|
|
Hallgatói adatlap |
Nyomtatási képKözlemények |
2017
adattárból, 2018. II. 06. |
Horváth Péter lászló: Adalékok a könnyen érthető kommunikáció nemzetközti történetéhez, GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA XLV: (3.) pp. 159-174. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2017
adattárból, 2018. II. 06. |
Horváth Péter László, Bercse László, Czakó Tibor, Sallai Ilona Szerk.: Tóthné Aszalai Anett: Könnyen érthető kommunikáció az értelmi sérült emberek életében, Szeged: Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Kar Gyógypedagógus-képző Intézet, 21 p. Az "ADÁSBAN" nincs zavar. VI. Válaszok a gyógypedagógiai gyakorlat kihívásaira. dokumentum típusa: Könyv/Konferenciakötet nyelv: magyar
|
2017
adattárból, 2018. II. 06. |
Horváth Péter László: Önrendelkezés és könnyen érthető kommunikáció, In: Szerk.: Bogdán Bianka, Szerk.: Cserti-Szauer Csilla, Szerk.: Katona Vanda, Szerk.: Sándor Anikó Befogadás és önrendelkezés: Absztraktkötet: Magyar Gyógypedagógusok Egyesülete Felnőtt Foyatékosságügyi Szakosztály. Budapest: ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar, 2017. pp. 23-27. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar
|
2016
adattárból, 2018. II. 06. |
Horváth Péter, Sándor Anikó: Én is szeretnék családot!, In: Szerk.: Keresztes Gábor Tavaszi Szél 2016 = Spring Wind 2016. Tanulmánykötet. IV. kötet: Pszichológia- és neveléstudomány, sporttudomány, szociológia- és multidiszciplináris társadalomtudomány, történelem- és politikatudomány. Budapest: Doktoranduszok Országos Szövetsége, 2016. pp. 229-241. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar
|
2016
adattárból, 2018. II. 06. |
Sándor Anikó, Horváth Péter: Miért „teszik ki” a fogyatékossággal született csecsemőket, gyermekeket – és miért fogadják örökbe őket?, In: Szerk.: Könczei György, Szerk.: Hernádi Ilona Az esélyegyenlőségtől a Taigetoszig: Fogyatékosságtudományi eredmények a "másik oldal" megértéséhez. Budapest: L'Harmattan Kiadó, 2016. pp. 73-94. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2016
adattárból, 2018. II. 06. |
Sándor Anikó, Horváth Péter László: I want a family too! Adoption of children with disabilities in Hungary, In:horváth Péter lászló Inclusion, Participation and Human Rights in Disability Research - comparisons and exchanges.Stockholm, Svédország, 2016.06.30-2016.07.01. pp. 97 Kiadvány: 2016. dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke nyelv: angol URL |
2016
adattárból, 2018. II. 06. |
Sándor Anikó, Horváth Péter László: I want a family too! Adoption of children with disabilities in Hungary, In:Szerk.: Hannah Morgan, Szerk.: Brigit McWade Lancaster disability studies conference: Book of abstracts.Lancaster, Egyesült Királyság / Anglia, 2016.09.06-2016.09.08. Lancaster: Centre for Disability Research (CeDR) Lancaster University, pp. 27 Kiadvány: Lancaster: Centre for Disability Research (CeDR) Lancaster University, 2016. LANCASTER DISABILITY STUDIES CONFERENCE dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke nyelv: angol
|
2016
adattárból, 2018. II. 06. |
Sándor Anikó, Horváth Péter László: "Kann ich auch eine Familie haben?", In: Szerk.: Ingeborg Hedderich , Szerk.: Raphael Zahnd Teilhabe und Vielfalt: Herausforderungen einer Weltgesellschaft. Bad Heilbrunn: Klinkhardt, 2016. pp. 407-416. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: német
|
2012
adattárból, 2018. II. 06. |
Horváth Péter: Társadalmi integráció és fogyatékosságügyi politika, In: Szerk.: Zászkaliczky Péter A társadalmi és iskolai integráció feltételrendszere és korlátai. Budapest: ELTE, 2012. pp. 9-56. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar
|
1995
adattárból, 2018. II. 06. |
Sándor Éva, Horváth Péter : Képzőművészeti pedagógiai terápia, Budapest: ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Főiskolai Kar, 141 p. dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 11 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 13 |
|
|
|
|
|