Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Hallgatói adatlap
 Nyomtatási kép
Személyes adatok
Gáthy-Stéber Andrea
név Gáthy-Stéber Andrea
születési év 1989
intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
doktori iskola ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola
Elérhetőségek
saját honlap
Témavezetés
témavezető Kereszty Orsolya
vezetés módja egyéni
fokozat PhD
a képzés kezdete 2013
az abszolutórium megszerzésének várható ideje (év, hónap) 2016/01
abszolutóriumot szerzett (év, hónap) 2016/01
a doktori cselekmény befejezésének határideje (év, hónap) 2018/02
Közlemények
2016

Stéber Andrea, Kereszty Orsolya:: A tudásmenedzsment a munkahelyi tanulásban, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2016/4, pp. 20-30
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2016

Stéber Andrea: Opportunities of Informal Learning at Workplace, Beliefs and Behaviours in Education and Culture : Cultural determinants and education. Bucharest: Pro Universitaria., pp. 105-114
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2015

Stéber Andrea, Kereszty Orolya: A munkahelyi tanulás támogatási formái – a tudásmenedzsment szerepe: Az elméleti kutatások kritikai elemzése, SZAKKÉPZÉSI SZEMLE 31:(4), pp. 34-52
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2015

Stéber Andrea: Az informális tanulás és a tudásmenedzsment összefüggései a munkahelyi tanulás kontextusában, In: Lőrincz Ildikó (szerk.) XVIII. Apáczai-napok. Tudományos Konferencia: Quid est veritas? (Jn 18,38) : Teóriák, hipotézisek és az igazság viszonya., pp. 47-56
dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke
nyelv: magyar
2015

Stéber Andrea: Kutatások és fejlesztések a hazai felnőtképzésben, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2015/4., pp. 97-100
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk
nyelv: magyar
2015

Stéber Andrea, Kereszty Orsolya: Az informális tanulás értelmezései a XXI. században, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 65:(9-10), pp. 30-44
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2014

Stéber Andrea: Az informális tanulás lehetőségei, TUDÁSMENEDZSMENT 15:(1) pp. 13-28. (2014), pp. 13-28
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2014

Stéber Andrea: „Sorozatos” tanulás – avagy a sorozatok és az informális tanulás lehetősége, FELNŐTTKÉPZÉSI SZEMLE 8:(2), pp. 40-49
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
 
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
 
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
 
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
 
Kutatás
kutatási terület informális tanulás, munkahelyi tanulás, felnőttkori tanulás, tudásmenedzsment
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2357 ( 2017. V. 15. )