatszerzés éve 2016
diszertáció az értekezés tézisei (magyar)az értekezés tézisei (angol nyelven)az értekezés
a védés adatai védés


2020. X. 20.
ODT online ülés
Az ODT következő, online ülésére 2020. november 6-án 10.00 órakor kerül sor.

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )